AnonymBruker Skrevet 17. juli #1 Skrevet 17. juli Har ei frøken på 2,5 år og lurer på om vi skal dra til hunderfossen eller lilleputthammer. Jeg har kun vært på hunderfossen, men det begynner å bli noen år siden. Hva vil ei på 2,5 år ha mest glede av tror dere? Anonymkode: 284e5...140
AnonymBruker Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli Vi var begge steder i juni med en som blir tre i september, han elsker begge stedene. Brukte en dag på lilleputt og var der hele dagen, to dager på Hunderfossen. Selv om det er mye han ikke kan ta så er det mye han kunne ta også - han storkoste seg og snakker fremdeles om hunderfossen hver dag. Anonymkode: c916a...79a 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Abra skrev (19 minutter siden): Så ung, lilleputt Enig! Min eldste som nå er tenåringen var der som treåring, og det var veldig stas. Anbefaler også et besøk på Barnas gård ved Hunderfossen om du vil ha et alternativ til i samme område. Anonymkode: 56910...c9e 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Lilleputthammer. Det er en veldig liten park, men rikelig for en toåring. Hadde avventet Hunderfossen - som er mye større og for større barn også mye bedre - til hun var fire pluss. Anonymkode: 81d0e...c1d
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Hun vil nok kose seg på begge steder, men Hunderfossen er en del dyrere. Så det kan jo være greit for lommeboka å gå for Lilleputthammer. Barnas gård er også veldig fin, og koster ikke så mye. Jeg har vært på Hunderfossen med 2-åring, og sandkassen var det som var høyest 🤭 Sandkassen, trøtraktorer, traktorløypa, og aktivitetshuset var vel stort sett det som passet for de som er så små. Bedre å spare det til de er litt eldre og kan gjøre mer 😊 Anonymkode: cf797...6b5
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Var nettopp 2 dager på Hunderfossen med 2,5-åring. Hun er akkurat 90 cm, som er grensa for mange av karusellene. Masse hun kunne gjøre, så det var kjempesuksess for oss. Har ikke vært på Lilleputthammer. Anonymkode: 729d7...6ac
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli Hun vil kose seg på begge steder, men jeg ville ha gått for lilleputthammer siden den er litt mer oversiktlig og hun kan gjøre «alt». Anonymkode: d3d11...e47
AnonymBruker Skrevet 17. juli #10 Skrevet 17. juli Lurer på om vi satser på lilleput, så får vi se om det kan bli hunderfossen neste år 😊 Anonymkode: 284e5...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå