male32 Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Jeg reagerer på at partier som for eks INP ikke er med i valgdebatt på NRK og TV2. Noen som vet grunnen til dette? Er drittlei av å høre AP, Høyre og FRP og de andre store partiene får så mye omtale. Har veldig lyst å høre mer fra småpartier som ofte har mye bedre politikk.
Perine Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli male32 skrev (1 time siden): Jeg reagerer på at partier som for eks INP ikke er med i valgdebatt på NRK og TV2. Noen som vet grunnen til dette? Er drittlei av å høre AP, Høyre og FRP og de andre store partiene får så mye omtale. Har veldig lyst å høre mer fra småpartier som ofte har mye bedre politikk. Det er vel mest fokus på de partiene som er representert på Stortinget, og nye partier som får plutselig oppgang på meningsmålingene som får plass i slike debatter. Jeg synes det er flott når disse får slippe til blant de store. INP var et slikt parti som stormet frem og ble veldig populært, men det endte jo med masse bråk og uro. Jeg vet ikke hvordan det går der nå. Nrk skrev INP slit med intern uro: Ein av fem lokalpolitikarar har meldt seg ut – NRK Vestland 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå