AnonymBruker Skrevet 17. juli #21 Skrevet 17. juli Hvem i all verden 20 snapper daglig om helt meningsløse ting til en tidligere nabo? Det høres jo helt manisk ut, spesielt når det på toppen av det hele sendes fylla-snapper som en tenåring. Finn deg en hobby og slett Snap for godt. Anonymkode: 78fd0...3d4 5 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #22 Skrevet 18. juli Dette er jo bare tull ! Ingen som er så gal at en gjør noe sånt , og i hvert fall ikke mot en gift nabo 🙈🤣🤣 Anonymkode: ff8d3...ccd 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #23 Skrevet 18. juli Og jeg trodde jeg var svært aktiv på snap Jeg sender ikke så mye til bestevenner engang... Anonymkode: 42bdf...3da 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli #24 Skrevet 19. juli Er det virkelig så unormalt å sende mange snap? Og han drev jo og svarte meg hele tiden. Nå har jeg grublet skikkelig mye på dette de siste dagene. Skjønner ikke hvorfor han bare slettet meg så brått. Vurderer å sende en melding og spørre? Anonymkode: 611f2...178
AnonymBruker Skrevet 19. juli #25 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 9.17): 1. Hvorfor snapper du 20 snapper med en ny nabo? 2. Hvorfor snapper du ekstra mye til en mannlig nabo når du drikker - og hvorfor ville du ha svar? Anonymkode: 3fd46...c32 Det er ikke ny nabo her jeg bor nå. Men tidligere nabo fra der jeg bodde med eksen. Anonymkode: 611f2...178
AnonymBruker Skrevet 19. juli #26 Skrevet 19. juli Jeg synes jo 20 snap om dagen før fylla, og så enda mer i fylla er latterlig mye. Særlig til en ny nabo. Hadde aldri lagt til en ny nabo på snap da..og hadde slettet deg etter et par dager med 20. Du virker slitsom og det er nok det han har funnet ut også. Anonymkode: b2b30...bb2 4
Stargaze Skrevet 19. juli #27 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vurderer å sende en melding og spørre? Respekter at han slettet deg heller. 6 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #28 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det virkelig så unormalt å sende mange snap? Og han drev jo og svarte meg hele tiden. Nå har jeg grublet skikkelig mye på dette de siste dagene. Skjønner ikke hvorfor han bare slettet meg så brått. Vurderer å sende en melding og spørre? Anonymkode: 611f2...178 Hvis du sender så mange snaps til en tidligere nabo, tør jeg ikke tenke på hvor mange snaps du sender totalt på en dag til folk du kjenner. Rapporterer du om absolutt alle trivielle ting til andre, og hvorfor tenker du at det er interessant? Ikke send melding, du vil virke totalt forstyrret. Anonymkode: 78fd0...3d4 4 1
got2go Skrevet 19. juli #29 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke ny nabo her jeg bor nå. Men tidligere nabo fra der jeg bodde med eksen. Anonymkode: 611f2...178 Hvorfor skrev du ikke i HI at det var en gammel nabo? Uansett sært å sende 20 snap daglig til en som er gift. Han svarte sikkert for å være høflig, og syns det var ekkelt å si ifra. Men så bombarderte du hab i fylla og da var det nok fra hans side. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #30 Skrevet 19. juli Alle legger kun skyld på TS, as usual. Hva med mannen? En gift mann som legger til en nylig singel kvinne, det er jo kjempenormalt.....Her har begge et ansvar, ikke bare TS. Anonymkode: cc859...049 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #31 Skrevet 19. juli got2go skrev (2 minutter siden): Hvorfor skrev du ikke i HI at det var en gammel nabo? Uansett sært å sende 20 snap daglig til en som er gift. Han svarte sikkert for å være høflig, og syns det var ekkelt å si ifra. Men så bombarderte du hab i fylla og da var det nok fra hans side. Haha. Du skriver som om han ble tvunget til å legge henne til. Hvorfor fraskriver vii alltid mannen alltid alt ansvar? Er de så hjernedøde? Vi behandler jo de som barn uten viten og vilje. Anonymkode: cc859...049 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #32 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det virkelig så unormalt å sende mange snap? Og han drev jo og svarte meg hele tiden. Nå har jeg grublet skikkelig mye på dette de siste dagene. Skjønner ikke hvorfor han bare slettet meg så brått. Vurderer å sende en melding og spørre? Anonymkode: 611f2...178 Du kan jo si beklager at det ble for mye for snapper og si noe ala at du håper du ikke har ødelagt noe og at dere fortsatt kan ha kontakt? Kommer jo an på relasjonen deres. Hvor lenge har dere hatt kontakt? Og om kona ikke er en del av relasjonen, og er streng og sur, så kan det garantert påvirker også. Jeg vil ikke vært særlig interessert i at min mann hadde så hyppig kontakt med en singel kvinne, det er litt/veldig shady. Anonymkode: cc859...049 1
got2go Skrevet 19. juli #33 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Haha. Du skriver som om han ble tvunget til å legge henne til. Hvorfor fraskriver vii alltid mannen alltid alt ansvar? Er de så hjernedøde? Vi behandler jo de som barn uten viten og vilje. Anonymkode: cc859...049 Nei, dette kunne gjerne ha vært en venninne. 20 mld dagen+ en haug fyllemld er for mye for alle uansett kjønn. Det er like vanskelig å si ifra om sånt til ei venninne. 1 3
Salamandra Skrevet 19. juli #34 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det virkelig så unormalt å sende mange snap? Og han drev jo og svarte meg hele tiden. Nå har jeg grublet skikkelig mye på dette de siste dagene. Skjønner ikke hvorfor han bare slettet meg så brått. Vurderer å sende en melding og spørre? Anonymkode: 611f2...178 Han prøvde vel å være høflig da, helt til han ikke gadd det lenger. Ja, det er unormalt å sende så mange snap, du kan umulig ha så mye interessant å formidle i løpet av en dag, jeg hadde også sletta deg etter en dag eller to med sånt kjas 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli #35 Skrevet 19. juli Det er litt ufint å bombardere en gift mann med snaper, ja. Kanskje kona hans ble lei av å høre på alle snapene som kom hele natta, reiv telefonen ut av hendene hans, så at alt var fra deg, og blokkerte deg, og ga han klar beskjed om at henne skal du ikke ha mer med å gjøre...? Anonymkode: 800b3...618 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #36 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du kan jo si beklager at det ble for mye for snapper og si noe ala at du håper du ikke har ødelagt noe og at dere fortsatt kan ha kontakt? Kommer jo an på relasjonen deres. Hvor lenge har dere hatt kontakt? Og om kona ikke er en del av relasjonen, og er streng og sur, så kan det garantert påvirker også. Jeg vil ikke vært særlig interessert i at min mann hadde så hyppig kontakt med en singel kvinne, det er litt/veldig shady. Anonymkode: cc859...049 Nei. Blokkerer man så ønsker man ikke kontakt. Da skal man faktisk respektere det. Man skal IKKE finne andre muligheter å kontakte en person på. Med mindre man vil fremstå som klin hakke gal stalker Anonymkode: 665f9...db3 3 5
Hensatt Skrevet 19. juli #37 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det virkelig så unormalt å sende mange snap? Og han drev jo og svarte meg hele tiden. Nå har jeg grublet skikkelig mye på dette de siste dagene. Skjønner ikke hvorfor han bare slettet meg så brått. Vurderer å sende en melding og spørre? Anonymkode: 611f2...178 Han er naboen din. Du kan jo bare spør han direkte neste gang du ser han...uten å sende noe melding.
AnonymBruker Skrevet 19. juli #38 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er litt ufint å bombardere en gift mann med snaper, ja. Kanskje kona hans ble lei av å høre på alle snapene som kom hele natta, reiv telefonen ut av hendene hans, så at alt var fra deg, og blokkerte deg, og ga han klar beskjed om at henne skal du ikke ha mer med å gjøre...? Anonymkode: 800b3...618 Det er ufint å bombardere noen som helst med så mange snapper daglig. Gift eller ugift. Anonymkode: 78fd0...3d4 3 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #39 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 8.38): Er det virkelig så unormalt å sende mange snap? Og han drev jo og svarte meg hele tiden. Nå har jeg grublet skikkelig mye på dette de siste dagene. Skjønner ikke hvorfor han bare slettet meg så brått. Vurderer å sende en melding og spørre? Anonymkode: 611f2...178 Ja det er unormalt av voksne mennesker. Og du mangler totalt antenner Anonymkode: e6afc...a4e 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #40 Skrevet 20. juli Jeg hadde slettet deg jeg å. En pr dag er mer enn nok altså. Jeg synes det å er mye. Anonymkode: e1850...807 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå