AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Fant tre valper på Finn som alle var fra samme kull og oppdretter. Tok kontakt og da sa oppdretteren at hundene skulle være på for som forverter. Men på annonsen stod det full pris. Og noe sånn som at valpene selges til full pris om de ikke skal være på for. Og ett kull halv pris og to kull gratis. Hvorfor skriver oppdrettere det sånn om de uansett er tenkt å ha på for i utgangspunktet? Jeg vil kjøpe en av dem men jeg bor såpass langt unna at jeg ikke kan ha de på for og ønsker det heller ikke. Men da kunne det stått at alle sammen skal på for. Hva synes dere er greit? Anonymkode: ef677...894
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Kan jo hende det var ti valper i utgangspunktet, syv er solgt og så har ikke oppdretter redigert teksten. Hadde ikke brydd meg om det. Jeg foretrekker å kjøpe via raseklubben og ikke finn. Anonymkode: dc1fa...1ae
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan jo hende det var ti valper i utgangspunktet, syv er solgt og så har ikke oppdretter redigert teksten. Hadde ikke brydd meg om det. Jeg foretrekker å kjøpe via raseklubben og ikke finn. Anonymkode: dc1fa...1ae Jeg har spurt oppdretter. Er kun de tre i kullet og hun vil ha alle på for. Anonymkode: ef677...894
AnonymBruker Skrevet 17. juli #4 Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har spurt oppdretter. Er kun de tre i kullet og hun vil ha alle på for. Anonymkode: ef677...894 Ja, da har hun ombestemt seg siden hun la ut annonsen. Ikke noe å henge seg opp i, let videre. Anonymkode: dc1fa...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå