Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble nylig singel og flyttet til ny leilighet. Da jeg flyttet la jeg til naboen på snap slik at vi kunne holde kontakt. Vi har siden det snappet daglig, oppmot 20 snapper daglig. Det var mest dagligdagse ting, og han svarte alltid fort på snappene.

I helgen var jeg på fylla og sendte kanskje litt mye snap, men han svarte ikke, selv om han åpnet snappene. Så håpte jo å få svar til slutt. Dagen etter har han plutselig slettet meg uten å si noe. 

Lurer på om det er konen som har vært inne og slettet meg? Hun har alltid virket som en streng dame som jeg aldri fikk god kontakt med, mens mannen er utadvendt og hyggelig.

Anonymkode: 611f2...178

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ble lei av spam. Veldig mange snapper om dagen er spam

Anonymkode: f8e5d...6c9

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

1. Hvorfor snapper du 20 snapper med en ny nabo?

2. Hvorfor snapper du ekstra mye til en mannlig nabo når du drikker - og hvorfor ville du ha svar?

Anonymkode: 3fd46...c32

• Liker 31
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok også slettet deg om du hadde bombardert meg på fylla!

Anonymkode: 16e2d...e9d

• Liker 27
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare at du lurer forteller meg at han gjorde lurt i å slette deg. Dette var veldig spesielt TS

Anonymkode: ae83b...22b

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Lurer på om det er konen som har vært inne og slettet meg?

hvorfor snapper du med en mann du vet er gift?  Altså, greit nok om dere kjente hverandre fra før men dette er en du fikk kontakt med nå.  Ikke riktig av deg å snappe såå mye med en gift mann. OM det er kona som har slettet deg syns jeg er  helt innafor, hun syns nok det har vært litt for mye snapping  mellom deg og han. HAN burde ikke addet deg i det hele tatt. Snap på den måten er ganske shady... 

Anonymkode: d8b5d...112

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Ei nysingel, full og desperat dame er ikke sjarmerende. Min mann hadde nok blokka deg enten jeg seg sa noe eller ei.

• Liker 18
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann hadde det ikke vært verdt hodebryet å la tanken om at jeg snapper med en nabo plage min utkårede. Synes ikke det er så rart om han fant ut at det var en dårlig idé å ha deg der. Hvorfor er det så viktig å få snappet med en mann i et forhold egentlig? Har en jævlig fin nabo jeg og, men de er ikke single.

Anonymkode: ada24...fea

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

20 snap on dagen til en gammel gift nabo? Det er så dumt at jeg håper det er sant! :ler:

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde en gammel venninne på snap jeg måtte slette. Hun snappa meg alt for mye.. gikk lei

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du spammer en fyr på snap i fylla når han sttpåtil er gift? Å du lurer på hvordor han sletter deg? 

Anonymkode: 82ce9...61a

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at en gift mann, som har blitt lagt til på snap av en nabo og allerede har sett skyhøy aktivitet derfra, bestemmer seg for å kutte når det eskalerer til at hun "sender kanskje litt mye snap på fylla". Han kjente vel på at det var risiko for at dette nå var litt mer enn rent vennskapelig kontakt fra din side, og når han er en gift mann og du en nysingel kvinne høres det ikke unaturlig ut å kutte. Kunne selvfølgelig også vært gjort ved å presisere at han nå begynte å undre og vil være tydelig på at han virkelig kun vil ha rent kameratslig tone og den slags, men at han synes dette ble rart forstår jeg. Trenger ikke være kona som har gjort noe.

Anonymkode: 45eb6...a34

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller dame?

Uansett, du skjønner vel at det har blitt litt vel mye? Selv hyggelige og joviale folk har sine grenser, og du gikk vel over dem nå. 

Anonymkode: 13b85...b0c

• Liker 3
Skrevet
BobbySocks skrev (13 minutter siden):

20 snap on dagen til en gammel gift nabo? Det er så dumt at jeg håper det er sant! :ler:

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 bruke tida si på snap 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som mann hadde det ikke vært verdt hodebryet å la tanken om at jeg snapper med en nabo plage min utkårede

Hah. Det tror DU ja. Slutt å anta ting på vegne av andre. Selvfølgelig hadde alle reagert på at samboeren plutselig sitter å veksler 20 snapper med en nysingel og full ny nabo hver eneste dag

Anonymkode: 665f9...db3

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg sletter også personer som sender mer en 10 snap'er per dag! Det er totalt uinteressant - da får du legge det i story'en din, og ikke sende direkte.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hah. Det tror DU ja. Slutt å anta ting på vegne av andre. Selvfølgelig hadde alle reagert på at samboeren plutselig sitter å veksler 20 snapper med en nysingel og full ny nabo hver eneste dag

Anonymkode: 665f9...db3

Misforsto du?

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Misforsto du?

Ja, vedkommende må ha misforstått fullstendig hva han eller hun svarte på. Diametralt motsatt.

Anonymkode: 45eb6...a34

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Få fylle-snapper og meldinger fra en kvinnelig, nysingel nabo... som gift mann? Han synes nok du gikk over streken, ja, og kanskje kona hans også fikk nok av denne klengingen din.

Man oppfører seg ikke som en fnisete fjortiss på fylla overfor en gift voksen mann. Jeg hadde vært flau om jeg var deg etter noe sånt. Har du sett over snapene du sendte? Var du ufin, flørtende, seksuelle hentydninger noe sted?

Anonymkode: 800b3...618

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sletter to typer mennesker fra snap. De som spammer meg med med ting jeg overhodet ikke er interessert i, og de som ikke snapper meg i det hele tatt. 
I motsetning til ungdommer prøver jeg å holde snap privat, og bare ha de jeg vil kommunisere med der.

Anonymkode: 20922...9b7

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...