Gå til innhold

Billligste mobiloperatøren for ca 10 GB? En person.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært så lenge kunde hos forrige at jeg hadde et mye bedre tilbud enn markedet.

Men på grunn av et par dårlige opplevelser ønsker jeg å bytte. 

Anonymkode: f6f99...278

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har vært så lenge kunde hos forrige at jeg hadde et mye bedre tilbud enn markedet.

Egentlig ikke svar på ditt spørsmål, men ICE har 12GB til 279,-

Det finnes sikkert en del andre, særlig "døgnfluer", som tilbyr billigere. For min del liker jeg å velge operatører som har holdt på en liten stund, det gir mer stabilitet. Trenger du mer data, og har dekning på ice+, så kan du få latterlig mye trafikk for en lav pris (99,- i tillegg for 1000 GB for min bestefars abonnement, som står på meg).

Ser ikke ut til at det finnes en portal for mobilabonnementer, slik det gjør med strøm? Mulig jeg bare bommet litt da jeg søkte, men håpet å finne en slik.

Telia har noenlunde samme abonnement til rundt hundrelappen mer.

Telenor har "fast 10 GB" til 459,-

Så ICE er muligens ikke det billigste, men billigere enn de fleste er dem.

Anonymkode: a17f1...6b2

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Happybytes, 198 kr for 12 GB. Telenor dekning.

Endret av Supernaut
AnonymBruker
Skrevet

Happybytes har 12 GB for 198,-. De har Telenordekning, og de er heller ingen døgnflue. Jeg har brukt dem i mange år og er veldig fornøyd. De har vel også de beste utenlandsprisene, som er en stor fordel for sånne som meg som farter litt rundt i verden (utenfor EU). Er nesten ikke nødvendig å ordne seg lokale simkort lenger, men det avhenger så klart av hvilket land og varighet på oppholdet.

Du kan sjekke bytt.no for å sammenligne priser.

Anonymkode: 00e97...adf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor viktig er dekning for deg da? Og seriøs kundeservice?

Vi byttet til Talkmore, fordi vi da fikk bonus på kr. 750 inn på Trumf kortet etter 2,5 måneder. Deler du summen på 12 mnd så får du ganske god pris totalt.

Anonymkode: 81af5...d0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Happybytes har 12 GB for 198,-. De har Telenordekning, og de er heller ingen døgnflue. Jeg har brukt dem i mange år og er veldig fornøyd. De har vel også de beste utenlandsprisene, som er en stor fordel for sånne som meg som farter litt rundt i verden (utenfor EU). Er nesten ikke nødvendig å ordne seg lokale simkort lenger, men det avhenger så klart av hvilket land og varighet på oppholdet.

Har brukt Happybytes siden Gudbransdalen Energi sitt "Verdensborger-abo" eller hva det nå het ble lagt ned. Happybytes fungerer utmerket, har lav pris, og ikke minst så er de så billige å bruke i USA og Thailand (og sikkert andre steder også) at det ikke er vits i å skaffe lokalt SIM-kort. Jeg kommer ikke til å bytte til annen leverandør!

Anonymkode: 76524...67f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Yikes Happybytes var utrolig mye billigere utenfor EU enn OneCall, som jeg har! Dessverre ønsker jeg å ha Telia-nett, siden de har mye bedre 4/5G på hytta enn Telenor. Og jeg reiser ikke så mye utenfor EU. Men utrolig stor prisforskjell! 

Anonymkode: 711ec...992

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...