AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Dusjen vår har to buede glassdører med gjennomsiktige lister nederst, som stopper vannet. De er på en måte doble/brettet, og inni det samler det seg veldig mye skitt som jeg ikke får vasket bort. Jeg ser det går an å få kjøpt nye, men disse virker ikke avtagbare? De er "låst" med en slags metalldings i enden. Noe som vet hva jeg mener og hvordan jeg får dem av? Anonymkode: a45da...372
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli tror de heter subbelister. skal tres på. pass på at du får riktige mål for å ungå at dusjen lekker. at de tetter i nedkant. Og ja det samler seg drit der. Jeg ga opp til slutt fordi det ikke ble tett (antagelig for dårlig helning..) og kjøpte dusjkabinett. Anonymkode: 82088...ddc
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Dusjdører er noe herk. Dessuten utsetter du badet for potensielle fuktskader. Bare snakk om tid. Dusjkabinett holder badet fresh mange mange år Anonymkode: d3cf2...bcb
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dusjdører er noe herk. Dessuten utsetter du badet for potensielle fuktskader. Bare snakk om tid. Dusjkabinett holder badet fresh mange mange år Anonymkode: d3cf2...bcb Dusjkabinett er et mareritt å holde rent. Det kommer aldri inn i vårt hus. Sørger man for et godt grunnarbeid er ikke det å dusje på gulvet krise altså. Anonymkode: c9615...d17 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dusjkabinett er et mareritt å holde rent. Det kommer aldri inn i vårt hus. Sørger man for et godt grunnarbeid er ikke det å dusje på gulvet krise altså. Anonymkode: c9615...d17 Men med dusjkabinett holder flisene og fugene mye lenger. Det er et faktum uansett godt grunnarbeid. Anonymkode: d3cf2...bcb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå