AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli Hva er poenget? Hva skiller denne majonesen fra deres andre majoneser? 🙄 Snakker om "Mills Majo" Anonymkode: 6b11a...999
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Skal visstnok være litt luftigere. Anonymkode: bf957...0a1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Jeg tenker at det bare er fordi "Chili mayo" er en ting som er "inn" for tiden, og derfor har de kastet seg på en mer engelsk tilnærming til ordet for å assosiere det mot det som er poppis. Det er ikke godt nok at noe bare er "helt vanlig majones" lengre. Anonymkode: aa1ae...58f 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er poenget? Hva skiller denne majonesen fra deres andre majoneser? 🙄 Snakker om "Mills Majo" Anonymkode: 6b11a...999 Den skal være luftigere og syrligere. Anonymkode: 418b1...012
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at det bare er fordi "Chili mayo" er en ting som er "inn" for tiden, og derfor har de kastet seg på en mer engelsk tilnærming til ordet for å assosiere det mot det som er poppis. Det er ikke godt nok at noe bare er "helt vanlig majones" lengre. Anonymkode: aa1ae...58f Men de selger fortsatt vanlig majones. Anonymkode: 418b1...012
AnonymBruker Skrevet 16. juli #6 Skrevet 16. juli Jeg syns den smaker bedre, mer tilnærmet hellmanns. Liker også bedre at den er i glass. Anonymkode: 81a36...978 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #7 Skrevet 16. juli Jeg har alltid sagt "majo" om majones. 😁 Anonymkode: 51ad8...a75 3
AnonymBruker Skrevet 16. juli #8 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har alltid sagt "majo" om majones. 😁 Anonymkode: 51ad8...a75 Samme her. Anonymkode: 9aaeb...e8a
AnonymBruker Skrevet 16. juli #9 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er poenget? Hva skiller denne majonesen fra deres andre majoneser? 🙄 Snakker om "Mills Majo" Anonymkode: 6b11a...999 Skape omtale, det fungerte 😆 Anonymkode: e2422...7a2 2
Perelandra Skrevet 16. juli #10 Skrevet 16. juli Den smaker mer av eddik synes jeg. Foretrekker den vanlige Mills ekte majones. Synes Majo'en blir for sur. 1
bvp Skrevet 16. juli #11 Skrevet 16. juli Jeg fjernet majo for mange år siden så nå bruker jeg bare nes. 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli #12 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skape omtale, det fungerte 😆 Anonymkode: e2422...7a2 Ja, men på grunn av den reklamen de sender hele tiden gidder jeg ikke å kjøpe produktet. Hadde jeg bare sett det i butikk, kunne jeg fort ha gjort det. Så omtale vs. salg 1-0 der altså. Anonymkode: 6b11a...999 3 1
Tomas77 Skrevet 16. juli #14 Skrevet 16. juli Det er et helt annet produkt enn Mills vanlige majones. Majo minner, som andre her sier, mye mer om Hellmanns. Hellmanns har blitt vanlig i butikkhyllene, mye fordi den er mye brukt i oppskrifter av britiske kokker som Oliver, Ramsay med flere. Mills hadde vel ikke lyst til å gi slipp på den delen av majonesmarkedet uten kamp. Personlig synes jeg Hellmanns er friskere, men de er temmelig like.
Pawn Hearts Skrevet 17. juli #15 Skrevet 17. juli Den klassiske Mills-majonesen er litt for tjukk og emmen etter min smak. Majoen er lettere og friskere og et forsøk verd selv om man misliker reklamen.
Flintis Skrevet 17. juli #16 Skrevet 17. juli bvp skrev (21 timer siden): Jeg fjernet majo for mange år siden så nå bruker jeg bare nes. Er denne da litt tyngere?
Tvist Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Jeg bruker klassisk Mills majones på brødskiva, og den andre til dressing, burger, pommes frites. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå