AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Jeg finner en del «Best i test» undersøkelser når jeg Googler, men vanskelig vite om de ikke er kjøpt og betalt av produsent. Noen som har kjøpt LED-maske til hjemmebruk og vil dele sine erfaringer? Anonymkode: fb4d7...f72
AnonymBruker Skrevet 17. juli #2 Skrevet 17. juli Jeg har current body sin og er fornøyd. Den er fleksibel i formen, så jeg bruker den både på ansikt og hals. Har fått mindre rødhet i huden ❤️ Anonymkode: 91b03...c22 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 0.13): Jeg har current body sin og er fornøyd. Den er fleksibel i formen, så jeg bruker den både på ansikt og hals. Har fått mindre rødhet i huden ❤️ Anonymkode: 91b03...c22 Takk for tips! Jeg har rosacea og er mye plaget med rødhet i huden så det høres bra ut. ta Anonymkode: fb4d7...f72
AnonymBruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli jeg har dr gross sin og er så innmari fornøyd med den ❤️ det er stor forskjell for min del, og jeg bruker den med begge lyssettingene hver morgen. Anonymkode: fc5d6...837 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 9.03): jeg har dr gross sin og er så innmari fornøyd med den ❤️ det er stor forskjell for min del, og jeg bruker den med begge lyssettingene hver morgen. Anonymkode: fc5d6...837 Husker ikke helt, men er ikke Silkemyk et rimeligere men like godt alt som dr Gross? Kanskje noen vet🤗 Anonymkode: 65642...709
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 22.7.2025 den 9.03): jeg har dr gross sin og er så innmari fornøyd med den ❤️ det er stor forskjell for min del, og jeg bruker den med begge lyssettingene hver morgen. Anonymkode: fc5d6...837 Hva har blitt bedre? Anonymkode: 83b42...a6a
AnonymBruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Husker ikke helt, men er ikke Silkemyk et rimeligere men like godt alt som dr Gross? Kanskje noen vet🤗 Anonymkode: 65642...709 Silkemyk gikk konk. Anonymkode: 91b03...c22
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 0.13): Jeg har current body sin og er fornøyd. Den er fleksibel i formen, så jeg bruker den både på ansikt og hals. Har fått mindre rødhet i huden ❤️ Anonymkode: 91b03...c22 Denne tenker jeg å kjøpe! håper den kan dempe litt rynker😄 Anonymkode: 65642...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå