Gå til innhold

Min samboer på over 40 tror han er så attraktiv til unge damer…

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da snakker man vanligvis mer nøkternt. F.eks sier en vanlig, middelaldrende mann som ikke er spesielt trent. Og sier gjerne at ja, jeg digger ham men de pur unge vil vel ha en på egen alder ol.

Anonymkode: e8afb...d23

Eller at det frustrerer henne at han har gitt faen i seg selv, og fortsetter å gi faen. Det er faktisk ganske ekkelt med folk som bare ligger på sofaen, spiser junk og blir feite, år etter år. 

Anonymkode: 54c72...c9a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme mente eksen. Han nærmet seg femti, men det var bare et tall! Nå har han singel og ingen av de unge jentene vil ha han. Merkelig. 

Anonymkode: 4bcaa...8c9

Men det var sikkert bare når det gjaldt menn at alderen bare var et tall, ikke sant? Med en gang det gjelder kvinner så er det visst i aller høyeste grad et tall. Ellers hadde vi vel ikke fått høre at vi er verdiløse etter 25 og alt det der. Og ellers hadde vel ikke han sjarmøren din vært så voldsomt opptatt av yngre damer heller. Dobbeltmoral er vel bedre enn ingen moral, antar jeg.

Anonymkode: f631e...ba2

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

En sånn mann (dvs selvopptatt og usikker) hadde ikke vært noe for meg. La ham boltre seg med de unge damene du, mens du finner noen bedre.

Anonymkode: 38409...a54

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

attraktiv for

Anonymkode: 47335...265

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer jo mest på hvorfor han gnåler om dette til deg. Jeg hadde vært mer opptatt av det, for det er etter min mening respektløst og helt idiotisk.

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis like mange kvinner på samme alder skulle gått rundt med samme ølmage som menn hadde man lurt på om Norge har veldig høye fertilitetstall…

Anonymkode: f9c38...2a9

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange menn mener at de eldes som vin, at de blir sølvrever. Egoet deres vokser ettersom kvinnene nørmer seg overgangsalderen fordi de ror at bordet vil bli snudd. Hollywood did them dirty.

Anonymkode: b7faf...770

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi han mener «alle» unge jenter vil ha en moden og erfaren mann. 

En halvfet fyr som for 15 år glemte å ta vare på seg selv og fortsatt har glemt. Det er vel ikke slike folk som menes vel? Eller har han rett..? 

Anonymkode: be503...fe3

Jeg skjønner ikke hvorfor du er sammen han, høres ikke ut som du er tiltrukket av han når du kaller han feit

Anonymkode: b2c4d...59c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du TS i det hele tatt interessert i din samboer? Han virker jo til å ha et forskrudd kvinnesyn.... 

Anonymkode: 0ddd5...efa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
feliek54 skrev (1 time siden):

Jeg tror de fleste unge jenter ønsker treff på sin alder, men de finne et lite antall jenter som vil ha sex og kos med noen eldre. De jentene vil da ha kos med eldre som har mer erfaring og er mer tålmodige. Da tror jeg ikke de ønsker en feit person, men er ikek sikker på det. Så er det også en del unge som snakker med eldre men er bare luremus i samtalen

Hilsen mann54 som vil ha 'sex og kos' med 'unge jenter' 🤢

(og som blir furten hver gang ei jente  ikke ville ligge med ham likevel etter at han har ofret et helt kvarter på å chatte med henne) 🤮

Anonymkode: cd744...629

• Liker 7
Skrevet

Midtlivskrise?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun synes tydeligvis ikke at dette er noen gullfugl selv heller... Mer forakt, virker det som.

Anonymkode: 44f89...c52

Er det så rart? Hvis samboeren til trådstarter går rundt og prater om sånt og hvor ettertraktet han er blant jenter i tjueårene og hvor lekre han selv synes de er, er det vel ikke så rart at ts responderer med en smule forakt og irritasjon. Personlig ville jeg fått avsmak for fyren og dumpet han, om dette var et tema han stadig "skrøt" av og trodde han skulle få seg en ungjente når som helst.

Anonymkode: 1351a...665

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært interessant å se hvor mange unge og lekre han fikk som singel , jeg vil tippe null ( med mindre han drar frem bankkortet og kjøper seg golddiggere.). Mens jeg vil tippe dama hans har bedre suksess, litt tragisk hvordan voksne menn holder på mens de er i forhold , og når dama går er de miserable incel med p….. i hånda og onanering er blitt en hobby…. 

Anonymkode: 7e9c0...4fe

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En halvfet fyr som for 15 år glemte å ta vare på seg selv og fortsatt har glemt. Det er vel ikke slike folk som menes vel? Eller har han rett..? 

Du elsker han jo?

Det er vel ikke slik at du nødvendigvis er den eneste som er i stand til det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Fordi han mener «alle» unge jenter vil ha en moden og erfaren mann. 

Anonymkode: be503...fe3

Vel ikke bestandig utseene teller mest og ja noen unge damer vil ha litt eldre mann. Jeg har hatt 2 meget vakre damer i begynnelsen tjueårene på jobb som har fortalt andre kollegaer at det er meg de skal ha osv osv. Mens jeg er midt i 40 årene. Det er jo flatterende men jeg er gift så det blir uaktuelt, dog litt ulykkelig gift så tanken er fristende. Men hvis man bruker hodet litt vet man at slike forhold sjelden varer i mange år og som oftest ender etter ca 2 år. Jeg er vel bare normal i utseene og ikke trent. 

Det er vel få som vil følge en eldre mann til gamle hjemmet mens de selv er relativt ung. Sier seg selv og man er nogså korttenkt hvis en satser langsiktig på noen som er 20 år yngre

Anonymkode: 0c7b6...510

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du høres veldig negativ ut til din egen samboer.. Høres ikke ut som du liker han?

Jeg har alltid likt litt eldre menn. Helt siden jeg var tidlig i 20-årene. Det kommer jo såklart litt an på utseende, men jeg har ikke nødvendigvis noe imot litt mage eller lite hår.

Anonymkode: ede9c...aa3

Kanskje ikke så rart at hun misliker at han snakker om draget han (tror) han har på andre damer. Det er helt tonedøvt.

Anonymkode: add66...06e

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser ikke helt det TS mener her,men ser _VELDIG OFTE_ Menn på 40+ som tror de er det deiligste på jord,siden legen fortalte de for 3 år siden at om de ikke tok tak i trening og kosthold nå,så ville de krepere før de var 50. De har dermed jogget og trent,spist sunnere og dermed gått ned 30kg+,og nå kler de seg som 20 åringer,har fått seg hår fra Tyrkia,glatter ut rynker med botox,og tror ALLE jenter (ikke damer) synes de er hot shit. 

Er over 40 selv,og passer ikke beskrivelsen,men har mange kjente fra skolealder som virkelig passer inn her.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som mannlig midlivskrise. 

Det finnes kvinner som liker eldre menn, men i flertall finnes de ikke. Jeg var sammen med mann i 30- årene (12 år eldre enn meg) fra jeg var 22 til 25 år. Han var ungdommelig og flott, men han ble omtalt som gamlingen min av venninner, som ikke skjønte hvorfor jeg ville ha en så gammel mann. Menn i 40 årene ble ansett som skikkelig gamle. På våre fedres alder liksom. 

Anonymkode: b5228...acb

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hilsen mann54 som vil ha 'sex og kos' med 'unge jenter' 🤢

(og som blir furten hver gang ei jente  ikke ville ligge med ham likevel etter at han har ofret et helt kvarter på å chatte med henne) 🤮

Anonymkode: cd744...629

tenk å være så dum som du er og anta og komme beskyldinger om ting du ikke vet noe om. og du er ikke alene om det. må lure på om du er voksen

Skrevet
Rosalilje84 skrev (3 timer siden):

Det høres mer ut som samboer ikke liker henne. Hvilken mann forteller dama si hvilke damer som finner ham attraktiv? Hvorfor er denne informasjonen så viktig for henne?

Akkurat.  Det er vel henne som har mistet sansen pga dette. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...