Gå til innhold

Tar du ned do lokket ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid. Selvsagt. Alle remedier til bruk på badet er plassert høyt oppe på vegg og langt borte fra alle dråpene... :opplyser: 

• Liker 2
Skrevet

Alltid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er litt hysterisk.

Anonymkode: eaafe...dac

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. Det lokket står alltid oppe.

Vi bryr oss absolutt null om slikt. Tenker det er skikkelig hysterisk.

Anonymkode: 41159...d34

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg synes det er unødvendig, men kan være at jeg gjør det om jeg er på besøk hos noen og det ligger nede når jeg kommer inn...  

... det som virkelig er ille er når mannfolk ikke legger ned ringen etter å ha pissa. Det synes jeg er ekstremt lite respektfult. Slike gjester stusser jeg litt på hva tenker på... 

Anonymkode: 53545...c9e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid. Hver eneste gang.

Anonymkode: 43786...73a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

... det som virkelig er ille er når mannfolk ikke legger ned ringen etter å ha pissa. Det synes jeg er ekstremt lite respektfult. Slike gjester stusser jeg litt på hva tenker på... 

Jeg synes det er skikkelig irriterende når kvinner ikke tar den opp etter seg. Så respektløst!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alltid. Mannen også. Det er også lukket ellers når det ikke er i bruk. Ser så rotete ut med åpent lokk. Man lukker jo skapdøren etter seg, da bør man kunne ta ned dolokket også. 

Anonymkode: f49bb...dcc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri 

Anonymkode: 4fbc6...eca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man trenger ikke akkurat å være perfekt for å legge ned et dolokk. 

Anonymkode: 7c2cb...2cc

Nei man fremstår perfekt og sier at man gjør det. Jeg er ikke så dum at jeg tror folk er ærlige på kg. De dusjer hver dag,skifter på senga hver uke,legger alltid ned dolokket og tjener 5 mill i året....sier de. Men folk er ikke perfekt. 

Anonymkode: 8cf10...823

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Alltid. Mannen også. Det er også lukket ellers når det ikke er i bruk. Ser så rotete ut med åpent lokk. Man lukker jo skapdøren etter seg, da bør man kunne ta ned dolokket også. 

Anonymkode: f49bb...dcc

Lykke skapdøra? Hvorfor det? Man skal jo snart hente noe der og da er det bortkasta å bruke energi på å lukke. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lykke skapdøra? Hvorfor det? Man skal jo snart hente noe der og da er det bortkasta å bruke energi på å lukke. 

*Lukke*

Skrevet

Ja, lukker lokket, trekker ned, åpner det og gløtter nedi om alt er ok til nestemann, lar lokket bli liggende nede. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjeldent. Jeg er heldig nok til å vite hvordan bakterier og virus  fungerer innenfor en husstand og forskjellen på patogene bakterier  og ufarlige, samt hva som skal til for at de vokser og hva som er et ufarlig miljø. 

Anonymkode: b51f8...a17

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alltid. Syns det er ekkelt når folk ikke gjør det. Og jeg er ikke overdrevent renslig ellers. Dette er en veldig lett ting å gjøre for å unngå do- bakterier og partikler over alt.

Anonymkode: e7d82...c67

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig, 

Alternativet er bare ekkelt og uhygienisk. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, alltid. Syns det er ekkelt når folk ikke gjør det. Og jeg er ikke overdrevent renslig ellers. Dette er en veldig lett ting å gjøre for å unngå do- bakterier og partikler over alt.

Anonymkode: e7d82...c67

Æsj! Tusen ganger heller la bakteriene tørke i hjel i luften på badet enn å stenge dem inn i doen i fuktig miljø så de får formere seg uhemmet. Noe så ekkelt!

Anonymkode: 493d4...187

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Inspirert av en annen tråd her. 

Tar du ned do lokket før du trekker ned? 

Anonymkode: 409e6...6c5

Alltid! Med bare bein kan du faktisk kjenne en dråpe eller to hvis ikke du tar ned lokket. 

Og for menn som står og tisser , med bare legger eller ben vet at det kommer en dråpe eller to der og. 

Anonymkode: ac639...792

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Alltid! Med bare bein kan du faktisk kjenne en dråpe eller to hvis ikke du tar ned lokket. 

Og for menn som står og tisser , med bare legger eller ben vet at det kommer en dråpe eller to der og. 

Anonymkode: ac639...792

Det stemmer, men jeg bryr meg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid.

Anonymkode: 3a5e4...90c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...