Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder ut i dårlig forhold pga eksmann 

Bruddet mellom meg og eksmann var turbulent og han har til dags dato ikke godtatt at jeg gikk. Nå er jeg i et nytt forhold, med en som dessverre er 10 ganger verre enn eksmann 

Men, jeg får meg ikke til å gå.

Jeg tenker at eksmann vil fryde seg over at forholdet mellom meg og han nye går til helvete og den gleden vil jeg ikke gi han.

Samtidig blir jeg helt nedbrutt av det forholdet jeg er i nå.

Så hvorfor i helv.... tar jeg "hensyn" til hva eksmannen tenker ? Hvorfor klarer jeg ikke å tenke rasjonelt og tenke på meg selv ?

Anonymkode: 0c1bc...1ae

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bruddet mellom meg og eksmann var turbulent og han har til dags dato ikke godtatt at jeg gikk. Nå er jeg i et nytt forhold, med en som dessverre er 10 ganger verre enn eksmann 

Jeg tenker at eksmann vil fryde seg over at forholdet mellom meg og han nye går til helvete og den gleden vil jeg ikke gi han.

Så hvorfor i helv.... tar jeg "hensyn" til hva eksmannen tenker ? Hvorfor klarer jeg ikke å tenke rasjonelt og tenke på meg selv ?

Du er i trsumebånd og dumin verdi avhenger av at noen vil ha deg og forholdet ditt lykkes

Forklarte min terapeut meg da jeg sa akkurat det samme "hvis det blir slutt nåså har JEG feilet"

Liksom. 

Du må slå opp, og så ikke bli sammen med noen før du har jobbet masse med deg selv, oppsøk terapi. Du er godt på vei bare av å spørre her. 

Anonymkode: 6d4e3...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har IKKE mislykket totalt.

Det er jo enda sterkere å være singel, vise at du er selvstendig og ikke trenger en ny mann for å komme over han.

Jeg tror også du trenger å være singel en periode, det virker som at du har falt inn i et mønster her som er uheldig. Du må slutte å tenke at menn og forhold er målet, spesielt utad, og heller bruke noe tid på å jobbe med deg selv, gå gjerne i terapi. 

Verdenen din skal ikke dreie seg om eller bestemmes av hva din eksmann tenker. Si at han vil fryde seg over at det nye forholdet ditt er over - who cares. Det sier jo bare noe om han, hvor smålig han er. Det betyr kanskje at han vil prøve seg igjen, ta kontakt igjen. Da kan du virkelig vise hvor over ham du er og bare trekke på skuldrene og si du ikke er interessert. Heller singel enn i dårlig forhold. 

Anonymkode: 6cf4a...0ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er lov å ta pause fra forhold. Jeg tror du gikk for tidlig på et nytt forhold. 

Bare gi deg en sjanse, og bo alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...