AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Jeg har litt angst for oppbruddstemning. Når halve byen er lukket ned og alt er turist. Anonymkode: b0092...411
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har litt angst for oppbruddstemning. Når halve byen er lukket ned og alt er turist. Anonymkode: b0092...411 september er ikke lukket ned, selv typsike turissteder/-feller holder åpent da. oktober skjer det noe. Men uansett er et godt tips å velge steder som er "helårsåpne", dvs byer med endel fastboende. bedre kvalitet på alt, lavere priser, mindre folk. hellas/spania/italia er supert i september Anonymkode: 80051...079 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Spania, f.eks. Andalucia med Malaga som base. Napoli-Sicilia. De fleste steder i Hellas. For å nevne noen.... Anonymkode: 6281c...5b4 1
Grüner Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har litt angst for oppbruddstemning. Når halve byen er lukket ned og alt er turist. Anonymkode: b0092...411 September er fortsatt sommer- og turistsesong ved Middelhavet Endret 17. juli av Grüner 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Var i Cinque Terre i september. Veldig varmt og godt. Bassengene var litt kalde, da, men helt grei badetemperatur for en nordmann. Anonymkode: f003e...382 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Greske øyer stenger ikke ned før litt uti oktober, så der skal du også være trygg. Kunne jo vurdert å se Santorini idet det er i ferd med å roe seg litt turistmessig. Fly dit, ta noen dager der og så noen på en annen øy i nærheten (massevis av gode fergeforbindelser som ikke bruker lang tid) før man flyr hjem igjen. Anonymkode: fac34...b51 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå