StrengtPersonlig Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Jeg har erfart at sexlyst ofte følger min generelle psykiske velstand (eller mangel der på). Er jeg stressa, trøtt og sliten er den lav, men er jeg uthvilt og glad er den betydelig høyere. Er det godt i relasjonen med kona er den høyere, men er det skurr lavere. Flere som gjenkjenner slike mønster av at sexlyst er et slags termometer på ens generelle tilstand? Eller kommer den jevnt uansett? 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli StrengtPersonlig skrev (7 minutter siden): Jeg har erfart at sexlyst ofte følger min generelle psykiske velstand (eller mangel der på). Er jeg stressa, trøtt og sliten er den lav, men er jeg uthvilt og glad er den betydelig høyere. Er det godt i relasjonen med kona er den høyere, men er det skurr lavere. Flere som gjenkjenner slike mønster av at sexlyst er et slags termometer på ens generelle tilstand? Eller kommer den jevnt uansett? Det du beskriver er 100% normalt. Anonymkode: fa79a...9c6 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Ja, derfor tilpasser jeg slik at jeg alltid har sexlyst. Anonymkode: 79f9b...e7b
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli StrengtPersonlig skrev (20 minutter siden): Jeg har erfart at sexlyst ofte følger min generelle psykiske velstand (eller mangel der på). Er jeg stressa, trøtt og sliten er den lav, men er jeg uthvilt og glad er den betydelig høyere. Er det godt i relasjonen med kona er den høyere, men er det skurr lavere. Flere som gjenkjenner slike mønster av at sexlyst er et slags termometer på ens generelle tilstand? Eller kommer den jevnt uansett? Med ekser var det veldig slik hos meg også. Kanskje enda mer sensitivt. Kjæresten min er også slik. Men med kjæresten min kan jeg få (har jeg...) lyst uansett. Jeg har lyst på han hele tiden, han er mye mer sensitiv, kan fort settes ut av spill (kan det ha noe å si at han er autist? Jeg vet ikke). Anonymkode: ef8cc...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå