Gå til innhold

Min samboer på over 40 tror han er så attraktiv til unge damer…

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det så jævla nøye hva han tror da? Må alt motbevises? Folk tror jo på gud også. Er det ikke bare hyggelig at han føler seg så omsvermet og attraktiv? Fint for han?

Anonymkode: ae4ed...d50

Høres litt ut som han prøver å bli singel. Jeg har draget på menn, også yngre menn, men dette er jo ikke spesielt interessant for mannen min å høre om.... Så jeg sitter ikke og legger ut om alle menn som vil ha meg. 

Anonymkode: e8afb...d23

• Liker 10
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Resignert skrev (3 timer siden):

Uavhengig av realismen i mannens attraktivitet overfor unge damer, er jo det bare halve bildet. Det er jo et rimelig godt dokumentert faktum at mange kvinners sexlyst mer eller mindre bråstopper ved en viss alder. Om da mannen fortsatt har lyst og evne, vil han jo fort tenke at yngre damer er tingen. Sånne som fortsatt har sexlyst. For enten damene liker det eller ei, så er SEX kanskje selveste hovedattraksjonen ved et forhold med en kvinne. Når sexlivet mer eller mindre faller bort, mens mannen er i 40 eller 50 årene, og fortsatt har lyst og evne, er det jo ikke så rart om han drømmer om yngre damer. Forøvrig vet vi jo ingenting om kvaliteten og frekvensen på sexlivet til TS og mannen, og definitivt null om hvordan det er sett fra mannens perspektiv. Av de kvinner jeg personlig har hatt sex med er det vel to-tre som var verdt bryderiet for min del.....

Det ER 40 årene kvinner har størst lyst. Den alderen så daler mange menn sin sexlyst.  Derfor det sies at yngre menn er best for kvinner😉

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Unge damer liker unge menn, ellers hadde jo statistikken sett helt annerledes ut. Noen unntak finnes jo, typisk der hvor mannen har særdeles høy sosioøkonomisk status 

Anonymkode: 9d3ff...426

Petter Stordalen er et godt eksempel. Sammen med ei som ei på 30. Nå er han milliardær og i toppform. 
For oss andre menn oppe i 60 åra så må vi enten nøye oss med å titte eller betale.

Anonymkode: 89bd7...d6b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sannhetsøkende skrev (4 minutter siden):

Det er ikke 40 årene kvinner har størst lyst. Den alderen så daler mange menn sin sexlyst.  Derfor det sies at yngre menn er best for kvinner😉

Hvis du sier det så....Har vel hørt/ lest om damer som anser seg ferdig med sex når et par unger og rekkehus eller villa er i boks.....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hun synes tydeligvis ikke at dette er noen gullfugl selv heller... Mer forakt, virker det som.

Anonymkode: 44f89...c52

Det var jo ironi

Anonymkode: a691b...fe1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fordi han mener «alle» unge jenter vil ha en moden og erfaren mann. 

En halvfet fyr som for 15 år glemte å ta vare på seg selv og fortsatt har glemt. Det er vel ikke slike folk som menes vel? Eller har han rett..? 

Anonymkode: be503...fe3

min mann er 39, han syns det er uhørt å ligge med en russ/dame i 20 årene i hans alder. Heldigvis nok selvinnsikt. 

Anonymkode: 90786...30f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

En halvfet fyr som for 15 år glemte å ta vare på seg selv og fortsatt har glemt. Det er vel ikke slike folk som menes vel? Eller har han rett..? 

Bare si at det han sier er vrøvvel og vås😅
Sex med aldersforskjell er en fetish, som begge må ha.. ellers blir det ikke noe samtykke💞
Det er derfor de ikke finnes noe "alle" i samfunnet😉

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Nyttig 1
Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

Hvis du sier det så....Har vel hørt/ lest om damer som anser seg ferdig med sex når et par unger og rekkehus eller villa er i boks.....

Du har hørt det om ALLE damer?  Som alle menn over 40 mister potensen?

• Liker 5
Skrevet

Hm... dette minner meg om at min far sa til meg da jeg var rundt 20 "til og med jeg har bedre drag enn deg" han var da i 40 årene, ikke at han prøvde seg på noen, men ikke alle unge menn har bedre drag enn de på 40. Så kan godt hende han har en sjans.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da er han ganske innbilsk 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

de eneste jentene som vil ha en moden og erfaren mann, selv en veltrent og flott en, er skadede jenter med daddy-issues.

Mannen din høres ut som en motbydelig gris.

Anonymkode: e933c...3e7

• Liker 8
Skrevet (endret)

Uansett hvordan man vrir og vrenger på dette, er det jo uansett sånn at de fleste damer, uansett alder, er rimelig påholdne med "godsakene", mens gutter og menn oftest tar det de eventuelt får, når de ikke får det de vil ha. Kraftig ubalanse mellom tilbud og etterspørsel etter sex. Dermed kan selv godt voksne kvinner ha sex med menn i 20-årene, om de ønsker det. For godt voksne menn, koster det penger, på den ene eller andre måten. Iallefall om man er ute etter unge og noenlunde attraktive damer. Bunnfallet er ikke like selektive.

..

Endret av Resignert
  • Liker 1
Skrevet
Grüner skrev (3 minutter siden):

Da er han ganske innbilsk 

Kanskje han drømmer om å være kongen av Swaziland?  😉

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (18 minutter siden):

Hm... dette minner meg om at min far sa til meg da jeg var rundt 20 "til og med jeg har bedre drag enn deg" han var da i 40 årene, ikke at han prøvde seg på noen, men ikke alle unge menn har bedre drag enn de på 40. Så kan godt hende han har en sjans.

Hm...jeg hadde et muntert lite veddemål med kjæresten min en sein fredag på bar for et par uker siden (vi er like gamle og i underkant av 50 begge to) om hvem av oss som ville klare å snappe opp en snasen 25-åring på kortest mulig tid (ingen av oss ville gjort det, men han tror sånn delvis på myten om at alder betyr mindre for menns attraktivitet enn for kvinners), men han skjønte jo med en gang at mine odds for å sjekke opp en 25-åring hadde vært uendelig mye bedre enn hans 

Jeg visste det på forhånd.

Anonymkode: c210a...dd5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hm...jeg hadde et muntert lite veddemål med kjæresten min en sein fredag på bar for et par uker siden (vi er like gamle og i underkant av 50 begge to) om hvem av oss som ville klare å snappe opp en snasen 25-åring på kortest mulig tid (ingen av oss ville gjort det, men han tror sånn delvis på myten om at alder betyr mindre for menns attraktivitet enn for kvinners), men han skjønte jo med en gang at mine odds for å sjekke opp en 25-åring hadde vært uendelig mye bedre enn hans 

Fordi unge menn sliter med et sexunderskudd, mens unge damer har 10 eller 100 ganger mer muligheter enn de ønsker å benytte seg av. Menn er opportunistiske,  unge kvinner er svært selektive. Noe som er svært logisk i et evolusjonært forplantningsperspektiv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (1 minutt siden):

Fordi unge menn sliter med et sexunderskudd, mens unge damer har 10 eller 100 ganger mer muligheter enn de ønsker å benytte seg av. Menn er opportunistiske,  unge kvinner er svært selektive. Noe som er svært logisk i et evolusjonært forplantningsperspektiv. 

Nemlig. Og derfor er sjansene for at en yngre dame vil ha en eldre mann svært små. Det må gjerne penger på bordet,  og det holder definitivt ikke å eie en leilighet eller bo på "gymmen'. Folk velger det beste de kan få, både menn og kvinner.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda, mulig det hadde tatt noe lenger tid om du skulle funnet en dame. Mitt poeng var sammenligningen ung lite attraktiv mann mot middelaldrende mer attraktiv mann.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Høres litt ut som han prøver å bli singel. Jeg har draget på menn, også yngre menn, men dette er jo ikke spesielt interessant for mannen min å høre om.... Så jeg sitter ikke og legger ut om alle menn som vil ha meg. 

Anonymkode: e8afb...d23

Litt det jeg tenker også.

Jeg opplever jevnlig kontakt med en del yngre kvinner (slutten av 20 årene, tidlig 30). Jeg legger jo ikke ut til kona mi om at «Ingrid» på jobb spurte om vi skulle ha sex, eller at «Johanne» ville suge meg i tjenestebilen.

Jeg vet jo at hun ikke har noe å uroe seg over, men det vil selvfølgelig kunne skape kjipe og helt unødige tanker hos henne.

Jeg vet jo også at her på KG, så er dette bare å riste vepsebolet, men vi er faktisk noen menn 40+, som opplever at langt yngre kvinner ønsker enten rene seksuelle forhold, date osv.

Anonymkode: 713f4...816

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (2 timer siden):

Jeg opplever langt, langt mer interesse fra kvinner i slutten av 20 årene i dag, en hva jeg gjorde da jeg selv var i slutten av 20 årene.

Mann 40+

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg opplever langt, langt mer interesse fra kvinner i slutten av 20 årene i dag, en hva jeg gjorde da jeg selv var i slutten av 20 årene.

Mann 40+

Se der ja, har du noen forklaring på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...