Gå til innhold

"Elegante" klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en "elegant" klesstil, altså lange skjørt og fint matchende topper som dekker godt til. Det er uheldigvis vanskelig å finne slike klær, jeg går innom kjøpesentre eller nettbutikker som zalando, men jeg finner ikke så mye. 

Har dere noen tips til butikker som har slike klær?

Anonymkode: e14a8...634

• Hjerte 1
Skrevet

Ferner Jacobsen.

Anonymkode: 49665...bed

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg reiser til Skonnord på Ski storsenter og handler et par ganger i året. Der har de mye lekkert og elegant til dame (og herre). Faktisk er herreavdelingen helt fantastisk der! 

Anonymkode: 67962...a9d

Skrevet

$other stories har en del fine basisplagg i forskjellige farger. Jeg har også fått litt dilla på samme farge på topp og underdel, og det er overraskende vanskelig å matche!

Anonymkode: 950bf...3f3

Skrevet

Jeg finner slike lange skjørt i de fleste butikker. Det jeg er kresen på er snittet, søm og stoff kvalitet. Det varierer veldig hvor jeg finner maxi skjørt jeg ender opp med å kjøpe men det er alt fra hm til betydelig dyrere. 

De fineste jeg har er vintage (arv). De har god søm og snitt og stoffet faller fantastisk over kvinnekroppen. Finner oftere maxi kjoler i tilfredsstillende kvalitet enn skjørt. Har ikke likt noen skjørt i år. Vurderer å kjøpe stoff og få sydd nye skjørt etter sømmen på vintage modeller jeg har.

Overdeler kjøper jeg ofte i linn, silke, ull, kashmir og bomull. Dette synes jeg det er et godt utvalg av i de fleste butikker. Både kjedebutikkene og dyrere. 

Anonymkode: d4d95...edf

Skrevet

Vil anbefale deg å bestille Shopping assisstance ved Harvey Nichols i London. De er utrolig flinke til å lytte, og så finne plagg som er tilpasset din stil - og figur. 

Anonymkode: 38108...ea3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil anbefale deg å bestille Shopping assisstance ved Harvey Nichols i London. De er utrolig flinke til å lytte, og så finne plagg som er tilpasset din stil - og figur. 

Legg til; og søk etter modest clothing. Da får du i større grad treff på det du ønsker, også på Zalando. 

Skrevet
LiseTV skrev (1 time siden):

Temu

😂😂😂😂😂

• Hjerte 1
Skrevet

Elegante klær er ikke in. Det meste er dårlig passform eller sekkete. 

Anonymkode: 7a445...921

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporinger.

Matas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...