Hatsumomo Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli De ligner på disse, men fåes kjøpt på smågodtskuffene hos Europris. De er skamgode med det fyllet, men skulle likt å vite hva de heter.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Tror bare de kalles "skum gele" fordi det er min favoritt også 😊 Anonymkode: 63809...066
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror bare de kalles "skum gele" fordi det er min favoritt også 😊 Anonymkode: 63809...066 Men de på europris har småsukker utenpå, selv om det ikke er det på bildet ditt. Anonymkode: 63809...066
Hatsumomo Skrevet 17. juli Forfatter #4 Skrevet 17. juli (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Men de på europris har småsukker utenpå, selv om det ikke er det på bildet ditt. Anonymkode: 63809...066 Nei, de har ikke sukker utenpå, er helt glatte. De har altså et eget fyll slags syltetøy inni, ikke slik vanlig fyll. Endret 17. juli av Hatsumomo 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Hatsumomo skrev (6 timer siden): Nei, de har ikke sukker utenpå, er helt glatte. De har altså et eget fyll slags syltetøy inni, ikke slik vanlig fyll. Åååå høres genialt ut, men da vet jeg ikke 😊 Anonymkode: 63809...066
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Gogglebox skrev (1 time siden): I følge google lens så heter de Haribo Fruity Frutti Jeg skrev at de jeg leter etter lignet på de på bildet - det er ikke de på bildet, jeg vet det heter det for jeg brukte det som en illustrasjon på hva de ligner på 🙄 Anonymkode: f2b6f...780 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Vet ik hvorfor det ble som anonym 🫣 Anonymkode: f2b6f...780
k4ren Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli Siden det er avklart nå, kan noen fortelle meg hvor jeg fortsatt får kjøpt vingummismokker? Ikke de med surt eller salt på, bare plain fruktsmak. Smågodt.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11 Skrevet 17. juli k4ren skrev (1 time siden): Siden det er avklart nå, kan noen fortelle meg hvor jeg fortsatt får kjøpt vingummismokker? Ikke de med surt eller salt på, bare plain fruktsmak. Smågodt. Harribo har i egne poser, og lurer på om jeg kjøpte det i smågodthylla på Europris. Anonymkode: bec37...584
AnonymBruker Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli k4ren skrev (1 time siden): Siden det er avklart nå, kan noen fortelle meg hvor jeg fortsatt får kjøpt vingummismokker? Ikke de med surt eller salt på, bare plain fruktsmak. Smågodt. Har pleid å finne det hos Kiwi Anonymkode: 09bfe...0b2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #13 Skrevet 17. juli De der har jeg ikke smakt før, men de så gode ut!! Europris har mye bra godtesnop. 😉 Anonymkode: 7b068...30d
AnonymBruker Skrevet 22. juli #15 Skrevet 22. juli Var på Europris i dag, hvis det var disse du mente, så heter de Vulcano sour, fra Haribo. 😊 Anonymkode: 148cd...bd4 1
Hatsumomo Skrevet 22. juli Forfatter #16 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var på Europris i dag, hvis det var disse du mente, så heter de Vulcano sour, fra Haribo. 😊 Anonymkode: 148cd...bd4 Yes! Takk så mye 😊 1
Akhenaton Skrevet 22. juli #17 Skrevet 22. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var på Europris i dag, hvis det var disse du mente, så heter de Vulcano sour, fra Haribo. 😊 Anonymkode: 148cd...bd4 Jeg er voksen mann og spiser selvfølgelig ikke smågodt. Det skulle tatt seg ut. Men en venn av meg lurer på om de har de der på alle Europrisbutikker? Og når stenger Europris i kveld? 2 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli #18 Skrevet 22. juli Akhenaton skrev (1 time siden): Jeg er voksen mann og spiser selvfølgelig ikke smågodt. Det skulle tatt seg ut. Men en venn av meg lurer på om de har de der på alle Europrisbutikker? Og når stenger Europris i kveld? 😄 Anonymkode: 02562...954 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli #19 Skrevet 22. juli Akhenaton skrev (1 time siden): Jeg er voksen mann og spiser selvfølgelig ikke smågodt. Det skulle tatt seg ut. Men en venn av meg lurer på om de har de der på alle Europrisbutikker? Og når stenger Europris i kveld? Hils vennen din og si at de pleier å ha sånn ca det samme smågodtet på alle Europrisbutikker, men det er ikke sikkert det er helt 100% likt, så vennen din må nok sjekke selv for sikkerhets skyld. Og stengetidene for din venns nærmeste Europris finner du din venn her https://www.europris.no/butikker/ Anonymkode: 6f083...10e 2 1
Akhenaton Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hils vennen din og si at de pleier å ha sånn ca det samme smågodtet på alle Europrisbutikker, men det er ikke sikkert det er helt 100% likt, så vennen din må nok sjekke selv for sikkerhets skyld. Og stengetidene for din venns nærmeste Europris finner du din venn her https://www.europris.no/butikker/ Anonymkode: 6f083...10e Helt supert! Takk for hjelpen! Edit: Altså, det er min venn som takker for hjelpen. Endret 22. juli av Akhenaton 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå