AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Termometeret tilsa at det var 27 grader inne på soverommet. Helt umulig å sove. Nå vil jeg kjøpe vifte. Håper det hjelper. Anonymkode: fe8f1...546 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Ja, vil helst ha minusgrader på soverommet 😭 Spruter kaldt vann på ankler, håndledd, hals, ansikt og nakke før jeg legger meg. Det hjelper litt. Er jeg trøtt nok sovner jeg mens vannet fremdeles fordamper og kjøler meg ned. Anonymkode: 43750...34b
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Ja, det er tungt nå. Liker ikke å sove med vifte, blir forstyrret av lyden. Kjøpte med en bærbar aircondition som fungerer heller dårlig. Det eneste som hittil har fungert er å væte et håndkle i iskaldt vann og bruke det som «pledd/dyne» Anonymkode: 52b1b...49f 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Jeg har aldri hatt mer glede av varmepumpa enn nå. Bruker den til kjøling. Anonymkode: 80af7...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Ja, nordmenn og andre som bor såpass langt nord på kloden er ikke vant til slike temperaturer, så det er mange som sliter med å sove i denne varmen. Anonymkode: da6b4...98b
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Nei😁..Har soverom i underetasjen og det er det kjølig. Må helt under dyna. Anonymkode: c0a84...c0e
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Du kan ha kaldt vann i varmeflaske. Vifte hjelper helt klart. Får bare håpe at den normale norske sommeren kommer ilbake snart, for jeg føler meg dårlig. Anonymkode: 959b7...89e 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Ja, sliter med søvn fra før. Men nå er det ille. Anonymkode: 7c5fb...3bd 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Ja, såklart. Men en vifte gjør underverker! I natt brukte jeg til og med dyna litt. Anonymkode: d6d81...1d3 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli Nettene er brutale. Jeg sover som en stein når temperaturen er lav, ingenting kan vekke meg. I varmen har jeg ikke sjans til å sove noe særlig. Våkner en million ganger, sover lett, drømmer altfor mye, sovner sent, våkner tidlig... Det hjelper ikke at det er umulig å få rommet helt mørkt, og øyemaska ruller av fordi jeg er så urolig i søvnen. Jeg har STORT søvnbehov, og varmen sliter meg generelt ut, så jeg er helt utmattet for tida. Jeg må prøve å overtale mannen til å kjøpe inn ei vifte eller aircon som kan settes på rommet. Varmepumpa kjøler ikke opp på vårt soverom. Anonymkode: c8078...f3f 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11 Skrevet 17. juli Har 3 vifter gående akkurat nå. Er 28 inn og 35 ut 🤮🥵 Skulle ordne aircondition i Mai, men så fikk vi en stor vannlekkasje som tok alt av buffer 😭 vurderer å ordne meg seng i kjellerboden, for der er det så kaldt at man må bruke dyne 🫣 Anonymkode: 4d7b3...073 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli Vi har aircondition på soverommet som kjøler ned til 19 grader innen vi skal legge oss Anonymkode: 744b7...c56
AnonymBruker Skrevet 17. juli #13 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nettene er brutale. Jeg sover som en stein når temperaturen er lav, ingenting kan vekke meg. I varmen har jeg ikke sjans til å sove noe særlig. Våkner en million ganger, sover lett, drømmer altfor mye, sovner sent, våkner tidlig... Det hjelper ikke at det er umulig å få rommet helt mørkt, og øyemaska ruller av fordi jeg er så urolig i søvnen. Jeg har STORT søvnbehov, og varmen sliter meg generelt ut, så jeg er helt utmattet for tida. Jeg må prøve å overtale mannen til å kjøpe inn ei vifte eller aircon som kan settes på rommet. Varmepumpa kjøler ikke opp på vårt soverom. Anonymkode: c8078...f3f Hvorfor må mannen gjøre dette??? Anonymkode: 0989b...ad8 5 3
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli #14 Skrevet 17. juli Ja, jeg sliter hele sommeren og gleder meg til fem pluss ute og levelig sovetemp inne etter rask utlufting før søvn. I oktober en gang. Håper det. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #15 Skrevet 17. juli Nope, ingen vansker. Har varmepumpe på soverommet. Men vet hvor grusomt det er når det er veldig varmt på soverommet 🥵 Anonymkode: 71dea...c4a
Nowayback Skrevet 17. juli #16 Skrevet 17. juli Faktisk ikke. Men kommer an på om jeg er hjemme eller andre steder.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #17 Skrevet 17. juli Nei. Er så arbedssliten så jeg knapt rekker å kjøre hjem før jeg sovner. Har forøvrig rullgardina nede på dagtid og lufter kun om natta. Så langt under kroppstemperatur... Anonymkode: 8f09a...425
Abra Skrevet 17. juli #19 Skrevet 17. juli Nei, sover med CPAP. Får frisk vannavkjølt luft rett inn i nesa.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #20 Skrevet 17. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ja, jeg sliter hele sommeren og gleder meg til fem pluss ute og levelig sovetemp inne etter rask utlufting før søvn. I oktober en gang. Håper det. Jaaaa det er deilig det! 😍 Anonymkode: 959b7...89e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå