Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kafé knaillhard er en vegetarkafe hvor alternative henger. 

Anonymkode: c0e23...30e

Skrevet

Ta trikken til Lian og bad der hvis det er interessant.

Festningen er kanskje aktuell? 

Støtter besøk på Lademoen. Det er lite knivstikking der 😂

• Liker 1
Skrevet

Stammen cafe og bar har jeg hørt er hyggelig og litt alternativ😊 Søk det opp på facebook.

Anonymkode: 87e39...713

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Båt ut til Munkholmen er også fint hvis været er på din side ☺️

Anonymkode: dc22d...945

😊😊😊Høres deilig ut med båt og fint vær 😊😊 skal sjekke ut Munkholmen 😍Takk🌸🌸

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Kafé knaillhard er en vegetarkafe hvor alternative henger. 

Anonymkode: c0e23...30e

Noterer, noterer og takk. Da er lunsjen i boks 😁 Takk 🌸😁🌸

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Stammen cafe og bar har jeg hørt er hyggelig og litt alternativ😊 Søk det opp på facebook.

Anonymkode: 87e39...713

Det skal jeg😁 Lunsj dag to 😊😊😊 Takk for svar 🌸🌸🌸🌸

Skrevet

Trondheim har også veldig mye god mat! Ta en sen lunsj med dessert på Sellanraa :)

Anonymkode: 07dac...e02

Skrevet

Henger meg på de som skriver Munkholmen dersom det er badevær. Vi har hetebølge, og tempen i sjøen er bra! Er også idyllisk i Hansbakkfjæra, men på flo.

Gåsaparken på Bakklandet. Utsikt fra Festningen eller taket på Kombo restaurant. Ta en bolle på Snurr på Torget. Solnedgang på promenaden/Brattøra. Pils på lekteren til Den gode nabo.

Håper du koser deg i finbyen vår! 

Anonymkode: f691d...230

• Liker 3
Skrevet

Ville sjekket ut Ladekaia. Nydelig sted nede ved fjorden. Buss nr 20 mot Grilstad. Gå av på Ringve skole og gå derfra. Vil tro du går ned på ca 10 minutter. 

Anonymkode: 11e29...584

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eh. Nei

Bakklandet er fint. Jeg vet dem driver på med veien der men jeg aner ikke når dem er ferdig. Men kjempe fint og spesielle butikker der. Kafeer og slik. 

Anonymkode: 76bc4...54a

Bakklandet har blitt til en stor sandkasse. De arbeider rundt hele bakklandet og til bybrua.

Men Nidarosdomen er fint, anbefaler guidet tur så får du sett mer. Fint å sitte på Solsiden også!

Anonymkode: 7d479...fe1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

😢

Herregud, jeg er født i Trondheim og vokste opp der før jeg flyttet sørover i barneskolealder. Myyye av det som blir nevnt her var en del av barndommen min. Føler'n i hjertet for å si det sånn. 

Takk ❤️

• Hjerte 3
Skrevet

Ikke glem at Trondheim kommune har problemer med kloakken i kommunen. Urenset kloakk renner ut i Nidelven. Og mange av badeplassene i sjøen har avløpsrør i umiddelbar nærhet. 
Best å bade i ferskvann i Bymarka. 

Anonymkode: 26447...a58

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Trondheim er fin. Men prøv å holde deg unna området Buran - Lademoen. Mye knivstikking der. 

Nei, det er det ikke. Går alene der om natten og har aldri blitt eller knivstukket noen. :) Greit å vite hva du snakker om før du begynner å uttale deg.

Anonymkode: f7cb3...bd1

• Liker 1
Skrevet

Estenstaddammen og Estenstadmarka er nydelige turområder med bademuligheter. :) Litt utenfor byen, men lett å navigere seg dit fra NTNU Dragvoll.

• Liker 1
Skrevet
binders11 skrev (17 timer siden):

Ta trikken til Lian og bad der hvis det er interessant.

Festningen er kanskje aktuell? 

Støtter besøk på Lademoen. Det er lite knivstikking der 😂

Takk 😊😊🌸

Lian og bade 😁😁

Skrevet

Ikke glem at Trondheim kommune har problemer med kloakken i kommunen. Urenset kloakk renner ut i Nidelven. Og mange av badeplassene i sjøen har avløpsrør i umiddelbar nærhet. 
Best å bade i ferskvann i Bymarka. 

Oj da. Takk. Sånt vi turister ikke vet ja 🌸🌸🌸🌸🌸

Skrevet

Estenstaddammen og Estenstadmarka er nydelige turområder med bademuligheter. :) Litt utenfor byen, men lett å navigere seg dit fra NTNU Dragvoll.

😍😍takk 🌸🌸

Skrevet (endret)

Bakklandet har blitt til en stor sandkasse. De arbeider rundt hele bakklandet og til bybrua.

Men Nidarosdomen er fint, anbefaler guidet tur så får du sett mer. Fint å sitte på Solsiden også!

Anonymkode: 7d479...fe1

Aha. Ja ja. arbeid må  til innimellom.

Skal sjekke ut guidingen 😊👍🏻 Takk for tips 😊🌸🌸

Endret av fjærestein
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Trondheim har også veldig mye god mat! Ta en sen lunsj med dessert på Sellanraa :)

Anonymkode: 07dac...e02

Kult. Lunsj dag tre 😅😍🌸🌸Takk

Skrevet

Henger meg på de som skriver Munkholmen dersom det er badevær. Vi har hetebølge, og tempen i sjøen er bra! Er også idyllisk i Hansbakkfjæra, men på flo.

Gåsaparken på Bakklandet. Utsikt fra Festningen eller taket på Kombo restaurant. Ta en bolle på Snurr på Torget. Solnedgang på promenaden/Brattøra. Pils på lekteren til Den gode nabo.

Håper du koser deg i finbyen vår! 

Anonymkode: f691d...230

Takk. Koser meg garantert. Som sagt vært på ønskelista lenge Trondheim. Supert med tips. Og du har jo til en hel dag der du 😊😁Takk 🌸🌸😊🌸🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...