AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Typen tomat, agurk, mais og isberg salat? Blir litt vanskelig med appen, teller bare dressing og kylling? Eller hvor mange kalorier vil du regne en salat som? Anonymkode: e1d55...570
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Teller alt, 100 gram mais er 85 kalorier Anonymkode: 961bf...188 1
Moppeguri Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Teller det jeg vet det er en del kalorier i, som mais som den over her nevner, ost hvis jeg har det, dressing, kjøtt, soltørka tomater , avocado osv. Isbergsalat, paprika , agurk , tomat og andre kalorifattige grønnsaker lesser jeg bare på med uten å telle . Da blir det automatisk mindre av de andre tingene også når det blir mye "grønt" 4
Emmajunga Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli (endret) Jeg tar bilde av den og lar KI regne ut. De gangene jeg har kontrollen mot vekt, har den truffet overraskende bra. Men slenger jeg et par agurkskiver, en håndfull isberg eller noen paprukaremser på tallerkenen min, er ikke det noe jeg veier og beregner nei. Beregner ikke bakepulver heller liksom. Endret 17. juli av Emmajunga 1 1
Mezzosoprena Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Typen tomat, agurk, mais og isberg salat? Blir litt vanskelig med appen, teller bare dressing og kylling? Eller hvor mange kalorier vil du regne en salat som? Anonymkode: e1d55...570 Jeg beklager, men hvordan kan du tenke at bare dressingens og kyllingens kalorier teller med, hvis det er et visst antall kalorier du skal spise hver dag? Endret 17. juli av Mezzosoprena 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Moppeguri skrev (På 17.7.2025 den 15.28): Teller det jeg vet det er en del kalorier i, som mais som den over her nevner, ost hvis jeg har det, dressing, kjøtt, soltørka tomater , avocado osv. Isbergsalat, paprika , agurk , tomat og andre kalorifattige grønnsaker lesser jeg bare på med uten å telle . Da blir det automatisk mindre av de andre tingene også når det blir mye "grønt" Samme her. Hvis det er mye av kalorifattig så slenger jeg på 100 kcal uspesifisert. Veier ikke. Anonymkode: 8c200...139 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli Mezzosoprena skrev (På 17.7.2025 den 16.39): Jeg beklager, men hvordan kan du tenke at bare dressingens og kyllingens kalorier teller med, hvis det er et visst antall kalorier du skal spise hver dag? Nei jeg lurer genuint på om du er nøye med grøntforet? Må jeg veie og logge det? Eller tar jeg med det som har mye kalorier som kyllin og dressing. Som personen mellom oss sier, hen runder det av til 100 kal for det. Anonymkode: e1d55...570
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Jeg teller ikke agurk, salatblader, gulrot, tomat og sånne ting som det er umulig å spise enorme mengder av. Men teller mais, jordbær, osv. Anonymkode: f1d63...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå