AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Hva legger du i eksotisk reise? Tenker du charter eller å bestille fly og hotell separat? Er det høysesong dit du skal på det tidspunktet? Det er mange ting som spiller inn. Anonymkode: ecd75...33b 1
exictence Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Jeg bestiller omtrent alltid veldig god tid på forhånd, og opplever at jeg da kan være mest heldig med billige turer. Men man kan noen ganger være veldig heldig like før, men da kan man også risikere å ikke finne noe billig i det hele tatt, og at alle dine ønsker av reiser er prisene skrudd høyt opp. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Lang tid i forveien, spesielt flyreiser er det mye å spare med det. Anonymkode: 15d9f...cab 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva legger du i eksotisk reise? Tenker du charter eller å bestille fly og hotell separat? Er det høysesong dit du skal på det tidspunktet? Det er mange ting som spiller inn. Anonymkode: ecd75...33b Litt lenger enn GC. 😉😊 Mexico, Hawaii, Asia, Australia, Maldivene, Bali og lignende. Anonymkode: bfdb6...95b
AnonymBruker Skrevet 17. juli #6 Skrevet 17. juli Jeg bestiller stort sett kort tid i forveien. Det blir gjerne rimeligst sånn, i tillegg til at jeg kan være mer fleksibel. Starter gjerne å følge med på prisene en god stund før. Anonymkode: 7b6b7...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Lang tid i forveien, spesielt flyreiser er det mye å spare med det. Anonymkode: 15d9f...cab Vel, jeg kjøpte flybilletter til Spania rundt påsketider- reisen var nå i juni. I juni var flybillettene halve prisen…så der betalte jeg nesten dobbelt pris ved å være tidlig ute. Gjør ikke den tabben igjen.. Selvsagt andre ting å tenke på til juleferien f.eks - da det bruker å bli fullbooket uansett pris Anonymkode: ab507...ed2
test1e Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Jeg/vi bestiller i god tid. Da vi sparer opp til ferier i forkant er jeg mer opptatt av planlegging, samt at når man har bestilt har man noe å glede seg til Til vinteren skal vi til Thailand (Selv om det ikke er en Hawaii-tur har vi bestilt)
AnonymBruker Skrevet 17. juli #9 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg bestiller stort sett kort tid i forveien. Det blir gjerne rimeligst sånn, i tillegg til at jeg kan være mer fleksibel. Starter gjerne å følge med på prisene en god stund før. Anonymkode: 7b6b7...b2c Samme her og for oss blir det i hvert fall ikke dyrere. Anonymkode: 930d5...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå