Gå til innhold

Lengter til ti kuldegrader!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan ikke si at jeg tar feil: vinter er bedre for da har man valget om å være varm eller kald. Hvis man vil ha det kaldt så får man ut og hvis man vil være varm putter man ovnen full av ved og fyrer! Det valget har man ikke nå i hetebølgen! Ikke noe sted å rømme til,det er for varmt overalt! 

Kom ikke å si at det er bare deilig! Og du som har ferie,er trygda eller på annen måte har fri, har ikke stemmerett. Når man må jobbe og må jobbe fysisk,blir man helt ødelagt og utslitt. Så rekk opp hånda den som venter i lengsel på hvertfall maks 15 grader,helst minusgrader! 

Anonymkode: b9bc9...977

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg til 10 kuldegrader, men jeg er trygda så..... nevermind.

Anonymkode: d94c5...1d0

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

2500kr for en bærbar ac på biltema, gogo. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Abra skrev (Akkurat nå):

2500kr for en bærbar ac på biltema, gogo. 

Det hjelper da ikke meg. Kan ikke gå med ac på ryggen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det hjelper da ikke meg. Kan ikke gå med ac på ryggen. 

Så du er ALDRI hjemme?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

velger nå også jeg, inne er det kaldt og godt, ute varmt og godt :) Digger det :)

Anonymkode: 1d0c1...401

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Flytt til Nord-Norge, da lærer du deg å sette pris på de få dagene med godvær du får i løpet av året. Så slipper du å være så grumpy når det endelig er opphold 🤣

Anonymkode: 7afea...648

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater værme, uansett om jeg er på jobb eller ikke, liker ikke 10 kuldegrader heller da, men alt mellom 5-15 er perfekt for meg.

Anonymkode: 9ebda...788

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg å gleder meg. Jeg er ikke bygd for denne varmen. Jeg er veldig glad i høsten og våren. Glad i vinteren å. Men er ikke så glad når vi snør ned bare. 

Anonymkode: 6a9ab...e1a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

99% av tiden er været som du liker det her i Norge. Så du har faktisk ingen grunn til å syte og klage. Vi som liker sol og varme derimot...

Og du tar faktisk feil, for det er ikke sånn at vi kan velge bort å gå ut om vinteren. Jeg må gå på jobb, og jeg må handle, og det hender også at jeg har avtaler jeg må gjennomføre. Hadde det vært så enkelt som å bure seg inne hele vinteren, og nekte å gå ut før det er plussgrader igjen, så hadde det vært lettere å overleve dritten, men sånn er det jo ikke.

Og jeg har forresten vært på jobb hele denne uken, og skal på jobb igjen i morgen. Så jeg føler jeg har rett til å uttale meg her.

Anonymkode: 9ed0a...e06

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dere kan ikke si at jeg tar feil: vinter er bedre for da har man valget om å være varm eller kald. Hvis man vil ha det kaldt så får man ut og hvis man vil være varm putter man ovnen full av ved og fyrer! Det valget har man ikke nå i hetebølgen! Ikke noe sted å rømme til,det er for varmt overalt! 

Kom ikke å si at det er bare deilig! Og du som har ferie,er trygda eller på annen måte har fri, har ikke stemmerett. Når man må jobbe og må jobbe fysisk,blir man helt ødelagt og utslitt. Så rekk opp hånda den som venter i lengsel på hvertfall maks 15 grader,helst minusgrader! 

Jeg gleder meg til 10 minus, men er 100% sykmeldt pga mulig livsvarig sykdom. Som forøvrig gjør at man tåler varmen svært dårlig

Anonymkode: 20f02...a7c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Slutt og klag. Når det er minusgrader klager folk over været, når det er fint så klager folk. 
Vi får det været vi får. Livet er for kort til å være negativ for at været  er som det er. 

Anonymkode: ec9ce...8e7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke jeg!!! Kjøp deg en aircon om det er så ille. Ikke annerledes enn å kjøpe en ovn når det er kaldt. 

Anonymkode: fb445...ad4

• Nyttig 1
Skrevet

Elsker varmen🤩🤩 litt dritt å sove, men det er verdt det😎

• Liker 2
Skrevet

Ikke jeg, syns det er helt fantastisk nydelig varmen som er nå 🥰

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Slutt og klag. Når det er minusgrader klager folk over været, når det er fint så klager folk. 
Vi får det været vi får. Livet er for kort til å være negativ for at været  er som det er. 

Anonymkode: ec9ce...8e7

Jeg klager aldri over regn, snø eller kuldegrader. Jeg gleder meg og direkte fryder meg over masse regn og snø! Så jeg tillater meg absolutt å klage på varmen som gjør at jeg ikke fungerer til tross for å gjøre alt riktig.

Anonymkode: 20f02...a7c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

159 ddager til juleaften også :P 

Anonymkode: d94c5...1d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du motsier jo deg selv her, ts.

Dersom du, som jobber i et «fysisk yrke» på vinteren står fritt til å benke deg fremfor vedovnen heller enn å stå ute i en grøft i -10 grader så ser jeg ikke helt hvorfor arbeidsgiver ikke også skulle tolerere at du setter deg ned i et plaskebasseng med kaldtvann nå? Eller følger sjefen kun med på sommeren, i fellesferien?

Anonymkode: f6c1e...cfd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ah... jeg lengter tilbake til sommeren 1980. Da hadde vi 44 dager uten noe som helst regn i skoleferien. Veldig varmt var det også.

I år har vi hatt 11 dager uten regn siden skoleferien startet. Avisene har skrevet tusen artikler om at varmerekordene skulle ryke. De gjorde ikke det. NRK skriver at det har vært svært varmt i lang tid i Trøndelag. Ja, nå har vi hatt døgnsnittemperaturer over 20 grader siden søndag, så det har vært veeeldig lenge ja.

Tror folk blir påvirket av denne massive opphaussingen fra media. Ja det er varmt, ja man blir svett, ja det går over. Hold ut!!

Jeg liker også vinteren best, men det er pga alle insektene om sommeren.

Anonymkode: d1abd...e23

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Dere kan ikke si at jeg tar feil: vinter er bedre for da har man valget om å være varm eller kald. Hvis man vil ha det kaldt så får man ut og hvis man vil være varm putter man ovnen full av ved og fyrer!

Å bare sitte inne hele vinteren blir veldig innestengt, så man vil gjerne gå ut. Men da må man pakke seg inn med mange lag og store sko og man fryser fortsatt i ansiktet.

Det blir uansett nesten aldri så varmt i Norge at det er for varmt med shorts og t-skjorte.

Anonymkode: ed8f9...228

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...