Ingv38 Skrevet torsdag kl 06:49 #1 Skrevet torsdag kl 06:49 K42 her. intense orgasmer/fullkroppsorgasme eller hva man kan kalle det? jeg har helt siden tenårene opplevd dette og skjønner at kroppen på en måte blir overstimulert når dette skjer(selvfølgelig ikke hver gang men selv om det tømmer meg totalt og jeg blir helt utslitt med skjelvinger, gråt og spasmer i ett sett tidvis lenge etterpå ønsker jeg meg dit igjen😳 Det kjennes på en måte ut som en deilig rus jeg lengter etter igjen og igjen😳 Kan slike opplevelser være noe man kan bli eller være avhengig av?😳 1
Bamseklemmer Skrevet fredag kl 02:09 #2 Skrevet fredag kl 02:09 (endret) Ingv38 skrev (19 timer siden): K42 her. intense orgasmer/fullkroppsorgasme eller hva man kan kalle det? jeg har helt siden tenårene opplevd dette og skjønner at kroppen på en måte blir overstimulert når dette skjer(selvfølgelig ikke hver gang men selv om det tømmer meg totalt og jeg blir helt utslitt med skjelvinger, gråt og spasmer i ett sett tidvis lenge etterpå ønsker jeg meg dit igjen😳 Det kjennes på en måte ut som en deilig rus jeg lengter etter igjen og igjen😳 Kan slike opplevelser være noe man kan bli eller være avhengig av?😳 Du er flink med deg selv❣️👏 Jeg er hellig overbevist om, at helsen din og den seksuelle mentaliteten din er god som gull. I tillegg gjør du ting i hverdagen som øker produksjon av de hormonelle fordelene, som også øker nytelsen? Du har sikkert også sterke bekkenbunnsmuskler? det hjelper jo også på styrken av orgasmene. Du får sikkert også multiorgasmer? Woow.. her var det mye magisk som gjør at du faktisk opplever det du skriver🪄 Avhengig av orgasmer ja, det er ikke umulig.. Jeg tror du flink, elsker deg selv med å gi kroppen din omsorg.. derfor gir kroppen din belønning tilbake, som er orgasmene dine.. "Du er verdens bestevenn med orgasmen, og du er småforelsket"🥰 Godt mulig du har fått "Orgasm Aftershock", uten at du er helt klar over det.. ? Har du noen gang tenkt over dette? 🫡 Endret fredag kl 02:12 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå