Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke hengt meg opp i dette. 

Dere hadde en slags pause, hun har muligens hatt en ferieflørt. So what. Vann under broen, la det ligge. Eneste som er litt kjipt er at hun potensielt løy om det - selv hadde jeg nok ikke spurt engang. 

Hva som har skjedd vet man ikke, kan være en uber-sjåfør.

Min tanke: Det som skjer når man er på jentetur, er at man møter andre gjenger med mennesker (ja, ofte menn, men kan være begge kjønn). Så avtaler man kanskje å møtes igjen kvelden etter, da blir det korte meldinger eller telefoner. Det betyr ikke automatisk at alle har sex med hverandre. Kanskje litt flørt og fylleklinings. Ofte ikke det engang. 

Men ja, hva har det å si. Se fremover, ikke bakover. Dere hadde en turbulent periode, dere var på en slags pause. 

Anonymkode: cfac4...bca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå må du slutte altså. Dette her er tull av deg. Virkelig!! Om hun har hatt en liten flørt på ferie når dere har hatt alvorlige samlivs problemer, så får hun ha hatt dette da. Kanskje det var det som gjorde til at hun skjønte hva hun ville og kom tilbake til deg. Å lage noe stort nummer ut av dette kan være å ødelegge alt igjen. Om du skjønner. Du virker veldig paranoid og sjalu akkurat nå. Alt fra sekunder på mob til kl.  slett osv.. Hun er tilbake hos deg. Dere har det fint. Må være godt nok!! 

Anonymkode: af0af...927

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde ikke hengt meg opp i dette. 

Dere hadde en slags pause, hun har muligens hatt en ferieflørt. So what. Vann under broen, la det ligge. Eneste som er litt kjipt er at hun potensielt løy om det - selv hadde jeg nok ikke spurt engang. 

Hva som har skjedd vet man ikke, kan være en uber-sjåfør.

Min tanke: Det som skjer når man er på jentetur, er at man møter andre gjenger med mennesker (ja, ofte menn, men kan være begge kjønn). Så avtaler man kanskje å møtes igjen kvelden etter, da blir det korte meldinger eller telefoner. Det betyr ikke automatisk at alle har sex med hverandre. Kanskje litt flørt og fylleklinings. Ofte ikke det engang. 

Men ja, hva har det å si. Se fremover, ikke bakover. Dere hadde en turbulent periode, dere var på en slags pause. 

Flørt og fylleklinings er fremdeles utroskap når lojalitet er avtalt. 

Du viser dine (manglende) verdier tydelig. 

Anonymkode: 745ff...156

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Flørt og fylleklinings er fremdeles utroskap når lojalitet er avtalt. 

Du viser dine (manglende) verdier tydelig. 

Oh fuck off! 😂

Jeg har aldri i mitt liv vært i nærheten av å være utro selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oh fuck off! 😂

Jeg har aldri i mitt liv vært i nærheten av å være utro selv.

Fuck off selv. Du kommer inn i en tråd til en som føler seg redd for at noe har skjedd i skjul, og forsøker å fortelle han at kanskje bare litt flørt eller klining? I hvilken verden lever du i, hvor det ikke er utroskap, i situasjoner hvor de har lovet hveramdre lojalitet? Pause eller ei - avtalen var lojalitet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...