AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Det er IKM i dag. Testet 12 dpo og den var negativ, og tenkte alt håp var ute. Trodde mensen skulle komme i dag. Spottet litt på morgenen men så er alt stoppet opp nå kommer vanlig utflod igjen. Er dette vanlig? Jeg har ikke fått testet må ut kjøpe test imorgen derfor spør jeg her. Anonymkode: ed198...b5d
mommyaka Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er IKM i dag. Testet 12 dpo og den var negativ, og tenkte alt håp var ute. Trodde mensen skulle komme i dag. Spottet litt på morgenen men så er alt stoppet opp nå kommer vanlig utflod igjen. Er dette vanlig? Jeg har ikke fått testet må ut kjøpe test imorgen derfor spør jeg her. Anonymkode: ed198...b5d Er du 100 prosent sikker på eggløsning dagen?
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli mommyaka skrev (14 minutter siden): Er du 100 prosent sikker på eggløsning dagen? Jeg skal enten ha mensen i dag eller imorgen ifølge syklusen min, men ikke 100% sikker på eggløsning. Men vanligvis når jeg starter spotte så øker blødning på, og det blir mer og mer. Nå har det stoppet og gått tilbake til vanlig utflod. Anonymkode: ed198...b5d
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Det er ikke vanlig hos meg ihvertfall. Noen ganger kan jeg blø litt lett første dag, men når den først har kommet så er den her og da er det ingen tvil. Hvis du har pleid å logge syklusen din, så kan du jo titte tilbake å se hvordan mensen har pleid å oppføre seg hos deg tidligere. Noen ganger oppfører ikke mensen seg helt normalt, og de unormale syklusene kan være lett å glemme. Anonymkode: 58666...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå