Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til trysil i helga.. Og nå viser deg seg at jeg har vokst ut av utebuksene mine.

Noen som har sett billige, behagelige og varme vinterbukser i det siste? Som jeg kan få på meg over magen... Er vanligvis str. 44/46..

Skal sitte mest i ro ute i buksen. Så om den er sånn eller sånn spiller ingen rolle.

Gidder ikke bruke flere tusen kr på en bukse som skal brukes et par ganger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tenkt å bruke noen av de vanlig gravidbuksene mine til det i påsken (regner med at det blir småturer til fots og sitte i solveggen for det meste... ;) )

Har noen litt store olabukser som jeg fint får superundertøy under, og så har jeg en svær anorakk over + gramasjer eller gamasjer eller hva i :roll: det nå heter, slik at jeg dekker fjellsko og buksa til turene ...

Skrevet

Hmm.. Høres litt kaldt ut for en innbitt nordlending med fryseangst ;)

Mine bukser er så tynne.

Vil gjerne ha noe vanntett, for erfaringsmessig sett, blir man ofte både våt og kald etter en tid ute i snøen. :) Må leke litt!

Skrevet

Da er det værre, ja ;)

Hva med utebukser eller regnbukser til menn da ... de er vel kanskje litt større.

Man kan få ganske billige bukser av denne typen på Army Shop, Wistex, Sparkjøp og lignende ...

Gjest Gjest_Leanora_*
Skrevet

Jeg er i uke 26 og jeg bruker min vanlige utebukse med seler (sånn type skibukse). Det er jo ikke sjans å få igjen glidelåsen og selene har jeg måtte løsne på. Jeg ser jo litt corny ut, men med jakke over er det ikke som ser det ;)

Kanksje du har en sånn eller fikk lånt deg ei slik?

Skrevet

Joo.. Prøvde en slik bukse i dag, leanora..Men.. Den ble liksom litt.. ubehagelig.

Tror jeg må sjekke min egen skibukse og se om jeg kan bruke den med bare seler uten glidelås.

Skrevet

Jeg har stjålet mannens bukse, og drar glidelåsen bare halvveis opp. Kanskje du kjenner noen store mannfolk som kan låne deg noen klær?

Skrevet

Neei.. Fant ut dette i dag da, for jeg skulle nemlig låne bukse av ei her.. men den fikk jeg ikke igjen over magen.

Derfor må jeg vel ut og handle bukse.. Og lurte på om noen hadde sett noen ok store bukser til en grei penge.

Skrevet

Jeg brukte min norrønna selebukse helt frem til fødselen. Er jo dobbel glidelås, så jeg dro begge opp over magen. Gikk med nød og neppe, for det ble jo åpent etterhvert som jeg dro opp. Så glidet jeg den nederste til den stoppa mot magen. Dermed ble det "åpent" akkurat over magen, men buksa satt godt.

Kanskje dette går med buksa du prøvde??

Skrevet

Nope.. Ikke sjanse til å få igjen buksa.. hihi.. var sånn.. 10cm fra å fungere!

Min egen norrønabukse har ikke dobbel glidelås.. Enkel glidelås med borrelås øverst.

Skrevet (endret)

:danse::hoppe:

Helgen er reddet! Fant en lyseblå(Ikke helt min farge, men..) helly hansen-snowboardbukse til 500kr(halv pris) på xxl!

Så nå har jeg superull, ullsokker, utebukse, jakke, votter og ørevarmere :D Klar for kulde!

Og tusen takk for tips, allesammen.

Endret av jordbær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...