AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Er det noen som har erfaring med festesmerter? Prøver å bli gravid og i dag tidlig kjente jeg stikkende smerter i underlivet (muligens rundt livmorhalsen) i flere minutter. Har aldri opplevd en sånn type smerte. I kveld har jeg hatt en liten rosa/brun blødning. Skal ikke ha mensen før om en uke minst og den kommer aldri for tidlig. Har kort syklus (24-25 dager). Usikker på når EL var denne gangen. Hadde uansett samleie 10. eller 11. juli. Kan det ha vært festesmerter/festebløsning? Anonymkode: db2d7...da3
HeleneHS Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Jeg hadde festesmerter (hadde ikke kallt det sånn) i de to dagen etter embryo innsett. Det føles som noe borret seg inn i livmoren og UL viser at det er plassen placenta nå ligger. Stikk eller rare plutselige smerter i livmorhalsen kom noen dager senere (før positiv test, varte kun i noen minutt hver gang). Men man blir jo plutselig oppmerksomt på alt som skjer i kroppen, så er ikke sikkert at det var relatert til graviditet i det hele tatt. Syns tidspunkt for festesmerter kan passe med EL hvis den var rundt de dagene du hadde samleie, jeg hadde smerter 6 og 7 DPO og litt rosa-brunt på papiret to ganger.
Olivia24 Skrevet 17. juli #3 Skrevet 17. juli HeleneHS skrev (4 timer siden): Jeg hadde festesmerter (hadde ikke kallt det sånn) i de to dagen etter embryo innsett. Det føles som noe borret seg inn i livmoren og UL viser at det er plassen placenta nå ligger. Stikk eller rare plutselige smerter i livmorhalsen kom noen dager senere (før positiv test, varte kun i noen minutt hver gang). Men man blir jo plutselig oppmerksomt på alt som skjer i kroppen, så er ikke sikkert at det var relatert til graviditet i det hele tatt. Syns tidspunkt for festesmerter kan passe med EL hvis den var rundt de dagene du hadde samleie, jeg hadde smerter 6 og 7 DPO og litt rosa-brunt på papiret to ganger. Takk for svar! Kjenner meg igjen i det å bli veldig
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli TS her, nå testet jeg nettopp positivt, litt over 24 timer etter smerten 😭 Kan jo være falsk test, men har håp ❤️ Anonymkode: db2d7...da3 2
HeleneHS Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her, nå testet jeg nettopp positivt, litt over 24 timer etter smerten 😭 Kan jo være falsk test, men har håp ❤️ Anonymkode: db2d7...da3 Gratulerer 🤗 Hvilken merke test brukte du? Er ikke alle kjent for skyggestreker!
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli HeleneHS skrev (6 timer siden): Gratulerer 🤗 Hvilken merke test brukte du? Er ikke alle kjent for skyggestreker! Takk! Et merke som heter dr Max. Har ikke hørt om det før, men er på ferie. Streken ble ganske tydelig med en gang så den er nok positiv altså, men skal ta en ny i morgen 😍 Er det lenge siden du testet positivt da? 🤗 Anonymkode: db2d7...da3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Jeg hadde dirring/trekk nederst i magen noen dager før svak positiv ( ble kjemisk ) har tidligere også hatt mye sånne stringsmerter. Altså kjennes ut som det plinger og spilles på nervetråder i lysk og magen Anonymkode: 8a46f...570
HeleneHS Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det lenge siden du testet positivt da? 🤗 Anonymkode: db2d7...da3 Denne er veldig tydelig positiv, ja! Er i andre trimester allerede, så er en del uker siden for min del, ja 😅
AnonymBruker Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli Var det graviditetstest? Aldri sett to streker så tydelig - så tidlig før 🙈 Anonymkode: 9e721...5df
mommyaka Skrevet 19. juli #10 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 17.7.2025 den 12.47): TS her, nå testet jeg nettopp positivt, litt over 24 timer etter smerten 😭 Kan jo være falsk test, men har håp ❤️ Anonymkode: db2d7...da3 Du er gravid men der var nok noe annet du kjente...så sterk test kommer ikke 24 timer etter egget feste seg 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli mommyaka skrev (12 timer siden): Du er gravid men der var nok noe annet du kjente...så sterk test kommer ikke 24 timer etter egget feste seg Jeg vet at det er usannsynlig, men siste mens startet 28.6 og EL var sannsynligvis rundt 9.-10.7 og det var kun rundt da vi hadde sex (gangen før det var før mensen). Tok flere tester 17.-18.7 som var positive. Tok blodprøve 18.7 som viste over 1000 😅 Kan jo ha vært noe annet jeg kjente den dagen, men uansett har HCG nivået steget ekstremt fort. Har mange tidlige SAer bak meg, så nå håper jeg bare den høye HCGen betyr at dette kan gå bra. Anonymkode: db2d7...da3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå