k4ren Skrevet torsdag kl 17:22 #41 Skrevet torsdag kl 17:22 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt enig. Jeg mener jeg gjorde meg forstått uansett. Ts: ringte du? Anonymkode: 55b37...18a Du gjorde det, skjønner ikke folk synes det er interessant å sitte og kommentere sånt en gang 😅 Og TS jeg er veldig enig i at det er merkelig oppførsel. Forfølgelse og stirring på denne måten er jo trakassering. 2
Whistler Skrevet torsdag kl 17:28 #42 Skrevet torsdag kl 17:28 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Første gang jeg traff han kom han syklende bak meg og stirret meg rett i ansiktet da han kom opp ved siden av meg, han har et intenst blikk og rare stirrende øyne, han bare smilte og hilste, sa ingenting og syklet videre. ............... I dag toppet det seg litt da jeg så han fulgte etter to unge jenter, han snek seg bak dem og løp etter dem (kunne ikke vært mer enn 20 år og de var minimalt kledd). Han løp etter dem og så seg rundt, ................. ts Anonymkode: fcd3a...d93 Så, bottom line er at du har sett en fyr på butikken der det åpenbar største problemet er at han ikke er etnisk norsk, og at han hilste på deg da han syklet forbi. Her er det bare å løpe til politiet og rapportere. Det kan jo tenkes at han har prøvd å hilse på noen flere. 2
Amy71 Skrevet torsdag kl 17:35 #43 Skrevet torsdag kl 17:35 Hadde ts reagert om det var en etnisk norsk mann? Om man skulle ringe hver gang en mann stirrer så får man ikke gjøre annet enn å sitte i telefonen 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:39 #44 Skrevet torsdag kl 17:39 Amy71 skrev (3 minutter siden): Hadde ts reagert om det var en etnisk norsk mann? Om man skulle ringe hver gang en mann stirrer så får man ikke gjøre annet enn å sitte i telefonen Eller om han så ut som George Clooney eller Brad Pitt… Anonymkode: b04b0...bb0 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:39 #45 Skrevet torsdag kl 17:39 Amy71 skrev (3 minutter siden): Hadde ts reagert om det var en etnisk norsk mann? Om man skulle ringe hver gang en mann stirrer så får man ikke gjøre annet enn å sitte i telefonen Når noen uansett gir uønsket oppmerksomhet i den forstand at det blir ubehagelig for flere kvinner spiller det ingen rolle hvor man kommer fra. Anonymkode: 55b37...18a 1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:41 #46 Skrevet torsdag kl 17:41 Amy71 skrev (5 minutter siden): Hadde ts reagert om det var en etnisk norsk mann? Om man skulle ringe hver gang en mann stirrer så får man ikke gjøre annet enn å sitte i telefonen Gi deg, handler jo ikke om det. Anonymkode: dfa26...58a
Rotemor Skrevet torsdag kl 17:55 #47 Skrevet torsdag kl 17:55 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Helt enig. Jeg mener jeg gjorde meg forstått uansett. Ts: ringte du? Anonymkode: 55b37...18a Ja, man må jo gjerne snakke og skrive som et barn hele livet om man ønsker det.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:20 #48 Skrevet torsdag kl 18:20 Rotemor skrev (23 minutter siden): Ja, man må jo gjerne snakke og skrive som et barn hele livet om man ønsker det. Det gjør du som du vil med, men nå avsporer du veldig fra tema. Anonymkode: 55b37...18a 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:21 #49 Skrevet torsdag kl 18:21 Ts her. Hadde vel reagert uansett hvis jeg hadde fått uønsket oppmerksomhet, uansett norsk eller ikke. Eller om det var Brad Pitt for den saks skyld. Har selv fått oppleve å bli antastet av en etnisk norsk mann som fulgte etter meg så er mulig derfor jeg reagerer på oppførselen hans. Har ingenting med hans etniske bakgrunn å gjøre, og det er som nevnt flere her som har hatt ubehagelig opplevelser med han og ikke bare meg. Anonymkode: fcd3a...d93 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå