Gå til innhold

Hvor godt tror dere folk på KG representerer nordmenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du trenger ikke å være rskettforsker for å forstå at hvis man sier rett ut at man støtter FRP så blir man stemplet som person. Eller hvis man er ørlite kritisk til at det er for mye pride så blir man stemplet. Det har alt med sannhet å gjøre, hva tror du er hele hensikten med anonymitet i et diskusjonsforum? 

Anonymkode: 30721...d3b

Jeg skjønner ikke hva du svarer på. Jeg er ikke uenig i det du sier, men det er ikke et svar på hva jeg sa.

Jeg sa at når folk går på nett og skaper seg historier, så har det ingenting med sannheten å gjøre. De sier hva enn de må for å skape en reaksjon, til og med det motsatte av hva de egentlig mener. Det hadde vært bedre diskusjonsklima uten sånn oppførsel. Men det er drømmetenking…

Jeg skriver enkelte innlegg anonymt her selv. Nettopp av årsaken du nevner, at en del ting jeg har skrevet med navn, kommer noen og bruker mot deg senere i andre tråder. Sånn adferd orker jeg ikke, og da blir noen innlegg anonyme.

AnonymBruker
Skrevet
Diskulis skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva du svarer på. Jeg er ikke uenig i det du sier, men det er ikke et svar på hva jeg sa.

Jeg sa at når folk går på nett og skaper seg historier, så har det ingenting med sannheten å gjøre. De sier hva enn de må for å skape en reaksjon, til og med det motsatte av hva de egentlig mener. Det hadde vært bedre diskusjonsklima uten sånn oppførsel. Men det er drømmetenking…

Jeg skriver enkelte innlegg anonymt her selv. Nettopp av årsaken du nevner, at en del ting jeg har skrevet med navn, kommer noen og bruker mot deg senere i andre tråder. Sånn adferd orker jeg ikke, og da blir noen innlegg anonyme.

Det er dessverre internett i et nøtteskall. Har ingenting med KG å gjøre. Det at man kan gjemme seg bak et tastatur og være spydig, kvalmende og uspiselig er dessverre et problem man ikke blir kvitt.

Jeg svarte med tanke på dette 

Diskulis skrev (41 minutter siden):

Det er jo trist hvis du må det. Hvis jeg skal telle opp antall hvite løgner jeg har fortalt i år blir det ikke mange. Står godt i sannheten i virkeligheten jeg, du bør justere dine bekjentskaper hvis du ikke kan det.

Det er bra å fortelle hva man mener. Men, det er mange på nett som ikke gjør det. De forteller en historie de vil noen skal tro på. Det har ingenting med sannhet å gjøre.

Det er ikke lett å stå for meningene sine i full offentlighet også blant venner og bekjente, uten å risikere å bli tolket i annen retning eller bli tillagt meninger man ikke har. Det har ikke så mye med å justere de man omgås med, men det at det er turbulent klima mellom venstre og høyre side i mange omgangskretser.

Anonymkode: 30721...d3b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...