AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Har en ff der relasjonen i et par år har vært veldig jevn og vi har tatt ca like mye kontakt og initiativ til å møtes for knulling og moro. De siste tre-fire mnd tar han plutselig bare kontakt når han vil møtes for å knulle. Alt skjer veldig på hans initiativ og det er aldri snapper om andre mer hverdagslige ting innimellom slik det var før. Jeg kjenner at jeg savner det litt og trenger det for å ivareta relasjonen som ff. What to do? Anonymkode: 2eb5a...e25 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har en ff Anonymkode: 2eb5a...e25 Der har du svaret ditt. Anonymkode: 056c4...7de 15 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Ff= fuckfriend= knullevenn. Det er jo relasjonen. Det er det du får. Anonymkode: 07375...5b2 9 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Altså , hva forventer du når du legger lista så lavt Anonymkode: 5fdef...181 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli #7 Skrevet 17. juli Jepp! Han har nok flere også! Anonymkode: fe100...073 5
AnonymBruker Skrevet 17. juli #8 Skrevet 17. juli Ja, selvfølgelig. Dere er bare ff. Altså kun sex. Anonymkode: 23497...496 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli #11 Skrevet 17. juli Dersom du ikke vil ha det sånn, si nei til å møtes for sex. Snakk med han på tlf og se om han har noen som helst interesse for noe annet. Men jeg tror ikke han ser på det som noe mer enn sex. Da må du være ærlig med han, ta en prat, fortsette som det er eller bare slutte å prate med han. Selv om det er et ff forhold skal det ikke kun gå på hans premisser. Anonymkode: 0ea17...b16 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli #12 Skrevet 17. juli Hva som menes med fuckfriend er det kun de involverte som kan bestemme. For noen innebærer det kun å ha kontakt ifm ligging, mens for andre er det å ha noe kontakt, mye kontakt eller er godt vennskap ved siden av. Det må du ta opp med ham. Om du trenger eller ønsker noe utav din relasjon, må du si det. Selv har jeg hatt begge deler gjennom livet, men i dag vil jeg ha et vennskap også og velger da partnere utifra det 😉 Anonymkode: 4fa53...c63
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 18.34): Har en ff der relasjonen i et par år har vært veldig jevn og vi har tatt ca like mye kontakt og initiativ til å møtes for knulling og moro. De siste tre-fire mnd tar han plutselig bare kontakt når han vil møtes for å knulle. Alt skjer veldig på hans initiativ og det er aldri snapper om andre mer hverdagslige ting innimellom slik det var før. Jeg kjenner at jeg savner det litt og trenger det for å ivareta relasjonen som ff. What to do? Anonymkode: 2eb5a...e25 Fortelle han akkurat det? Og evt spørre hva som har endret seg? Det er bare han som kan gi deg svar. Ingen her inne. Anonymkode: bdbef...cff
Gratis Skrevet 19. juli #14 Skrevet 19. juli Kvinner vil alltid legge mye mer følelser inn i sex enn det menn kan. Det er slik vi er fra naturen sin side. Kvinner i dag har har lagt seg selv på et sexkoldtbord. Resultatet blir en mengde menn som aldri vil gidde å ta initiativ til noe langsiktig. Hvorfor skal de? Kvinner trodde den seksuelle revolusjonen skulle frigjøre dem, i stedet vil det over tid gjøre dem ensomme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå