Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊 lurer på om noen har erfaring med muligens positive tester og så bare svake? Har tatt blodprøve hos legen i dag men føler meg som en graviditetstest junkie, klarer liksom ikke å slutte lol. På fredag forrige uke fikk jeg den tydeligste testen hittil, har kun vært veeeeldig svake fram til da. Men igjen svake etter fredag også. Har stort sett testet med rfsu test ofte. Skal se om jeg får lagt til noe bilde. Kanskje det er kjemisk graviditet? Nevnte det på legekontoret men de mente om man spontanaboterer så kjenner man smerter - men chatgpt sier noe annet 😅

Anonymkode: e2fe7...7b5

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke lagt inn bilde hvordan gjør dere det?😂

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk chatGPT til helsespørsmål. Stol på det legen sier. 

Hvis du ikke har blødd har du ikke spontanabortert enda ihvertfall. Svake tester over tid er i alle fall et tegn på at graviditeten ikke forløper som normalt.

Du må ha postet et visst antall innlegg her inne før du får lagt inn bilder. Da vil det under tekstboksen stå "legg til filer"

Anonymkode: 3348f...85f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke bruk chatGPT til helsespørsmål. Stol på det legen sier. 

Hvis du ikke har blødd har du ikke spontanabortert enda ihvertfall. Svake tester over tid er i alle fall et tegn på at graviditeten ikke forløper som normalt.

Du må ha postet et visst antall innlegg her inne før du får lagt inn bilder. Da vil det under tekstboksen stå "legg til filer"

Anonymkode: 3348f...85f

takk for svar!! Blodprøven hos legen viste negativ så ble ikke graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...