AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Når samtalen blir sånn: Han: God morgen, hvordan har du det? Jeg: Hei hei, har det bra, hvordan har du det? Han: Jeg har det bra. Så dagen etter Han: God Morgen🙂 Jeg: God Morgen, hvordan står det til? Han: Bare bra med meg. Dag 3 Han: God morgen 🙂 Jeg: God morgen🙂 Dag 4. Han God Morgen 🙂 Jeg: God Morgen.... Og sånn går det i noen uker... Har ikke lært noe om ham og han ikke noe om meg😅🤣 Har skjedd flere ganger. Med noen har jeg mer åpen kommunikasjon, men når det blir slik så får jeg ikke lyst til å si så mye. Veldig mange starter samtalen med hvordan har du det? Hva er de ute etter da? Finne ut om du er deprimert? Anonymkode: c0c08...a01 1
Te- Presten Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Da foreslår jeg at du "lead by example". Vis han hva du forventer av kommunikasjon ved å gjøre akkurat dette. Da etablerer du en standard og han velger å møte den eller ikke. Møter han den ikke, da har du et valg å ta. Du lager et problem av noe som så lett løses. Sin egen lykkes smed. Ikke sitt der passiv, for det eksemplet over viser meg to tafatte passive personer. 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Man kan jo svare litt mer utfyllende og se om han gjør det samme. Hva man skal, et spørsmål osv. Det er ikke alltid det fungerer da, men da har man i hvert fall prøvd og sett om man får noe mer ut av vedkommende. Anonymkode: c28cd...efe
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Te- Presten skrev (2 minutter siden): Da foreslår jeg at du "lead by example". Vis han hva du forventer av kommunikasjon ved å gjøre akkurat dette. Da etablerer du en standard og han velger å møte den eller ikke. Møter han den ikke, da har du et valg å ta. Du lager et problem av noe som så lett løses. Sin egen lykkes smed. Ikke sitt der passiv, for det eksemplet over viser meg to tafatte passive personer. Har ikke sagt at det er et problem (for meg), men syns det er litt crazy å holde på slik. Anonymkode: c0c08...a01 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli For svarte, skriv skal vi møtes for å finne ut om hvor vi står? Vil han/hun ikke det, gå videre. Menn tør ikke ta første steg lenger, blir anklaget for å pushe så da må kvinnen ta det ansvaret. Anonymkode: 040d3...ce4 2 1
Te- Presten Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke sagt at det er et problem (for meg), men syns det er litt crazy å holde på slik. Anonymkode: c0c08...a01 Joda, men dine svar er i helt samme stil. Satt på spissen; hvorfor kommuniserer ikke DU skikkelig? Endret 17. juli av Te- Presten 4 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Te- Presten skrev (10 minutter siden): Joda, men dine svar er i helt samme stil. Satt på spissen; hvorfor kommuniserer ikke DU skikkelig? Fordi han ikke gjør. Da får jeg ikke lyst heller. Anonymkode: c0c08...a01 1
Te- Presten Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fordi han ikke gjør. Da får jeg ikke lyst heller. Anonymkode: c0c08...a01 Da kan du vel ikke klage på at det er "crazy" at samtalen ikke fører noe sted. Min personlige mening er at dere to er akkurat like passive. Denne samtalen har energien du gir den og du kunne ført den i en annen retning. Som du sier selv er det flere som starter samtalen med å spørre hvordan du har det. Dette er åpent spørsmål og svaret ditt serverer massevis av informasjon til han. Når du da svarer med det sikkelig triste og traurige " Hei hei, har det bra, hvordan har du det?", da skjønner han jo med en gang hvor dette går. Du kunne svart alt mulig annet. Det kunne vært svar om hvordan du har det og hvorfor. Selv styrer du hvor mye du deler og hvor personlig det blir. Men det er knapt mulig å produsere et verre svar enn "har det bra, hvordan har du det?". Hvis du vil; spør meg hvordan jeg har det og så skal jeg svare noe helt annet enn "bra", for så å drepe samtalen 😜 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Fordi han ikke gjør. Da får jeg ikke lyst heller. Anonymkode: c0c08...a01 Han vet jo ikke hvordan du vil kommunisere. Vi menn blir anklaget for alt fra love bombing til å være utro jævla menn. Gi beskjed om hvordan du ønsker å kommunisere og når du vil møtes, så får du reaksjon tilbake. Anonymkode: 040d3...ce4 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Når samtalen blir sånn: Han: God morgen, hvordan har du det? Jeg: Hei hei, har det bra, hvordan har du det? Han: Jeg har det bra. Så dagen etter Han: God Morgen🙂 Jeg: God Morgen, hvordan står det til? Han: Bare bra med meg. Dag 3 Han: God morgen 🙂 Jeg: God morgen🙂 Dag 4. Han God Morgen 🙂 Jeg: God Morgen.... Og sånn går det i noen uker... Har ikke lært noe om ham og han ikke noe om meg😅🤣 Har skjedd flere ganger. Med noen har jeg mer åpen kommunikasjon, men når det blir slik så får jeg ikke lyst til å si så mye. Veldig mange starter samtalen med hvordan har du det? Hva er de ute etter da? Finne ut om du er deprimert? Anonymkode: c0c08...a01 Høres ut til at vokabularet ditt er litt lite, øv deg på å snakke med voksne Anonymkode: 91e4b...32f 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11 Skrevet 17. juli Alle andre er problemet ja. Anonymkode: 7294f...edc 1
aksase Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Når samtalen blir sånn: Han: God morgen, hvordan har du det? Jeg: Hei hei, har det bra, hvordan har du det? Han: Jeg har det bra. Så dagen etter Han: God Morgen🙂 Jeg: God Morgen, hvordan står det til? Han: Bare bra med meg. Dag 3 Han: God morgen 🙂 Jeg: God morgen🙂 Dag 4. Han God Morgen 🙂 Jeg: God Morgen.... Og sånn går det i noen uker... Har ikke lært noe om ham og han ikke noe om meg😅🤣 Har skjedd flere ganger. Med noen har jeg mer åpen kommunikasjon, men når det blir slik så får jeg ikke lyst til å si så mye. Veldig mange starter samtalen med hvordan har du det? Hva er de ute etter da? Finne ut om du er deprimert? Anonymkode: c0c08...a01 Kjære vene... Meldinger er da et fullstendig ubrukelig medium for å bli kjent! Bruk meldinger til korte beskjeder og avtaler. Eller bare for å sende et livstegn. Utover det er meldinger helt ubrukelig fordi man får ikke tak i det som er 90% av kommunikasjonen, nemlig blikk, ansiktsuttrykk, tonefall og fakter. Ingen emojii kan erstatte et personlig møte. Møt hverandre IRL for å bli kjent. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #13 Skrevet 17. juli aksase skrev (34 minutter siden): Kjære vene... Meldinger er da et fullstendig ubrukelig medium for å bli kjent! Bruk meldinger til korte beskjeder og avtaler. Eller bare for å sende et livstegn. Utover det er meldinger helt ubrukelig fordi man får ikke tak i det som er 90% av kommunikasjonen, nemlig blikk, ansiktsuttrykk, tonefall og fakter. Ingen emojii kan erstatte et personlig møte. Møt hverandre IRL for å bli kjent. Her er jeg enig. Problemet er litt at jeg har hatt så mange dårlige erfaringer nå, vanskelig å stole på fremmede mennesker. Anonymkode: c0c08...a01 1
aksase Skrevet 17. juli #14 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Her er jeg enig. Problemet er litt at jeg har hatt så mange dårlige erfaringer nå, vanskelig å stole på fremmede mennesker. Anonymkode: c0c08...a01 Prioriter å bruke mye tid sammen de neste ukene og månedene men vent for all del med overnatting og sex. Hvis han bare er ute etter et ligg, gir han snart opp, men hvis han mener alvor med deg, vil han prioritere å bruke tid med deg og etter hvert er dere ikke fremmede lenger.
AnonymBruker Skrevet 19. juli #15 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 15.53): Fordi han ikke gjør. Da får jeg ikke lyst heller. Anonymkode: c0c08...a01 Tenk hvis han sitter der og tenker akkurat det samme om deg. Så skjer det ingenting, fordi ingen av dere tar initiativ til å finne ut mer om den andre. Anonymkode: 98782...c02 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #16 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 15.53): Fordi han ikke gjør. Da får jeg ikke lyst heller. Anonymkode: c0c08...a01 Han tar jo initiativ til å skrive til deg hver morgen? Da må jo du kunne ta initiativ til å skrive litt mer utfyllende? Anonymkode: fe649...6be 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå