AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Jeg har riktignok bare sett den første sesongen av The Gilded age, men den likte jeg veldig godt. Anonymkode: 5367a...516 2
SPOCA Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli (endret) Pride & Prejudice fra 1995. Ellers liker jeg også veldig godt North & South (ikke den amerikanske serien), Little Dorrit og Bleak House. Endret 16. juli av SPOCA 6 1
Queen19 Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli Pride and Prejudice fra 2005. Elsket også den originale Anne fra Bjørkely. 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Den spanske flue 😂 Har ikke sett noen andre tror jeg. Men den er gøyal da😂 Anonymkode: 6cf2b...e16 1 3
Lost little girl Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Downton Abbey. Likte det veldig godt. Vil se det igjen en gang snart. 3 1
Skogkatten Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli Pride and Prejudice fra 1995. Emma. Miniserien fra 2009. Downton Abbey Og siden jeg er skikkelig nørd når det kommer til historiske plagg, så har jeg også en svakhet for miniserien Aristocrats, som ble sendt en gang midt på 90-tallet. De kostymene er fantastiske. Av samme grunn liker jeg filmen Tulip Fever. Handlingen er jo helt tullete, men kostymene er til å dø for. 2
Gogglebox Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli Downton Abbey. Har sett den flere ganger. Får alltid godfølelsen når jeg ser den serien. Syns også Gentleman Jack er bra, men det er jo ikke akkurat romanse på *kremt* samme måte som mange andre periodedramaer. Synd den ble kansellert. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli Queen Charlotte på Netflix 😍 Anonymkode: 492f7...0d6 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli Downton Abbey, Bridgerton, the Crown, Nord og Sør (og jeg mener den amerikanske). Anonymkode: afab2...631 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli Wolhall del 1 og 2. Fabelaktige og historisk realistiske kostymer, utsøkt kameraføring og lyssetting, uvirkelig gode skuespillere og et manus i shakespeareklassen. Basert på to historiske romaner av Hillary Mantell, som innbrakte henne to Bookerpriser. Anonymkode: d8c0b...936 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #13 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Wolhall del 1 og 2. Fabelaktige og historisk realistiske kostymer, utsøkt kameraføring og lyssetting, uvirkelig gode skuespillere og et manus i shakespeareklassen. Basert på to historiske romaner av Hillary Mantell, som innbrakte henne to Bookerpriser. Anonymkode: d8c0b...936 *Wolfhall Anonymkode: d8c0b...936
AnonymBruker Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli Forsytesagaen 2002-2003. Gode skuespillere, flotte kostymer. Tidsånden kommer fram. Sett den mange ganger. Den finnes i en versjon fra 1967, men den ble litt treig for meg. Var vel dessuten i sort/hvitt. The Crown og Downton Abbey er også favoritter. Herskap og tjenere fra 70-tallet er vel ikke aller best på kostymene, men har mange gode skuespillere. Anonymkode: 5a2cb...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #15 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den spanske flue 😂 Har ikke sett noen andre tror jeg. Men den er gøyal da😂 Anonymkode: 6cf2b...e16 Denne var den første jeg også tenkte på🤣🤣🤣 Best EVER!!! Anonymkode: c5ecc...343 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #16 Skrevet 16. juli Går Tatt av vinden under kostymedrama? Isåfall synes jeg den Anonymkode: 6aae1...c5c
AnonymBruker Skrevet 16. juli #18 Skrevet 16. juli Poldark Downtown abbey Nord og sør Pride and prejudice serien Bridgerton under tvil. Anonymkode: e419c...440
AnonymBruker Skrevet 20. juli #19 Skrevet 20. juli Pride and Prejudice - den versjonen alle andre nevner her Forsyte-sagaen Anne fra Bjørkely ser jeg ikke helt på som «kostymedrama», men den var veldig fin. Outlander er heller ikke direkte «kostymedrama», men tar den med likevel. Anonymkode: 1c902...4c0
enkefru Skrevet 22. juli #20 Skrevet 22. juli Pride and prejudice, downton abbey, a room with a wiew.... er de jeg kommer på nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå