AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Da jeg er hvit som et spøkelse på beina så prøvde jeg denne, Glød, i MEDIUM. Nøytraliserer røde toner, jeg trodde kanskje jeg skulle bruke den - jeg er ganske rød i ansiktet, men kritthvit på beina. Men den er kanskje feil for meg? https://lyko.com/no/glod-sophie-elise/glod-sophie-elise-self-tan-mousse-colour-perfection-emerald-medium-200ml For den ga meg så og si ingen farge som jeg kan se, jeg prøvde både ekspress 2 timer og over natten. Så er spørsmålet - har noen prøvd DARK varianten? Og burde jeg heller ha prøvd den varianten som nøytraliserer gule toner med tanke på at jeg er kritthvit? Anonymkode: 72efb...37e
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Eller er det slik at jeg må ta på flere dager etter hverandre - f.eks ta på mandag til fredag for å "bygge" opp en farge og så holde den vedlike? Anonymkode: 72efb...37e
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Er det Sofie Elise sin variant? Var en test av den nylig på minmote Anonymkode: f3445...9fe
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det Sofie Elise sin variant? Var en test av den nylig på minmote Anonymkode: f3445...9fe Ja, jeg leste den, men de fikk farge. Jeg har ikke fått farge. Anonymkode: 72efb...37e
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg leste den, men de fikk farge. Jeg har ikke fått farge. Anonymkode: 72efb...37e Har ikke prøvd den selv kun lest om den i minmote Anonymkode: f3445...9fe
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Bruk den to kvelder på rad. Anonymkode: 40402...8c6
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Bruker den bare om vinteren. Da bruker jeg Dark siden den er ganske svak i fargen. Anonymkode: 10dfc...dcf
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bruk den to kvelder på rad. Anonymkode: 40402...8c6 Kan se ut som det er kommet bittelitt farge nå på kvelden faktisk. Så skal smøre meg mer i kveld og ligge med det over natten. Funker kanskje slik at fargen må bygges opp med gjentatte smøringer da? Anonymkode: 72efb...37e
AnonymBruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bruker den bare om vinteren. Da bruker jeg Dark siden den er ganske svak i fargen. Anonymkode: 10dfc...dcf Hvis Dark er svak i fargen, hva er medium da? Usynlig? Anonymkode: 72efb...37e
AnonymBruker Skrevet 23. juli #11 Skrevet 23. juli Bruker du nok da? Jeg bruker dark og tar 2 pump for legg, 3 for lår, 3 mage, 2 korsrygg etc... høres rart ut at du ikke får farge. Glød er den beste jeg har prøvd. Anonymkode: ad70c...73c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå