AnonymBruker Skrevet 16. juli #1 Skrevet 16. juli I denne sommervarmen er jo det mange lettkledde kvinner der ute. Spesielt på stranda. Det er pupper, rumper og lår på utstilling. Normalt å bli tent på damer man ser på stranda? Anonymkode: 1d528...53f
-Missi- Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli Det vil jeg jo ahsolutt tro at det er. Vi damer legger jo og merke til de flotte mennene rundt oss.
feliek54 Skrevet 16. juli #4 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): I denne sommervarmen er jo det mange lettkledde kvinner der ute. Spesielt på stranda. Det er pupper, rumper og lår på utstilling. Normalt å bli tent på damer man ser på stranda? Anonymkode: 1d528...53f ikke bare på stranda. er nok å se lit pupper eller kort sjørt 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli Ofte kåt på stranden når jg ser sexy kvinner. Da ligger man på magen slik at d ikke synes 🤓 Anonymkode: 83bb0...c2b
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Det er jo mye flott å se. Men blir ikke alltid kåt bare av å se en fin kropp. En varm stemme, et godt blikk, humor har mye å si. Blir jo ikke kjent med noen bare av å se dem på stranden, men det hender jeg tenker " wow" Anonymkode: 70441...8ff 2
c_buk Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Jeg tenker ikke det er normalt da det ikke er en seksualisert situasjon. Kropp har andre funksjoner enn sex, så da ville det vært helt unaturlig for meg å bli tent av andres kropper. Jeg blir heller ikke tent av å se kjæresten min på stranden i badetøy. Mens hjemme i en annen setting blir jeg det. 6 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli c_buk skrev (3 minutter siden): Jeg tenker ikke det er normalt da det ikke er en seksualisert situasjon. Kropp har andre funksjoner enn sex, så da ville det vært helt unaturlig for meg å bli tent av andres kropper. Jeg blir heller ikke tent av å se kjæresten min på stranden i badetøy. Mens hjemme i en annen setting blir jeg det. Så enig! Anonymkode: 13d5b...98b 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger jeg har sett en attraktiv kropp på en vanlig familiestrand. Fordi attraktive jenter drar ikke på familiestrender. Sørenga på en varm sommerdag derimot. Anonymkode: 42191...785
AnonymBruker Skrevet 5. august #10 Skrevet 5. august Absolutt! Det er utrolig mye vakkert å se. På chartertur velger jeg ofte å ligge ved bassengområdet heller enn på stranda. Der har man flere damer tettere på. Det er så mange lekre og spretne kropper å se, i minimale bikinier. Selvfølgelig er det en del tenåringsmødre- og fedre som ikke liker at jeg tenker slik om deres døtre, men de er til stor glede for min øyne. Anonymkode: d5f3d...0e9
AnonymBruker Skrevet 5. august #11 Skrevet 5. august Nei. Blir ikke kåt av "Blondies" som må spille på kropp og string dratt langt opp i ræva. Det ser bare patetisk og billig ut. Det må mer følelser og hjerte inn i bildet først. Anonymkode: e62bd...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #12 Skrevet 5. august Ei veltrent snelle på 23 med sprettrumpe og stringen langt oppi rumpa er vel og bra det, men det aller mest sexy er kvinner i samme livsfase som meg selv. Dvs mødre mellom 30-40 som man ser har levd litt. Om det siger litt eller du har noen kilo for mye er det bare sexy, men du må eie det! Og gjerne en tatovering på rygg eller lår😍 Anonymkode: 95fc5...84f 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #13 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ei veltrent snelle på 23 med sprettrumpe og stringen langt oppi rumpa er vel og bra det, men det aller mest sexy er kvinner i samme livsfase som meg selv. Dvs mødre mellom 30-40 som man ser har levd litt. Om det siger litt eller du har noen kilo for mye er det bare sexy, men du må eie det! Og gjerne en tatovering på rygg eller lår😍 Anonymkode: 95fc5...84f Er vel kanskje fordi du vet at du ikke har sjangs på den attraktive jenta, og derfor mentalt justerer dine "preferanser". Hun på 23 med bra kropp er bedre enn hun på 30-40 med pæreform hver eneste dag i uka. Anonymkode: 42191...785
AnonymBruker Skrevet 5. august #14 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er vel kanskje fordi du vet at du ikke har sjangs på den attraktive jenta, og derfor mentalt justerer dine "preferanser". Hun på 23 med bra kropp er bedre enn hun på 30-40 med pæreform hver eneste dag i uka. Anonymkode: 42191...785 Den attraktive jenta? Du mener hun på 38 med tatovering på låret? Ingen har nevnt pæreform selv om det også kan være sexy. Går an å være relativt fit selv om man 38. Anonymkode: 95fc5...84f 4
AnonymBruker Skrevet 5. august #15 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er vel kanskje fordi du vet at du ikke har sjangs på den attraktive jenta, og derfor mentalt justerer dine "preferanser". Hun på 23 med bra kropp er bedre enn hun på 30-40 med pæreform hver eneste dag i uka. Anonymkode: 42191...785 Når man bikker 30 får man automatisk pæreformet😆 ser bedre ut jeg enn de fleste som er 10 år yngre, men det koster da, trener og spiser sundt. Men string bikini er jeg ferdig med altså, det passer ikke på 40 åringer Anonymkode: bef82...b3a 3
AnonymBruker Skrevet 5. august #16 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Når man bikker 30 får man automatisk pæreformet😆 ser bedre ut jeg enn de fleste som er 10 år yngre, men det koster da, trener og spiser sundt. Men string bikini er jeg ferdig med altså, det passer ikke på 40 åringer Anonymkode: bef82...b3a Sikker på du ser smash ut i stringtruse også😊 Anonymkode: 95fc5...84f 2
AnonymBruker Skrevet 5. august #17 Skrevet 5. august Nei, det er ugreit, og uakseptabel setting for å bli kåt. Æsj, det er så mange slibrige griser 😩 Heldigvis mer på KG enn faktisk på stranda. Sikkert best for alle involverte om sånne menn sitter hjemme med kuken i hånda heller enn å dra på stranda. Anonymkode: b06f9...42f 1
solangun Skrevet 5. august #18 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Når man bikker 30 får man automatisk pæreformet😆 ser bedre ut jeg enn de fleste som er 10 år yngre, men det koster da, trener og spiser sundt. Men string bikini er jeg ferdig med altså, det passer ikke på 40 åringer Anonymkode: bef82...b3a Burde ikke være øvre aldersgrense på string😁 1
AnonymBruker Skrevet 5. august #19 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Når man bikker 30 får man automatisk pæreformet😆 ser bedre ut jeg enn de fleste som er 10 år yngre, men det koster da, trener og spiser sundt. Men string bikini er jeg ferdig med altså, det passer ikke på 40 åringer Anonymkode: bef82...b3a Nei, det får man da virkelig ikke! AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den attraktive jenta? Du mener hun på 38 med tatovering på låret? Ingen har nevnt pæreform selv om det også kan være sexy. Går an å være relativt fit selv om man 38. Anonymkode: 95fc5...84f Relativt fit? Ærlig talt. Man kan være superfit. Anonymkode: b06f9...42f
AnonymBruker Skrevet 5. august #20 Skrevet 5. august Det som gjør jenter/kvinner mest hot i bikini er måten de bærer den. En chubby jente i string, som signaliserer at hun er komfortabel med det, er superhot. Den store feilen mange chubby kvinner gjør er å prøve dekke seg til med en stor bikini. Det gjøre bare ting verre, da bikinien tiltrekker oppmerksomhet til størrelsen. Og det oser at man er ukomfortabel, både med egen kropp og settingen = veldig usexy. Anonymkode: d5f3d...0e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå