Gå til innhold

min erfaring med tinder som mann i 40 årene

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, jeg får mye match på tinder, hovedsakelig med kvinner på min egen alder som er normalt attraktive, men en sjelden gang med litt yngre damer i 30 årene som er ganske attraktive. Sist nevnte derimot er vanskelig å holde kontakt med og kan plutselig "forsvinne". Mest sannsynlig siden jeg ikke er første valget. Men sånn generelt, så er det kanskje 1/4 kvinner som svarer hvis jeg skriver først. En sjelden gang skriver kvinnen først, men som regel de som er mindre eller normalt attraktive. Det er ganske lett for meg å ordne en date, selv om det som regel er i en annen by(tror det er noe med algoritmen til tinder), men da oftest med kvinner som er midt på treet sånn utseendemessig. En sjeldent gang med kvinner som er over snittet attraktiv, men kan gå lenge mellom hver gang jeg får til det.

Generelt så anser jeg meg selv om middels- litt over gjennomsnittlig attraktiv, da jeg er litt høy og godt trent.

Er jeg "heldig" som mann på tinder med denne statistikken?

Meldt meg inn på tinder igjen for første gang på 3 år nå og chatter allerede med 3 kvinner og har mulighet til å møte ei i helga. Holdt også på å møte en ganske fin dame, men hun var en av de veldig attraktive som bare plutselig forsvant/sluttet å svare.

Mitt inntrykk er at kvinner over snittet utseendemessig på tinder blir veldig kresne, siden de har så ekstremt mange valg muligheten? Kan det stemme damer? Det er også erfaringen jeg har med tinder og andre dating apper fra tidligere :)

Har bare hørt at mange menn klager på at de får null matcher på tinder osv, så litt nysgjerrig på om jeg er unntaket? 

Anonymkode: bf6e8...4f9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

hei, jeg får mye match på tinder, hovedsakelig med kvinner på min egen alder som er normalt attraktive, men en sjelden gang med litt yngre damer i 30 årene som er ganske attraktive. Sist nevnte derimot er vanskelig å holde kontakt med og kan plutselig "forsvinne". Mest sannsynlig siden jeg ikke er første valget. Men sånn generelt, så er det kanskje 1/4 kvinner som svarer hvis jeg skriver først. En sjelden gang skriver kvinnen først, men som regel de som er mindre eller normalt attraktive. Det er ganske lett for meg å ordne en date, selv om det som regel er i en annen by(tror det er noe med algoritmen til tinder), men da oftest med kvinner som er midt på treet sånn utseendemessig. En sjeldent gang med kvinner som er over snittet attraktiv, men kan gå lenge mellom hver gang jeg får til det.

Generelt så anser jeg meg selv om middels- litt over gjennomsnittlig attraktiv, da jeg er litt høy og godt trent.

Er jeg "heldig" som mann på tinder med denne statistikken?

Meldt meg inn på tinder igjen for første gang på 3 år nå og chatter allerede med 3 kvinner og har mulighet til å møte ei i helga. Holdt også på å møte en ganske fin dame, men hun var en av de veldig attraktive som bare plutselig forsvant/sluttet å svare.

Mitt inntrykk er at kvinner over snittet utseendemessig på tinder blir veldig kresne, siden de har så ekstremt mange valg muligheten? Kan det stemme damer? Det er også erfaringen jeg har med tinder og andre dating apper fra tidligere :)

Har bare hørt at mange menn klager på at de får null matcher på tinder osv, så litt nysgjerrig på om jeg er unntaket? 

Du alene er nok ikke unntaket nei, beklager å måtte skuffe deg ;)

Anonymkode: e37c3...b5d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi kvinner over 30 år vurderer nok attraksjon på andre ting enn høyde og muskelmasse...

• Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet
citysaint skrev (1 minutt siden):

Vi kvinner over 30 år vurderer nok attraksjon på andre ting enn høyde og muskelmasse...

mitt inntrykk er at kvinner ser veldig mye på høyde. Kvinner som jeg også har møtt som ærlig har innrømmet dette! Hva får deg til å tro at du snakket for alle kvinner i din aldersgruppe?:)

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du alene er nok ikke unntaket nei, beklager å måtte skuffe deg ;)

Anonymkode: e37c3...b5d

hehe, ikke skuffet i det hele tatt. Bare mye forskjellig meninger her om hvordan tinder funker for menn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

hehe, ikke skuffet i det hele tatt. Bare mye forskjellig meninger her om hvordan tinder funker for menn.

Det er interessant hvordan en del menn definerer at "tinder fungerer" basert på antall likes og å "få dates" med så mange attraktive kvinner som mulig. Hva skjedde med å respektere andres tid? 

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du er heldigere enn mange.

Anonymkode: 65b7a...230

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner i den aldersgruppen bryr seg ikke om utseendet og skalerer slik du gjør. Vi ser etter indre kvaliteter og måler kompabilitet som livspartnere. 

Hva vil du med dette innlegget, egentlig? Du høres ut som en mann med litt for mye selvtillit som ønsker å styrke egoet ekstra ved bekreftelse på at du er «all that». 

Sommer med solfylte dager er høytid på Tinder. Du er ikke unik eller spesiell. Antagelig ikke så kjekk som du tror heller. «Høy og godt trent» er ikke kvaliteter jeg ser etter. Sist mann som sa det til meg glemte å informere om grått hår, viker som tilsier at han burde skinnet seg, forferdelig personlighet, dårlig klesstil, dårlig holdning og en veldig spesiell måte å gå på. Og når han mente godt trent, så refererte han til den kroppen han en gang hadde. Ikke den jeg så…

Anonymkode: d1d5d...be3

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Så opptatt som du gir inntrykk å være av å gradere kvinner etter utseende, og indirekte som om gjennomsnitlig pene kvinner er noe du helst ikke vil ha, så forstår jeg godt at kvinner plutselig forsvinner.

Ikke ett ord om personlighet, indre kvaliteter, verdier, interesser.

Bare at kvinner du vil ha, "over gjennomsnittet", er kresne som ikke vil ha deg. 

Med å vurdere å avtale date med tre ulike kvinner til helgen så viser du også at du egentlig ikke er interessert i noen av dem. Slikt avslører kvinner også raskt.

Ut fra hva jeg hører fra andre som bruker Tinder er antall treff ganske vanlig for både kvinner og menn.

Logg av og kom deg heller ut i den virkelige verden og møt kvinner der!

Anonymkode: fd671...37d

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinner i den aldersgruppen bryr seg ikke om utseendet og skalerer slik du gjør. Vi ser etter indre kvaliteter og måler kompabilitet som livspartnere. 

Hva vil du med dette innlegget, egentlig? Du høres ut som en mann med litt for mye selvtillit som ønsker å styrke egoet ekstra ved bekreftelse på at du er «all that». 

Sommer med solfylte dager er høytid på Tinder. Du er ikke unik eller spesiell. Antagelig ikke så kjekk som du tror heller. «Høy og godt trent» er ikke kvaliteter jeg ser etter. Sist mann som sa det til meg glemte å informere om grått hår, viker som tilsier at han burde skinnet seg, forferdelig personlighet, dårlig klesstil, dårlig holdning og en veldig spesiell måte å gå på. Og når han mente godt trent, så refererte han til den kroppen han en gang hadde. Ikke den jeg så…

Anonymkode: d1d5d...be3

Her var det mye du kunne latt vær å skrive. Du sier TS har for mye selvtillit, men du fremstår selv som du prøver å trykke ned TS for å heve deg selv. Ingen med god selvtillit skriver så nedlatende.

Anonymkode: 82280...1ea

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Særs så opptatt av utseende du var da. 

Next!

Anonymkode: 737a5...e7e

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

oi da, her var det mye negativitet fra kvinner. Jeg var bare nysgjerrig på om dette var normalen for menn på tinder eller om jeg var "heldig". Tinder er overfladisk, det forstår vel de fleste med litt antenner, så derfor beskrev jeg min attraktivitet via at jeg er "høy og trent".  Hvorfor er alle så negative her inne og fordomsfulle?

