AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:17 #1 Skrevet onsdag kl 12:17 Jeg har akkurat lastet ned premom -appen fordi jeg vil i gang med å tracke eggløsning. Jeg har også bestilt eggløsningstester fra babyplan, men de kommer jo ikke før om 2-5 virkedager. Appen sier at i dag er første dag i fruktbarhetsvindu og anbefaler meg å teste. Jeg leser mye ymse om testene fra normal. Men er det bedre å kjøpe dem enn å vente til neste periode før jeg begynner tracking? Jeg synes de andre som de selger på apotek er litt for dyre.. eventuelt tips til noen andre som kan kjøpes fysisk og som ikke koster skjorta? Anonymkode: 11644...269
mommyaka Skrevet onsdag kl 15:07 #2 Skrevet onsdag kl 15:07 Har du stabil syklus? Om du får positive tester er det bare å kjøre på..eller om ikke.. enhver dag
Hjertefisk Skrevet onsdag kl 15:36 #3 Skrevet onsdag kl 15:36 Jeg måtte ty til normal/makesure tester en gang jeg var tom for babyplan. De er helt ok og gjør jobben sin. Gir ikke like tydelig strek som babyplan, men det er pirk. Viktigste er at den fant el-peaken, og det gjorde den. 😊 Jeg ville bare begynt å tracke med en gang.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:44 #4 Skrevet onsdag kl 16:44 mommyaka skrev (1 time siden): Har du stabil syklus? Om du får positive tester er det bare å kjøre på..eller om ikke.. enhver dag Den varierer mellom 30-36 dager, men som oftest 31-34… så ikke helt stabil, men heller ikke ustabil. Hjertefisk skrev (1 time siden): Jeg måtte ty til normal/makesure tester en gang jeg var tom for babyplan. De er helt ok og gjør jobben sin. Gir ikke like tydelig strek som babyplan, men det er pirk. Viktigste er at den fant el-peaken, og det gjorde den. 😊 Jeg ville bare begynt å tracke med en gang. Tusen takk for svar! Anonymkode: 11644...269
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå