AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Hvor ofte snakker dere med den andre forelderen om barna? Jeg føler det er så mye beskjeder og praktisk info hele tiden, lurer på om vi kanskje burde hatt et bedre system. Det virker så masete. Vi er ganske ferske på dette, så tar gjerne i mot tips hvordan dere kommuniserer. Anonymkode: 4af95...f62
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Snakker sammen ved levering og henting. Ellers lite. Far hadde i begynnelsen forventninger om at jeg holdt koll på informasjon og beskjeder fra skolen, bursdager, fritidsaktiviteter osv. Det fikk kan kjapt beskjed om å holde koll på selv. Han har både internettilgang og mulighet til å laste ned samme apper som meg (Vigilo, Facebook, Spond osv.). Jeg er ikke hans mor. Ble litt kluss i begynnelsen, men så lærte han og da gikk det bedre Anonymkode: 4988a...402
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Tjue ganger daglig, minst. Barn med omfattende særlige behov. Anonymkode: f777f...fa3
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli Veldig lite. 2-3 ganger i måneden kanskje. Anonymkode: c3458...a4d
AnonymBruker Skrevet 17. juli #5 Skrevet 17. juli Aldri, faktisk…. En sms i mnd toppen. Anonymkode: 41e2f...065
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Det varierer, fra flere ganger daglig til veldig lite. Men far er ikke flink til å holde seg oppdatert på noe, så jeg må ofte minne han på ting. Han blir mer og mer surrete synes jeg, rart mannen klarer å beholde en jobb Anonymkode: 41bd2...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå