AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Pappa min oppfører seg noen ganger som en drittsekk mot resten av familien, men unnskyld sier han aldri. Ødelegger han noe som skjer ofte siden han er uforsiktig, så skylder han på foreksempel mamma, han vil ikke innse at det er hans egen skyld. Han tåler ikke at vi har andre meninger en han. Han klikker også hvis mamma ikke vet enda hva de skal ha til middag dagen etter. Han kan da svare du må jo for faen meg vite det! Han er også veldig egoistisk, tenker kun på seg selv. Han sier også at barna ville han egentlig ikke ha. Jeg og broren min fikk desverre mye juling når vi var barn. Han nekter å si unnskyld for det for han mener det var riktig gjort av han. Er det normalt å oppføre seg sånn? Han er snart 70 år. Anonymkode: f0dca...e0a 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Det høres ut som det er normal oppførsel for han. Han er en drittsekk. Du må slutte å forvente at han skal bli noe annet, han er 70 år.... Anonymkode: e79d7...1a0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Huff nei dette er ikke slik en far skal være eller en mann til sin kone. Bare vondt å trist å høre at noen har slike familiemedlemmer 😢❤️. Håper du har noen du stoler på. Som du kunne pratet med❤️ Anonymkode: 9195c...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Nei. Ikke normalt,burde ha blitt ufør for 50 år siden for Ikke ødelegge arbeidskolleger også. Kanskje du skulle slå eller få noen til virkelig slå knyttneven i bordet. Anonymkode: 25aa6...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå