Gå til innhold

Min samboer på over 40 tror han er så attraktiv til unge damer…

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par år igjen til jeg er 40 og er i hakket bedre form enn jeg var i 20-åra. Tro meg, ingen under 30 ser på meg som noe annet enn en for gammel mann som er ferdig med småbarnsfasen.

Anonymkode: 1620f...c30

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Resignert skrev (3 timer siden):

Fordi unge menn sliter med et sexunderskudd, mens unge damer har 10 eller 100 ganger mer muligheter enn de ønsker å benytte seg av. Menn er opportunistiske,  unge kvinner er svært selektive. Noe som er svært logisk i et evolusjonært forplantningsperspektiv. 

Svært selektive faktisk! Manfe unge kvinner er nettopp ikke det, men det er noe menn forteller seg selv for å virke mye bedre.

• Nyttig 1
Skrevet
Resignert skrev (6 timer siden):

Hvis du sier det så....Har vel hørt/ lest om damer som anser seg ferdig med sex når et par unger og rekkehus eller villa er i boks.....

Ja, men så får de seg en ny yngre partner/elsker... og vipps... 🤩   Sånn er det for noen, andre ikke. Folk er forskjellige, av begge kjønn.

Men det er et helt uomtvistelig biologisk faktum at kvinner lyst øker med alderen, og motsatt  for menn.   Ja, jeg vet det finnes unntak (før dere "halshugger" meg)  

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (4 timer siden):

Kanskje han drømmer om å være kongen av Swaziland?  😉

Screenshot_20250717-221618.png

Anonymkode: 072cd...df6

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

Se der ja, har du noen forklaring på dette?

Selvfølgelig vanskelig å si, foruten de som selv har sagt noen om hvorfor de liker meg.

Det jeg kan si selv, er at jeg er langt mer komfortabel med meg selv i dag en jeg var som yngre. Jeg har en helt annen ro, selvtillit og selvfølelse. Jeg er lykkelig gift, har flotte barn og lever et aktivt liv. Mye trening og aktivitet utenom familielivet. Jeg tipper dette er ting som på en eller annen måte speiles utad.

De som selv har sagt noe om hvorfor de fant meg «tiltrekkende», har sagt at jeg har en humor som treffer, at jeg har en «x-faktor», at jeg virker som en trygg, harmonisk og stabil mann. At jeg er kjekk. Om aldersdifferansen, så har et par stykker sagt at «det driter jeg i, det er hvordan du er som tiltrekker. Ikke når du er født».

Når jeg skriver dette, så føler jeg meg litt arrogant nesten😅, men dette er altså ikke mine ord.

Anonymkode: 713f4...816

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Been there 

Min ex på 45 med ølmage så ei flott jente (19 år) som han ville prøvekjøre. Han syntes det var så kjedeleg å bare se på disse damene og ikke få røre eller prøvekjøre dem. Enten hadde han midtlivskrise eller så var han drittlei meg. 

Jeg ditcha han. En plass går grensa. 

Når kan han prøvekjøre då mye han vil😁

Anonymkode: 29003...c85

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
bullehurk skrev (3 timer siden):

Ja, men så får de seg en ny yngre partner/elsker... og vipps... 🤩   Sånn er det for noen, andre ikke. Folk er forskjellige, av begge kjønn.

Men det er et helt uomtvistelig biologisk faktum at kvinner lyst øker med alderen, og motsatt  for menn.   Ja, jeg vet det finnes unntak (før dere "halshugger" meg)  

Det blir ihvertfall ikke jeg som skal halshugge deg❣️ for jeg har jo daglig vedlikehold på sexlysten😅
At lysten øker til kvinner med alderen, kan jeg skrive under på.. Iallefall hvis de har sagt "bye bye spiral!"
Jeg er et levende bevis på det.. for har det ikke vært slik, har jeg vært arbeidsledig😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (13 timer siden):

Hvis du sier det så....Har vel hørt/ lest om damer som anser seg ferdig med sex når et par unger og rekkehus eller villa er i boks.....

Ingen går lei skikkelig deilig sex, men dårlig sex er meningsløst. Menn som sliter med at kvinner mister lysta på dem etterhvert bør trolig revurdere sin innsats for å opprettholde kvinners motivasjon til å fortsette med å ønske sex med dem. Innsats i starten er ikke noe de kan leve på rentene av utover i forholdet. Å bevare sexlyst et ferskvare. Må opprettholdes jevnt over. 

Det mine single venninner jevnt over har gitt uttrykk for da de ble skilt var "endelig deilig sex igjen". Jeg som har en mann som vedlikeholder min lyst på ham med deilig sex er verken blitt skilt eller har mistet lyst på min mann. 

Jeg også har mistet lyst på menn jeg hadde forhold til tidligere. Innsatsen for min nytelse ble ikke opprettholdt, og dermed heller ikke min lyst på dem. Seksuell egoisme er ikke helt sjeldent. Det er en del menn som tror innsats i starten skal være tilstrekkelig. Kroppen husker ikke det, men de siste omgangene. 

I og med at jeg har opprettholdt lysta i mitt lengste forhold er det ikke jeg som bare mister lysta etter en tid, uansett, men at kun deilig sex opprettholder lysta på sex med partner. Potensialet for vedvarende lyst er tydeligvis i meg, men det måtte partner som ivaretar min lyst godt til for å få den til å vedvare. Egoismen til mine ekser utover i forholdet ble sexdød, og så forholdsdød. 

Anonymkode: b5228...acb

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Been there 

Min ex på 45 med ølmage så ei flott jente (19 år) som han ville prøvekjøre. Han syntes det var så kjedeleg å bare se på disse damene og ikke få røre eller prøvekjøre dem. Enten hadde han midtlivskrise eller så var han drittlei meg. 

Jeg ditcha han. En plass går grensa. 

Når kan han prøvekjøre då mye han vil😁

Hvordan går det med prøvekjøringa da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Selvfølgelig vanskelig å si, foruten de som selv har sagt noen om hvorfor de liker meg.

Det jeg kan si selv, er at jeg er langt mer komfortabel med meg selv i dag en jeg var som yngre. Jeg har en helt annen ro, selvtillit og selvfølelse. Jeg er lykkelig gift, har flotte barn og lever et aktivt liv. Mye trening og aktivitet utenom familielivet. Jeg tipper dette er ting som på en eller annen måte speiles utad.

De som selv har sagt noe om hvorfor de fant meg «tiltrekkende», har sagt at jeg har en humor som treffer, at jeg har en «x-faktor», at jeg virker som en trygg, harmonisk og stabil mann. At jeg er kjekk. Om aldersdifferansen, så har et par stykker sagt at «det driter jeg i, det er hvordan du er som tiltrekker. Ikke når du er født».

Når jeg skriver dette, så føler jeg meg litt arrogant nesten😅, men dette er altså ikke mine ord.

Men er du i åpent forhold eller er det bare prat?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så ufattelig kleint at du synes det er stas med sånt. Gjett om de ler av deg bak din rygg. En trygg mann ville ikke giddet å høre på sånt prat.

Anonymkode: 38409...a54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det trodde eksen min også. Jeg sa det rett ut; hva får deg til å tro at unge kvinner helst vil ha en mann uten hår, med gebiss og impotens, når de kan få en ung, kjekk mann med hår, tenner og potensen i behold? De vil ha barn, og de vil at barna skal vokse opp med en tilstedeværende pappa, ikke en utdatert gammel bestefar.

Nå er han nærmere 60 og er enslig, mens jeg har en moden, ung og flott kjæreste på 35, som har null interesse for damer på sin egen alder eller yngre. Han har en del "bagasje" med blant annet et selvmordsforsøk fra før han møtte meg, men nå føler han seg trygg både i forholdet og ellers. Hans foreldre har blitt veldig glad i meg, og han gir uttrykk for at han vil ha meg for alltid. 

Jeg tror det er ren ønsketenkning fra eldre menn at alle unge kvinner vil ha en overmoden mann. De unge som vil ha en vesentlig eldre mann vil ofte også at mannen skal være rik nok til å gi dem et bedre liv økonomisk. Og svært få kvinner under 30 vil ha en mann på over 60. I deres hode er en moden mann ca 40. 

Anonymkode: 3bd4c...5e3

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så ufattelig kleint at du synes det er stas med sånt. Gjett om de ler av deg bak din rygg. En trygg mann ville ikke giddet å høre på sånt prat.

Syntes jeg det er stas? Hvor har jeg sagt at jeg syntes det er stas? 

Nei. De ler ikke av meg bak min rygg. 

En trygg mann tåler fint at både yngre og eldre kvinner viser interesse.

Utrygge folk går til personangrep på internett. Bare fordi mange menn kan oppleve at yngre kvinner viser interesse. Ganske absurd hvor trigget og krenket du blir av noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

Forholdsmenn går ofte inn i forhold tidlig. I ung alder har kvinner flere sexpartnere enn menn, og mange har vært med gutter som har vært noen år eldre. Forholdsmennene er altså de som har hatt først muligheter og som gjerne har hatt kjærester som var med eldre folk før dem. 

Det handler vel litt om et slags merkelig rettferdighetsprinsipp og håp når de da senere tenker at de kunne hatt muligheten til å ligge med flere enn de har

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

Hvordan går det med prøvekjøringa da?

Den tror jeg er nada. Tenner unge jenter som fortsatt går på vgs på mannfolk som er like gammel som fedrene deres, i tillegg har ølmage, skallet og er arbeidsledig....men kuk er kuk, eller ?

• Nyttig 1
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (12 timer siden):

Svært selektive faktisk! Manfe unge kvinner er nettopp ikke det, men det er noe menn forteller seg selv for å virke mye bedre.

De kan vel være det, men hva de velger kan variere så det en kvinne velger kan en annen velge bort. En stadig større del av de unge mennene blir vistnok valgt bort, om utvalget er dårligere enn det var før eller kvinner har blitt mer kresene undrer jeg meg litt over.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå var det jeg som ba han utdype da.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hm...jeg hadde et muntert lite veddemål med kjæresten min en sein fredag på bar for et par uker siden (vi er like gamle og i underkant av 50 begge to) om hvem av oss som ville klare å snappe opp en snasen 25-åring på kortest mulig tid (ingen av oss ville gjort det, men han tror sånn delvis på myten om at alder betyr mindre for menns attraktivitet enn for kvinners), men han skjønte jo med en gang at mine odds for å sjekke opp en 25-åring hadde vært uendelig mye bedre enn hans 

Jeg visste det på forhånd.

Anonymkode: c210a...dd5

Du ville garantert klart å dra en dame på 25, raskere enn han ville også. Vedd om det neste gang :) 

Anonymkode: daa18...7ae

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Syntes jeg det er stas? Hvor har jeg sagt at jeg syntes det er stas? 

Nei. De ler ikke av meg bak min rygg. 

En trygg mann tåler fint at både yngre og eldre kvinner viser interesse.

Utrygge folk går til personangrep på internett. Bare fordi mange menn kan oppleve at yngre kvinner viser interesse. Ganske absurd hvor trigget og krenket du blir av noe sånt.

Jeg blir ikke krenket eller trigget, jeg blir lattermild. Å bli vist interesse er en ting (det er vi damer veldig vant til), men å involvere seg i samtaler om akkurat HVA det er de finner så uimotståelig med deg, det er veldig kleint. Tipper alle disse damene veldig godt vet at du elsker å bli smigret.

• Liker 2
Skrevet
Flintis skrev (21 minutter siden):

De kan vel være det, men hva de velger kan variere så det en kvinne velger kan en annen velge bort. En stadig større del av de unge mennene blir vistnok valgt bort, om utvalget er dårligere enn det var før eller kvinner har blitt mer kresene undrer jeg meg litt over.

Drit i tinder nå. Ute i den virkelige verden er det mange kåte damer som tar det det de får for en kveld. Om det så er en mann de ikke ville tatt med hjem til han far, så duger kanskje gutten for en het natt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...