Gå til innhold

Hvilken beckmann sekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi må bestille på nett. 
til en mini førsteklassing, vil gjerne at hun kan bruke den i minst 2 år.

. Beckmann Classic eller Beckmann Active Air FLX  ? Erfaringer? vi vurderer barnehagemodellen og som en ekstrasekk ( hun er bare 4,5 år. Bor i utlandet).

Anonymkode: 2134f...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Og vet dere av erfaring om ark eller norli kjører noe skolestartkampanje på disse nærmere August?

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde klassisk i 1. og 2. klasse (en sekk varte i to år). Hadde vart lengre, men ble mistet.

Anonymkode: 1aa51...28f

AnonymBruker
Skrevet

Begge barna har brukt Classic, eldste ut 4. klasse. Passet helt fint og ble heller ikke særlig slitt. Men barna er flinke til å sette den fra seg og ikke slenge sekken rundt. Et barn på under 5 år må vel kunne bruke barnehagesekken på skolen? 

Anonymkode: 29fae...50c

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn,(liten og tynn) har brukt Classic ut 4. klasse. Sekken har fungert helt fint, men blir for liten nå når han begynner i 5. klasse og får pc som skal være med i sekken. 

Det er sjelden tilbud på skolesekk rett før skolestart. Men i Beckmann sin nettbutikk er det 30-60% rabatt på utgående modeller 

Anonymkode: a7b0e...882

AnonymBruker
Skrevet

Ekstrasekk til hva da? 

Om det ikke er det store behovet akkurat nå ville jeg ventet og kjøpt en Classic når hun begynner i 1.klasse. 

Anonymkode: 15242...636

Skrevet

Mine barn har stort sett hatt classic. Viktig at sekken sitter godt på ryggen om den skal bæres av barnet. Mine barn har måtte gå frem og tilbake til skolen. Mine barn er også lange, så etter 2.klasse ble sekken for liten. Om en barnehagesekk er nok har litt med hvor mye de skal frakte oppi sekken. Her hadde det blitt for lite da de skulle ha to matbokser, en drikkeflaske, ipad, penal, mapper og noen bøker. Men ulike skoler har jo ulike planer for hva og hvordan.

AnonymBruker
Skrevet
Mayamus skrev (42 minutter siden):

Mine barn har stort sett hatt classic. Viktig at sekken sitter godt på ryggen om den skal bæres av barnet. Mine barn har måtte gå frem og tilbake til skolen. Mine barn er også lange, så etter 2.klasse ble sekken for liten. Om en barnehagesekk er nok har litt med hvor mye de skal frakte oppi sekken. Her hadde det blitt for lite da de skulle ha to matbokser, en drikkeflaske, ipad, penal, mapper og noen bøker. Men ulike skoler har jo ulike planer for hva og hvordan.

Ja blir ca det samme..

ekstrasekken til de dagene det er mindre å bære på:/ mulig jeg overtenker.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar!

ser de fleste svarer classic- mulig den holder og vi ikke trenger den dyrere modellen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...