AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Jeg var hos fysioterapeut med min datter på 15 år pga hælsmerter. Fysioterapeut sa at det kommer pga stramme nervebånd nederst i ryggen og hofter. Hun har også plager med magen av og til. Glemte å spørre fysioterapeut om dette kan komme pga stramme nervebånd. Vet noen om det? Får ikke ny time før etter sommeren så kan ikke spørre om det Anonymkode: 904de...09d
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Det er ikke dette hun sliter med da? https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/legg-ankel-fot/plantar-fasciitt Anonymkode: c5d08...768
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg var hos fysioterapeut med min datter på 15 år pga hælsmerter. Fysioterapeut sa at det kommer pga stramme nervebånd nederst i ryggen og hofter. Hun har også plager med magen av og til. Glemte å spørre fysioterapeut om dette kan komme pga stramme nervebånd. Vet noen om det? Får ikke ny time før etter sommeren så kan ikke spørre om det Anonymkode: 904de...09d Hvordan er disse magesmertene? Var en sake forleden om folk som fikk varige plager etter å ha brukt sko fra et meget populært skomerke som alle går i i dag. Hvilke sko har hun brukt siste tiden? Anonymkode: d24e9...6fc
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke dette hun sliter med da? https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/legg-ankel-fot/plantar-fasciitt Anonymkode: c5d08...768 Han mente at det ikke var det. Det kommer av ungdom nå er mye mer sittestillende og sitter i feil stilling. Derfor stramme nervebånd Men jeg vet ikke om det stemmer da Anonymkode: 904de...09d
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan er disse magesmertene? Var en sake forleden om folk som fikk varige plager etter å ha brukt sko fra et meget populært skomerke som alle går i i dag. Hvilke sko har hun brukt siste tiden? Anonymkode: d24e9...6fc Hun bruker kun noen hvite nike. Nike Force tror jeg. Og fotballsko Anonymkode: 904de...09d
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan er disse magesmertene? Var en sake forleden om folk som fikk varige plager etter å ha brukt sko fra et meget populært skomerke som alle går i i dag. Hvilke sko har hun brukt siste tiden? Anonymkode: d24e9...6fc Man får ikke magesmerter av å gå med hoka-sko. Nå må du rulle inn her Anonymkode: 79436...c23
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Man får ikke magesmerter av å gå med hoka-sko. Nå må du rulle inn her Anonymkode: 79436...c23 Og man leser gjerne det man vil lese, og tolker andre slik man vil tolke dem. Faktisk mulig og å ha to sykdommer samtidig, eller samme sykdom som gir utslag i ulike kroppsdeler, både samtidig og hver for seg. Anonymkode: d24e9...6fc
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og man leser gjerne det man vil lese, og tolker andre slik man vil tolke dem. Faktisk mulig og å ha to sykdommer samtidig, eller samme sykdom som gir utslag i ulike kroppsdeler, både samtidig og hver for seg. Anonymkode: d24e9...6fc Selvfølgelig, men det har ingenting med SKOENE å gjøre. Anonymkode: 79436...c23
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig, men det har ingenting med SKOENE å gjøre. Anonymkode: 79436...c23 Altså, hvilket merke skoene er så lenge de passer ens føtter og behov Anonymkode: 79436...c23
AnonymBruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli Jeg lurer på hva fysioterapeuten mener med "stramme nervebånd"... Fotballsko er jo en klassiker når det gjelder hælsmerter. Er det få og store knotter, eller få og små? Har hun flere par hun kan rullere mellom? Er plagene under hælen, på sidene eller bak hælen? Anonymkode: f2cd2...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå