AnonymBruker Skrevet 18. juli #61 Skrevet 18. juli Jeg er aldri forkjøla,har hatt omgangssyke en gang i mitt 60 år lange liv og legger veldig sjelden ned lokket. Anonymkode: 8cf10...823 1
Snok1 Skrevet 18. juli #62 Skrevet 18. juli Brukernavn84 skrev (1 time siden): Vi snakker ikke bare om omgangssyke, vi snakker om smittsomme sykdommer. Hvis det du sier stemmer så kan ingen i din familie noen gang ha blitt smittet med covid, forkjølelse eller noen annen smittsom sykdom heller. Det er selvsagt ekstremt usannsynlig - eller ekstremt imponerende hvis det er sant. Ingen i min familie har blitt smittet av covid fra dass, nei. Det tror jeg du vet. Det var heller ikke et råd fra helsemyndighetene å lukke dolokket når man trakk ned under pandemien. Jeg anser meg som ferdig med denne parodien på en underdiskusjon. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #63 Skrevet 18. juli Jeg bor alene og tar ned lokket. Mest fordi jeg ikke vil være uheldig å miste noe ned i dass på vei forbi. 😂 Anonymkode: a8e33...5f0 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #64 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, jeg synes det er unødvendig, men kan være at jeg gjør det om jeg er på besøk hos noen og det ligger nede når jeg kommer inn... ... det som virkelig er ille er når mannfolk ikke legger ned ringen etter å ha pissa. Det synes jeg er ekstremt lite respektfult. Slike gjester stusser jeg litt på hva tenker på... Anonymkode: 53545...c9e AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg synes det er skikkelig irriterende når kvinner ikke tar den opp etter seg. Så respektløst! Anonymkode: 41159...d34 Og ved at alle legger ned lokket, må alle gjøre 'et arbeid' når de skal og har vært på do. Hele diskusjonen om doringen blir borte om man har ordning om at dolokket skal være nede etter bruk. Anonymkode: 5791c...857 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #65 Skrevet 18. juli hjemme ja, ikke på offentlig toalett Anonymkode: 2d8ff...1c8
AnonymBruker Skrevet 18. juli #66 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hjemme ja, ikke på offentlig toalett Anonymkode: 2d8ff...1c8 Det er jo bare komisk! Hjemme er det kjente bakterier som du tåler men i det offentlige så er det andre sine og ukjente bakterier. Så om du skal ta det ned så gjør det da på offentlige toaletter. Anonymkode: 8cf10...823 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #67 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo bare komisk! Hjemme er det kjente bakterier som du tåler men i det offentlige så er det andre sine og ukjente bakterier. Så om du skal ta det ned så gjør det da på offentlige toaletter. Anonymkode: 8cf10...823 Om du ser svarene i denne tråden så er det allerede fullt av bakterier fra de som ikke tar det ned. Og da gjør jeg ikke situasjonen verre ved å røre mer enn høyst nødvendig. Anonymkode: 52537...82d
AnonymBruker Skrevet 18. juli #68 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo bare komisk! Hjemme er det kjente bakterier som du tåler men i det offentlige så er det andre sine og ukjente bakterier. Så om du skal ta det ned så gjør det da på offentlige toaletter. Anonymkode: 8cf10...823 Jeg er ikke så redd for bakterier. Anonymkode: 2d8ff...1c8
Brukernavn84 Skrevet 18. juli #69 Skrevet 18. juli Snok1 skrev (57 minutter siden): Ingen i min familie har blitt smittet av covid fra dass, nei. Det tror jeg du vet. Det var heller ikke et råd fra helsemyndighetene å lukke dolokket når man trakk ned under pandemien. Jeg anser meg som ferdig med denne parodien på en underdiskusjon. Hvordan i all verden skal jeg vite noe om smittesituasjonen i din familie? Jeg vet selvsagt ikke noe om den, for jeg kjenner deg ikke. Og siden man ikke kan se forskjell på covid som kommer fra doskålen og covid som kommer fra andres hosting så vet ikke du det heller. Det sier seg selv, så det tror jeg du vet. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #71 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 17.53): Det er ikke vanlig å gjøre det (unntatt de perfekte på KG da) Ikke er sjel på jobb gjør det og ingen som er på besøk her. Kommer jeg til et toalett som er lukket vet jeg at det er fordi det nettopp er vasket. Anonymkode: 8cf10...823 Helt enig her. Vet nesten ikke om noen som tar ned dolokket. Jeg er kjempestreng der; dolokket SKAL ned. Jeg blir sett rart på og oppfattet som sær. Anonymkode: 2f4d4...5aa 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #72 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 16.55): Inspirert av en annen tråd her. Tar du ned do lokket før du trekker ned? Anonymkode: 409e6...6c5 Nei, bare når jeg har tissa. Ellers sjekker jeg etter flekker og fjerner før jeg lukker dolokket. Anonymkode: 335e0...c4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå