Breeze Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Er det bare for velfære, eller er det bare for å vise andre veninner som snakker om det eller er det for å tiltrekke seg det andre kjønn? Jeg er mann, men jeg kan bli fokusert på om ei kvinne har fin neglelakk på og synest at det er helt topp at hun har brukt så mye tid på å velge en fin farge som passer. Veldig fint med farge på både fingre og tær.
Mardina Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Jeg gjør det for min egen velvære ja... Jeg føler meg mye mer feminin når jeg drar å fikser neglene mine. Også synes jeg jo at det er fint da, uavhengig av hva andre måtte mene om det. 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Gjør det utelukkende fordi jeg synes det er fint. Tenker ikke på hva andre synes om mine negler (utover at de bør være normalt stelte og pene). Anonymkode: edd8d...87d 3
MyMichelle Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Jeg gjør det fordi jeg synes det er fint, liker å prøve forskjellige farger/nyanser. Jeg bryr meg ingenting om hva andre mener, uansett hvilket kjønn de har. 2
MyMichelle Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli (endret) Breeze skrev (På 16.7.2025 den 23.27): Er det bare for velfære, eller er det bare for å vise andre veninner som snakker om det eller er det for å tiltrekke seg det andre kjønn? Jeg er mann, men jeg kan bli fokusert på om ei kvinne har fin neglelakk på og synest at det er helt topp at hun har brukt så mye tid på å velge en fin farge som passer. Veldig fint med farge på både fingre og tær. Hva tenker du når du sier «farge som passer»? Farge som matcher sminken? Klærne? Eller er nøytral? Jeg innbilder meg at menn liker røde velstelte negler, så hadde vært interessant å få svar. Min samboer liker min oransje neglelakk. Jeg synes også det er fint med farge også på tær. Endret 23. juli av MyMichelle
Breeze Skrevet 26. juli Forfatter #6 Skrevet 26. juli MyMichelle skrev (På 23.7.2025 den 21.27): Hva tenker du når du sier «farge som passer»? Farge som matcher sminken? Klærne? Eller er nøytral? Jeg innbilder meg at menn liker røde velstelte negler, så hadde vært interessant å få svar. Min samboer liker min oransje neglelakk. Jeg synes også det er fint med farge også på tær. Beklager for sent svar tilbake, Har hørt av enkelte kvinner som vil matche sminke, klær og neglelakk. Forstår jo det, men har også hørt at mange bruker rød farge som å tiltrekke seg en "okse" på en måte Den fargen "catcher" jo fort oppmerksomhet. Men jeg er som samboeren din at jeg liker godt fargen oransje faktisk.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Jeg gjør det for min egen del. Føler meg mere vell. Jeg holder dem ganske så nøytral. Men liker at det er litt mønster på dem. Så det hender jeg prøver litt forskjellig der. Men liker ikke at det er så skrikende. Liker det litt dempet. Men til jul så liker jeg å ha de røde. Og til nytt år enten gull eller sølv. Anonymkode: 1d2f0...5d4
AnonymBruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Breeze skrev (På 16.7.2025 den 23.27): Er det bare for velfære, eller er det bare for å vise andre veninner som snakker om det eller er det for å tiltrekke seg det andre kjønn? Jeg er mann, men jeg kan bli fokusert på om ei kvinne har fin neglelakk på og synest at det er helt topp at hun har brukt så mye tid på å velge en fin farge som passer. Veldig fint med farge på både fingre og tær. Jeg kan ikke ha på hendene og som regel ser kun folk på besøk føttene mine som alltid er lakkert. Jeg gjør difor egen del 😊 Anonymkode: 2c9c9...20e 1
Margit777 Skrevet 26. juli #9 Skrevet 26. juli Får ikke puste med neglelakk på så jeg gnager den av 😄
Gaia Skrevet 26. juli #10 Skrevet 26. juli Jeg bruker neglelakk for å lakkere over negledefekter på grunn av psosiasisartritt. Bulkene og rillene i dem vises ikke like godt når jeg bruker neglelakk. Da ser neglene mine faktisk ganske fine ut. Fargen jeg bruker gjenspeiler ofte klærne mine, så jeg bruker jo neglelakk også for å være fin. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Velvære OG fordi jeg synes det ser mer velstelt ut. Nå er jeg (og mannen) bare hjemme en ukes tid. Første jeg gjorde etter ferie var likevel å stelle hender, skrubbe, fukt, olje. Og fersk neglelakk. Blir glad av å se velstelte hender og negler, og føler meg litt ustelt når de ikke er lakket pent. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg kan ikke ha på hendene og som regel ser kun folk på besøk føttene mine som alltid er lakkert. Jeg gjør difor egen del 😊 Anonymkode: 2c9c9...20e Her og. Går til pedikyr året rundt. Og i vinterhalvåret er det i praksis kun jeg som ser det. Anonymkode: 7654b...e0e
AnonymBruker Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli Gjør det i salong for velvære og for jeg føler meg feminin og sexy med velstelte negler😇 Anonymkode: 433eb...3b5
AnonymBruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Jeg er lesbisk, og har nesten alltid lakkerte negler. Jeg tror ikke det gjør meg noe mer attraktiv på noe vis, men jeg liker at neglene ser velstelte og ordnet ut, og i tillegg så gnager/biter jeg mye mindre på neglene når de er lakkerte. Jeg bruker for det meste svart, mørk rød eller rød, hender jeg går for ulike skimmernyanser. Anonymkode: 790ea...ecf
Trish Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli Jeg er lesbisk, og har nesten alltid lakkerte negler. Jeg tror ikke det gjør meg noe mer attraktiv på noe vis, men jeg liker at neglene ser velstelte og ordnet ut, og i tillegg så gnager/biter jeg mye mindre på neglene når de er lakkerte. Jeg bruker for det meste svart, mørk rød eller rød, hender jeg går for ulike skimmernyanser.
AnonymBruker Skrevet 27. juli #16 Skrevet 27. juli Jeg tror menn driter i neglene, men jeg lakker de som en helhet i å føle meg mer vel og feminin. Sminke, smykker, stell av hår og fine klær er også en delav dette. Anonymkode: ee3d6...02a
Sigrid<3 Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli Jeg gjør det fordi jeg elsker det og liker å prøve ut nye design og bli flinkere. En bonus er også at jeg kan få komplimenter fra andre jenter, noe som er veldig hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå