Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i 3 år, vi skal ut & feire med restaurant besøk. Litt fin resturant og jeg sliter litt med antrekket. Vil det skal være bra og fint, samtidig er det sommer så temperaturen er nære 30 om dagen. 🥵 Så elsker jeg heller ikke kroppen min, så den lille sorte med stay ups den blir liggende i skapet. 

Hva hadde dere gjort ? 

Fargevalget er vanskelig når jeg stort sett går i svart.. 

Anonymkode: ee462...c7a

AnonymBruker
Skrevet

En fin sommerkjole nå som det er sommer.

Anonymkode: dfff6...f62

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sannsynligvis valgt en kjole. Kjoler er jo veldig behagelige når temperaturen er høy. Evt et skjørt med en fin topp/kortermet bluse. 

For å komme med tips og evt farge er det fint med litt mer info enn det du kommer med her. Er planen din å kjøpe noe nytt eller bruke noe du allerede har?

Jeg går selv i mange ulike farger om sommeren også svart som du nevner her. Men i år har jeg brukt mye hvit, cream hvit, bruntoner, grønt, noe blått og selvsagt også sort. 

Anonymkode: f3f1d...57b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg ville sannsynligvis valgt en kjole. Kjoler er jo veldig behagelige når temperaturen er høy. Evt et skjørt med en fin topp/kortermet bluse. 

For å komme med tips og evt farge er det fint med litt mer info enn det du kommer med her. Er planen din å kjøpe noe nytt eller bruke noe du allerede har?

Jeg går selv i mange ulike farger om sommeren også svart som du nevner her. Men i år har jeg brukt mye hvit, cream hvit, bruntoner, grønt, noe blått og selvsagt også sort. 

Tenker og bruke noe jeg allerede har, og klesskapet er relativt fullt.. Er bare jeg som vender tilbake til det samme vanlige 😅 MMm, får meg ikke til og gå med hvitt , men blått og svart er innafor. Skal prøve litt i morgen så se hva jeg ender med. Tenkte på en litt enkel svart sommer kjole med en tights til, da den kjolen kler at man bruker det til. Evt noen lette sko eller sandaler til. Enkelt tilbehør av smykker / ørepynt. 

Hørtes det ok ut ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tenker og bruke noe jeg allerede har, og klesskapet er relativt fullt.. Er bare jeg som vender tilbake til det samme vanlige 😅 MMm, får meg ikke til og gå med hvitt , men blått og svart er innafor. Skal prøve litt i morgen så se hva jeg ender med. Tenkte på en litt enkel svart sommer kjole med en tights til, da den kjolen kler at man bruker det til. Evt noen lette sko eller sandaler til. Enkelt tilbehør av smykker / ørepynt. 

Hørtes det ok ut ? 

Nei, ikke brukt tights. Det er både stygt og utdatert.

Anonymkode: 53bcf...a23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hørtes det ok ut ? 

Jeg ville droppet thights. Evtuelt hatt en sånn shapewear shorts under. 

Viktigste er at du er komfortabel med hva du har på deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei, ikke brukt tights. Det er både stygt og utdatert.

Anonymkode: 53bcf...a23

Kjolen er litt kort, er en fra h&m ,lett stoff med det de kaller ballong armer. Tightsen er ikke en typisk tights, den er sømløs og mer strømpebukse aktig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...