Gå til innhold

Min samboer på over 40 tror han er så attraktiv til unge damer…

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sannhetsøkende skrev (22 minutter siden):

Drit i tinder nå. Ute i den virkelige verden er det mange kåte damer som tar det det de får for en kveld. Om det så er en mann de ikke ville tatt med hjem til han far, så duger kanskje gutten for en het natt.

Om Tinder har noe med det å gjøre vet ikke jeg, bare obseeverer at flere blir valgt bort, da blir det naturlig nok mer rift om de som ikke blir valgt bort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flintis skrev (1 time siden):

Om Tinder har noe med det å gjøre vet ikke jeg, bare obseeverer at flere blir valgt bort, da blir det naturlig nok mer rift om de som ikke blir valgt bort.

Men de aller fleste får seg noe. Det er ikke bare veldig kjekke menn som puler der ute. De aller fleste er normale.

• Liker 2
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (2 timer siden):

Drit i tinder nå. Ute i den virkelige verden er det mange kåte damer som tar det det de får for en kveld. Om det så er en mann de ikke ville tatt med hjem til han far, så duger kanskje gutten for en het natt.

Ja, riktig !   Sånn er det i vrkelighetens verden, selv om det ikke stemmer helt med KG-universet.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Sannhetsøkende skrev (6 timer siden):

Men de aller fleste får seg noe. Det er ikke bare veldig kjekke menn som puler der ute. De aller fleste er normale.

Det er mange måtet å være attraktiv på, kjekk er en av dem. Jada de fleste (70%) får seg noe i løpet av et år. Et sted går grensen og skyldes det flere lite atraktive menn eller mer kresene kvinner. 

Jeg får nesten legge til at det var flere opptil (90%) som fikk seg noe da jeg var ung. 

Jeg var ikke blandt disse og grensen for attraktivitet var vel omtrent litt bedre enn meg tenker jeg.

Endret av Flintis
Skrevet
Flintis skrev (3 timer siden):

Det er mange måtet å være attraktiv på, kjekk er en av dem. Jada de fleste (70%) får seg noe i løpet av et år. Et sted går grensen og skyldes det flere lite atraktive menn eller mer kresene kvinner. 

Jeg får nesten legge til at det var flere opptil (90%) som fikk seg noe da jeg var ung. 

Jeg var ikke blandt disse og grensen for attraktivitet var vel omtrent litt bedre enn meg tenker jeg.

Saken er den, at kvinner ikke er sååå kresne som enkelte menn påstår. Enkelte menn elsker å fortelle oss kvinner at alle menn ligger nedover, mens alle kvinner ligger oppover. Sumsummarum, så er alle menn som får seg noe meget attraktive, mens kvinner derimot er mindre attraktive.

Mine observasjoner er at mye handler om sjarm, og da ikke bare utseende.  Det finnes kjekke menn som oppfører seg rart og har lite sjans på damer. Det finnes også normale menn som kan kunsten å sjekke og drar damer som bare det. Også damer som der bedre ut enn dem selv.  

At flere kvinner i dag er mer kresne forstår jeg godt. Noen menn snakker så mye piss at kvinnene mister lysten. Det er ingen menneskerett å få seg et ligg.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 9.18):

Du høres veldig negativ ut til din egen samboer.. Høres ikke ut som du liker han?

Jeg har alltid likt litt eldre menn. Helt siden jeg var tidlig i 20-årene. Det kommer jo såklart litt an på utseende, men jeg har ikke nødvendigvis noe imot litt mage eller lite hår.

Anonymkode: ede9c...aa3

Jeg vil si at det er sjalusi som snakker her. Derfor den tonen. 

Skrevet
Sannhetsøkende skrev (7 timer siden):

Saken er den, at kvinner ikke er sååå kresne som enkelte menn påstår. Enkelte menn elsker å fortelle oss kvinner at alle menn ligger nedover, mens alle kvinner ligger oppover. Sumsummarum, så er alle menn som får seg noe meget attraktive, mens kvinner derimot er mindre attraktive.

Mine observasjoner er at mye handler om sjarm, og da ikke bare utseende.  Det finnes kjekke menn som oppfører seg rart og har lite sjans på damer. Det finnes også normale menn som kan kunsten å sjekke og drar damer som bare det. Også damer som der bedre ut enn dem selv.  

At flere kvinner i dag er mer kresne forstår jeg godt. Noen menn snakker så mye piss at kvinnene mister lysten. Det er ingen menneskerett å få seg et ligg.

Jeg kan godt si meg enig i at drag består av mer enn utseende. 

Når det gjelder de med mye drag så kan de kunsten å sjekke og for å lære dette vil nok det medføre endel ligging. 

De som er i forhold går kanskje ikke så ofte ut så da blir det de som har draget som utmerker seg og de andre er mer stafasje. Av disse er det noen som ikke har draget i tillstrekkelig grad til å være aktuelle for sex. 

Jeg  ser at du har en mellomløsning, damene er mer kresne fordi mennene snakket piss. Samtidig har jo mennene litt draget siden kvinnene gidder høre på i utgangspunktet.

Menneskerettigheter og sex er kanskje et kapittel for seg.

AnonymBruker
Skrevet
Fant80 skrev (På 17.7.2025 den 12.37):

Ser ikke helt det TS mener her,men ser _VELDIG OFTE_ Menn på 40+ som tror de er det deiligste på jord,siden legen fortalte de for 3 år siden at om de ikke tok tak i trening og kosthold nå,så ville de krepere før de var 50. De har dermed jogget og trent,spist sunnere og dermed gått ned 30kg+,og nå kler de seg som 20 åringer,har fått seg hår fra Tyrkia,glatter ut rynker med botox,og tror ALLE jenter (ikke damer) synes de er hot shit. 

Er over 40 selv,og passer ikke beskrivelsen,men har mange kjente fra skolealder som virkelig passer inn her.

Jeg har opplevd det. Jeg syntes seriøst synd på dem. Syntes de hadde veldig rotete liv, men de hadde visst sjans på meg. Det visste ikke jeg da. Synes generelt sett at man burde være litt ‘enige’ om at man skal leke flørteleken, er så jævla kleint og flaut når noen setter opp premisset om at de er digge og at man vil ha dem. Og så bitcher de som om man vil ha dem. Enkelte virker til å ha en del  skikkelig rævasåpe-opera klart til ære for andre, man får selvsagt rollen som desperadoen som bare MÅ HA HAN, som ikke klarer å fullføre noen tankerekker  med elendig impulskontroll, og andre usjarmerende trekk, men slapp av, han er der og redder situasjonen. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄 han har fripass ‘fordi han kan ikke noe for at han er så kul’, mens en selv må følge de vanlige generelle kjørereglene som alle stort sett enes om. 

Anonymkode: d23fc...515

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 9.09):

Det er vel mulig å synes at mannen sin er heit og flott, samtidig som man har litt realisme knyttet til hvordan andre damer objektivt kan vurdere fysikken hans?

Anonymkode: c6c54...038

Nei. Det er ikke sånn at noen liker attraktive menn og noen liker uattraktive menn. Sånn er det bare ikke. Realistisk sett. 

Høres mer ut som TS bare er opptatt av å rakke ned på mannen sin. Som er vanlig for kvinner i denne alderen. Også er hun bitter og sur fordi han synes unge jenter er seksuelt attraktive. Noe som er helt berettiget, fordi det er dem.

Anonymkode: b8118...982

Skrevet
Flintis skrev (På 19.7.2025 den 7.42):

Jeg kan godt si meg enig i at drag består av mer enn utseende. 

Når det gjelder de med mye drag så kan de kunsten å sjekke og for å lære dette vil nok det medføre endel ligging. 

De som er i forhold går kanskje ikke så ofte ut så da blir det de som har draget som utmerker seg og de andre er mer stafasje. Av disse er det noen som ikke har draget i tillstrekkelig grad til å være aktuelle for sex. 

Jeg  ser at du har en mellomløsning, damene er mer kresne fordi mennene snakket piss. Samtidig har jo mennene litt draget siden kvinnene gidder høre på i utgangspunktet.

Menneskerettigheter og sex er kanskje et kapittel for seg.

Hvordan menn oppfører seg har ganske mye å si. Ikke alle menn er villig til å gå inn i seg selv såklart. De gir heller alle damer skylden for deres manglende drag på motsatt kjønn. 

Det sagt så er det kvinner som også ikke får sex. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Det er ikke sånn at noen liker attraktive menn og noen liker uattraktive menn. Sånn er det bare ikke. Realistisk sett. 

Høres mer ut som TS bare er opptatt av å rakke ned på mannen sin. Som er vanlig for kvinner i denne alderen. Også er hun bitter og sur fordi han synes unge jenter er seksuelt attraktive. Noe som er helt berettiget, fordi det er dem.

Du kjenner ikke hele storyen her. Kan også være mannen til ts som gjør poeng ut av at han foretrekker yngre framfor henne,noe som er vanlig for menn i den alderen. Å ta det for gitt at alle yngre damer vil ha han er såklart urealistisk. Såpass burde alle med litt selvrespekt skjønne.  Og når man har en partner bør man pleie forholdet sitt og ikke snakke om andre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Skal hilse fra mannen min og si takk.

Hyggelig at du, og alle andre i verden, synes han er veldig utrolig fantastisk attraktiv! :) 

Anonymkode: daa18...7ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...