Jeg har da ikke sagt noe som helst om min personlighet osv. Som sagt, tinder baserer seg mye på det overfladiske. De som ikke forstå det, bør kanskje få mer selvinnsikt? Man må møtes IRL for å få frem andre kvaliteter. Ting er ofte veldig annerledes ansikt til ansikt en på nett. Alle kan skrive masse fine ting....

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Her var det mye du kunne latt vær å skrive. Du sier TS har for mye selvtillit, men du fremstår selv som du prøver å trykke ned TS for å heve deg selv. Ingen med god selvtillit skriver så nedlatende.

ja, ikke sant, virker som en del kvinner her mangler litt selvinnsikt. Fordomsfulle er de i hvert fall!!😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS bare overse de sure svarene. Typisk KG.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er for å få booste egoet opp. 
Hvis jeg matcher med en fyr så skriver han ikke først. 
Men nå er jo jeg 40+  og liker at mannen skal ta styringen. 
Tinder er slettet og jeg går over til match for å prøve lykken. 

Anonymkode: 07ee6...adf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

mitt inntrykk er at kvinner ser veldig mye på høyde. Kvinner som jeg også har møtt som ærlig har innrømmet dette! Hva får deg til å tro at du snakket for alle kvinner i din aldersgruppe?:)

Fordi vi ikke bryr oss. Kjærestene mine har vært mellom 167 og 198. 
Når menn må skryte/vise muskler tenker jeg automatisk peniskomplekser. Litt som biler, menn blir imponert, damer ikke.

Anonymkode: 1aeeb...214

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi vi ikke bryr oss. Kjærestene mine har vært mellom 167 og 198. 
Når menn må skryte/vise muskler tenker jeg automatisk peniskomplekser. Litt som biler, menn blir imponert, damer ikke.

Hilsen dame i tidlig 30 årene som har funnet seg 2 forhold på tinder (det siste er jeg i nå) med menn i slutten av 20-årene.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

oi da, her var det mye negativitet fra kvinner. Jeg var bare nysgjerrig på om dette var normalen for menn på tinder eller om jeg var "heldig". Tinder er overfladisk, det forstår vel de fleste med litt antenner, så derfor beskrev jeg min attraktivitet via at jeg er "høy og trent".  Hvorfor er alle så negative her inne og fordomsfulle?

Jeg har da ikke sagt noe som helst om min personlighet osv. Som sagt, tinder baserer seg mye på det overfladiske. De som ikke forstå det, bør kanskje få mer selvinnsikt? Man må møtes IRL for å få frem andre kvaliteter. Ting er ofte veldig annerledes ansikt til ansikt en på nett. Alle kan skrive masse fine ting....

Noen oppfatter tilbakemeldinger og kritikk som negativitet og fordommer. Ikke alle vil være enige med deg eller meg, men om man spør, vil man få svar man både liker og ikke liker. Jeg fant kjæresten min på tinder, så jeg vet at det finnes menn der som ikke samler likes og dates, men som er seriøse menn som ser etter et varig forhold. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Noen oppfatter tilbakemeldinger og kritikk som negativitet og fordommer. Ikke alle vil være enige med deg eller meg, men om man spør, vil man få svar man både liker og ikke liker. Jeg fant kjæresten min på tinder, så jeg vet at det finnes menn der som ikke samler likes og dates, men som er seriøse menn som ser etter et varig forhold. 

Jeg samler ikke likes og dates, jeg holder muligheten åpne for vet at man må møte mange før ting kan klaffe. Ikke mer komplisert en det vettu=)

Kvinner her inne må slutte å sutre så mye og komme med antagelser som ikke alltid har rot i virkeligheten. Og det ikke jeg som er utseende fiksert, det er vel heller de litt attraktive kvinnen der inne som er super kresne og bare "forsvinner" ifra en  hyggelig samtale? Eller hva er det de er i følge kvinner her inne?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 og stygg som natta er lang, og jeg er kresen, det betyr ikke at jeg har valgmuligheter, men vil aldri slå meg til ro med noen jeg ikke liker. Nå liker jeg omtrent ingen da så har det best alene. Men vi damer er ikke alltid som dere menn, vi holder oss heller single enn å ta til takke med noen, mens dere lettere tar til takke. 

Anonymkode: f3a61...e2b

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...