Gå til innhold

Hva slags truse?

Anbefalte innlegg

Gjest lolly
Skrevet

Hva skal du ha?

Må jo være noe som er behagelig på... Er jo ikke særlig behagelig med string under bunad hvertfall.... Er usikker på dette her jeg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boxer og string passer ikke til bunad, syns jeg. Men nå syns det jo ikke hva man har under da. Første bud: Det må være behagelig å ha på.

Ei vanlig, pen ullgarns-brodert truse, kanskje ? ;)

Skrevet

Skal ha "vanlig" truse, men den er ganske gjennomsiktig, så det kan bli veldig sexy alikevel.

Orker ikke plage meg selv med å gå med string den dagen. Blir nok "ubehagelige" ting som det er... (Stort, uvant skjørt, korsett, høye heler, strømper og strømpeholdere som må holdes styr på... Uvant men morro!)

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det finnes så mange veldig sexy boxere jeg. Med blonder og liknende. Jeg kommer nok til å ha et sett undertøy på dagen og et rent nytt et til å skifte inn i når vi kommer på hotellet.

Til dere med bunad: Hadde det ikke vært utrolig kult å få brodert på mønster fra bunaden på noe enkelt undertøy? Det hadde jeg syntes vært utrolig stilig!!!

Skrevet

Viktigste er vel at det er behagelig. Ikke dagen for truser som kryper steder de ikke skal...

En ide er jo å ha en truse om dagen, og skifte til noe mer raffinert før bryllupsnatten.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gifter meg i sommer, og skal ha en boxer under kjolen sånn at jeg unngår at klamme lår gnisser mot hverandre. Bytter til ren og snaxy truse før natten.

Skrevet
Til dere med bunad: Hadde det ikke vært utrolig kult å få brodert på mønster fra bunaden på noe enkelt undertøy? Det hadde jeg syntes vært utrolig stilig!!!

P.S. Den ideen var min...litt lengere oppe ! ;)

Skrevet
Synes det finnes så mange veldig sexy boxere jeg. Med blonder og liknende. Jeg kommer nok til å ha et sett undertøy på dagen og et rent nytt et til å skifte inn i når vi kommer på hotellet.

Husk å passe på at broderiene ikke klør eller gnager noe sted da... Det hadde jo vært litt krise!

Skrevet

Jeg lurer også på om jeg skal finne en boxer som hindrer lårene fra å gnisse. Såre lår vil jeg jo helst unngå... ihvertfall om det blir varmt og klamt. Får begynne å lete snart da ;)

Skrevet

Bruker alltid string - lårene gnisser aldri....kommer til å bruke det på bryllupsdagen også.

Gjest Gjest
Skrevet

aldri merket at lårene knisser mot hverandre hverken med eller uten string.

på bryllupsdagen går jeg enten for string eller for en sexy variant av boxer... dog det heter vel egetnlig ikke boxer... men dere skjønner sikkert hva jeg mener

Skrevet

Hipster er vel det som er blonder og kanskje litt sexy...jeg har ikke sett boxere (dvs med ben) som har hverken blonder eller er særlig sexy.

Men jeg har ikke akkurat lett max heller da siden jeg er mere enn happy m mine string-truser.

Skrevet

Her blir det også string! Jeg bruker ikke noe annet og synes absolutt det er det mest behagelige!

Skrevet

For dere som skrev om gnissende lår, så har det i en tidligere tråd vært skrevet om en slags krem eller salv eller noe som skal hindre dette... Er jo ganske smart :)

Ellers har jeg også tankt på å ha to unertøyssett...

Gjest Gjest
Skrevet
For dere som skrev om gnissende lår, så har det i en tidligere tråd vært skrevet om en slags krem eller salv eller noe som skal hindre dette...  Er jo ganske smart :) 

Ellers har jeg også tankt på å ha to unertøyssett...

Hørtes lurt ut, men vil ikke det kollidere med at en ikke skal smøre seg med krem/lotion pga strømpene?

Skrevet

Hvis dere skal ha stay-ups er det jo bare å dra dem helt opp! Jeg pleier alltid å kjøpe stay ups som er 1 str for store. Da kan jeg dra de helt opp på innsiden av lårene ogutsiden...så det ikke tyter på oversiden liksom..

Har aldrihørt om krem? Hva slags krem er det? Har ei venninde som har slitt m gnissing på innsidne av lårå. En stund brukte hun sykkebukse under når vi var ute på byen og hun hadde kort skjørt på seg. (Altså kort sykkebukse som ikke vistes ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...