AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:55 #1 Skrevet torsdag kl 14:55 Inspirert av en annen tråd her. Tar du ned do lokket før du trekker ned? Anonymkode: 409e6...6c5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:00 #3 Skrevet torsdag kl 15:00 Ja, alltid. Anonymkode: fd50a...176 8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:00 #4 Skrevet torsdag kl 15:00 Både og her også. Gjør det når jeg husker det, men Ingen krise . Anonymkode: 8cf10...823
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:00 #5 Skrevet torsdag kl 15:00 Så klart! Har du ikke sett hvordan bakteriene spres hvis man ikke gjør det? Anonymkode: da9cb...dda 8 2
Million Skrevet torsdag kl 15:02 #6 Skrevet torsdag kl 15:02 Ja, i 99% av tilfellene. Noen ganger når jeg bare har tisset, glemmer jeg det i farten, trekker ned så kjapt. Men løfter opp igjen dolokket etterpå, for å sjekke at alt er borte nedi do, og ingen spor eller noe eller dopapirrester nedi der. Så er det klart til nestemann som kommer (åpent lokk og ren do). 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:05 #7 Skrevet torsdag kl 15:05 Tar det ikke ned. Må se at alt er opptrekt og om det behøves en runde med kosten. Anonymkode: 409e6...6c5 3 2
Hatsumomo Skrevet torsdag kl 15:06 #8 Skrevet torsdag kl 15:06 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Inspirert av en annen tråd her. Tar du ned do lokket før du trekker ned? Anonymkode: 409e6...6c5 Yepp. Har i grunnen alltid gjort det av vane siden jeg var liten. Men etter jeg så en infrarød (tror det var det) video som viste hvordan bæsjen spredte seg ut i luften når man trakk ned i do uten å lukke lokket så er jeg ihvertfall overbevist om å fortsette med det. Ellers har jeg alltid lokket nede -gjør meg alltid en tanke eller to om det kan være en rotte eller slange i når jeg nærmer meg en do uten lokk. Heldigvis aldri påtruffet noe slikt, men ser ikke noe vits i å ta sjansen ihvertfall med mitt eget do Endret torsdag kl 15:07 av Hatsumomo 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:13 #9 Skrevet torsdag kl 15:13 Million skrev (10 minutter siden): Ja, i 99% av tilfellene. Noen ganger når jeg bare har tisset, glemmer jeg det i farten, trekker ned så kjapt. Men løfter opp igjen dolokket etterpå, for å sjekke at alt er borte nedi do, og ingen spor eller noe eller dopapirrester nedi der. Så er det klart til nestemann som kommer (åpent lokk og ren do). Dette. Anonymkode: 4bb02...c7f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:14 #10 Skrevet torsdag kl 15:14 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tar det ikke ned. Må se at alt er opptrekt og om det behøves en runde med kosten. Anonymkode: 409e6...6c5 Lat igjen lokk, spyl, vent, løft lokk og sjekk😀 Anonymkode: 4bb02...c7f 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:53 #11 Skrevet torsdag kl 15:53 Det er ikke vanlig å gjøre det (unntatt de perfekte på KG da) Ikke er sjel på jobb gjør det og ingen som er på besøk her. Kommer jeg til et toalett som er lukket vet jeg at det er fordi det nettopp er vasket. Anonymkode: 8cf10...823 3 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:00 #12 Skrevet torsdag kl 16:00 Selvfølgelig Anonymkode: 7c2cb...2cc 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:00 #13 Skrevet torsdag kl 16:00 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke vanlig å gjøre det (unntatt de perfekte på KG da) Ikke er sjel på jobb gjør det og ingen som er på besøk her. Kommer jeg til et toalett som er lukket vet jeg at det er fordi det nettopp er vasket. Anonymkode: 8cf10...823 Man trenger ikke akkurat å være perfekt for å legge ned et dolokk. Anonymkode: 7c2cb...2cc 6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:05 #14 Skrevet torsdag kl 16:05 Ja, selvfølgelig. Anonymkode: e4ce7...9d9 1
Macro Skrevet torsdag kl 16:12 #15 Skrevet torsdag kl 16:12 Av og til, samme med resten av familien. Vi alle lever i beste velgående. 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:12 #16 Skrevet torsdag kl 16:12 Jeg og ungen gjør. Har aldri sagt til ungen at det skal gjøres, men monkey see monkey do Dolokket er kun oppe når vi er do eller når doen vaskes. Alltid nede. Hater å ha direkte innsyn i doen når man er på badet. Man slipper også frykten for å miste noe i do og at katta drikker vannet fra doen. Anonymkode: 5791c...857 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:12 #17 Skrevet torsdag kl 16:12 Ja, selvfølgelig(!) gjør jeg det! Dolokket er kun oppe når doen er i bruk eller fordi den vaskes, ellers er lokket ALLTID nede! Det er bare ekkelt å la lokket være oppe når man trekker igjen!🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 4fc69...b61 5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:12 #18 Skrevet torsdag kl 16:12 Tar ned og opp dolokket med foten. Vil ikke ta i dolokket med hendene. Anonymkode: 01dfc...3e8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:18 #19 Skrevet torsdag kl 16:18 Aldri. Vasker aldri hendene heller. Men jeg bor da alene. Har ikke vært syk på omtrent 20 år Anonymkode: ec222...c88 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:20 #20 Skrevet torsdag kl 16:20 Enkelte ganger, men ikke noen vane jeg har. Sjelden andre gjør det, på offentlige toalett eller på jobb. Det har jo ingen praktisk betydning heller så ikke veldig bevisst nei. En eventuell partner med dolokkregler ville vært et stort rødt flagg. Anonymkode: 493d4...187 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå