Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe meg sorte jeans. Gjerne med litte bitte stretch og trange i leggen. Noen tipset om et merke som heter "Nudie". Hvor finne jeg dette eller lignende merker i Oslo eller f.eks i Lørenskog området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forelsket meg i merket Acne. Ingenting får meg til å føle meg så sexy som deres svarte trange jeans. Du får kjøpt både Acne og Nudie i Denim Gallery i Oslo City

Skrevet
Jeg har forelsket meg i merket Acne. Ingenting får meg til å føle meg så sexy som deres svarte trange jeans. Du får kjøpt både Acne og Nudie i Denim Gallery i Oslo City

Thanks Princess :rosasmil: Ser frem til den følelsen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Levi's har fått inn knallfine smale jeans i helt svart! Litt 80-talls, men det var faktisk det jeg likte med dem. Jeg var aldri begeistret for Levi's da alle brukte dem, men kanskje nå...

Skrevet
Levi's har fått inn knallfine smale jeans i helt svart! Litt 80-talls, men det var faktisk det jeg likte med dem. Jeg var aldri begeistret for Levi's da alle brukte dem, men kanskje nå...

Kult. Har faktisk ikke hatt Levis siden 80 tallet :overrasket: Er det litt høyere i livet og da kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet

ei bukse som heter ACNE??? :spy: lissom a! vet dere ikke at det er det er det samme som kviser? er dette en spøk?

Gjest Gjesta
Skrevet
Kult. Har faktisk ikke hatt Levis siden 80 tallet :overrasket:  Er det litt høyere i livet og da kanskje?

Det har jeg ikke peiling på. Har ikke prøvd dem selv, men de ser veldig fine ut. Modellen heter 571 Slim, i hvertfall. Kostet 999,- på Carlings.

ei bukse som heter ACNE??? :spy: lissom a! vet dere ikke at det er det er det samme som kviser? er dette en spøk?

Så var det dette med humoristisk sans, da, kjære gjest ;) Acne er et svensk jeansmerke, og de har tøffe klær for folk som HAR sans for ironi.

Skrevet

Hvor får man kjøpt Acne jeans? Og hvor mye koster et par ca?

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvor får man kjøpt Acne jeans? Og hvor mye koster et par ca?

Kan ikke svare på hvor, men de koster vel fra 12-1300 og oppover.

Skrevet

Takk for hjelpen Elphaba. Dette må sjekkes ut :)

Skrevet

Fantastisk! For å gleder deg ennå mer kan jeg fortelle deg at en av verdens beste iskremer heter Møvenpick. Nå har vel du noe å le av resten av dagen....

Acne buksene fås som skrevet tidligere på Denim Gallery (og sikkert mange andre steder...). De er litt høyere i livet. Koster fra 1100,- til 1600,-. Sånn ca...

Skrevet

Lee i modellen Norma i sort er superfin. Ikke dyr heller, 699,- på JC.

Gjest Tristessa
Skrevet

Enig med Zezt (og dette blir nok mitt 1000. innlegg hvor jeg skryter av denne buksa) men jeg ligger og slanger meg på sofaen akkurat nu i min Norma og det er en sinnsvak comfy bukse. Men er nysgjerrig på Acne, og den svarte Levisbuksa ser i alle fall veldig bra ut.

Skrevet

Levis 571 slim er utrolig kul, jeg har forelsket meg i Levis igjen de siste årene. De nye modellene har et veldig bra snitt, spesielt i livet- de er litt høyere bak, slik at man slipper å flashe undertøyet.

Norma er også en vanvittig kul bukse, og som Tristessa sier- veldig comfy!

Skrevet
Tror du er en av dem som burde skaffe deg bilen "fitta" ;)

(ja, jeg vet at den har et annet navn i norge.. men over alt ellers heter den fitta)

Du mener Honda Fitta :ler:

Hvilke motto skulle en ha hatt for denne bilen da:

"Liten og trang, men rommer det mest utrolige" :hoho::hoho:

Fått mange gode tips, selv om jeg er litt deppa over at ACNE jeans'n var så dyr... Da tror jeg at jeg må vente til neste lønning :grine: Men jeg liker at de er litt høyere på livet

Skrevet

"Liten og trang, men rommer det mest utrolige"  :hoho:  :hoho:

Fått mange gode tips, selv om jeg er litt deppa over at ACNE jeans'n var så dyr... Da tror jeg at jeg må vente til neste lønning :grine:  Men jeg liker at de er litt høyere på livet

:hoho::hoho:

Ja Acne buksene er fryktelig dyre, men de er verdt å spare til....

Skrevet

Hvor gode er både Acne og Norma-buksene å sitte i en hel dag? Sitter hele tiden på jobb, og da blir det stusslig hvis buksene er vonde å sitte i.

Catzy

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg kunne brukt Norma-buksen min som pysj. Det sier vel det meste. :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

"Liten og trang, men rommer det mest utrolige"  :hoho:  :hoho:

Tror faktisk at slagordet var "liten utenpå, stor inni" - og jeg kødder ikke en gang!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kunne brukt Norma-buksen min som pysj. Det sier vel det meste.  :)

Jepp, uansett mener jeg at det er bedre å sove i jeans, enn å bruke pysj ute (som er det værste jeg ser)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...