AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:44 #21 Skrevet onsdag kl 18:44 Kafé knaillhard er en vegetarkafe hvor alternative henger. Anonymkode: c0e23...30e
binders11 Skrevet onsdag kl 18:50 #22 Skrevet onsdag kl 18:50 Ta trikken til Lian og bad der hvis det er interessant. Festningen er kanskje aktuell? Støtter besøk på Lademoen. Det er lite knivstikking der 😂 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:51 #23 Skrevet onsdag kl 18:51 Stammen cafe og bar har jeg hørt er hyggelig og litt alternativ😊 Søk det opp på facebook. Anonymkode: 87e39...713
fjærestein Skrevet onsdag kl 19:09 Forfatter #24 Skrevet onsdag kl 19:09 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Båt ut til Munkholmen er også fint hvis været er på din side ☺️ Anonymkode: dc22d...945 😊😊😊Høres deilig ut med båt og fint vær 😊😊 skal sjekke ut Munkholmen 😍Takk🌸🌸
fjærestein Skrevet onsdag kl 19:11 Forfatter #25 Skrevet onsdag kl 19:11 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kafé knaillhard er en vegetarkafe hvor alternative henger. Anonymkode: c0e23...30e Noterer, noterer og takk. Da er lunsjen i boks 😁 Takk 🌸😁🌸
fjærestein Skrevet onsdag kl 19:12 Forfatter #26 Skrevet onsdag kl 19:12 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Stammen cafe og bar har jeg hørt er hyggelig og litt alternativ😊 Søk det opp på facebook. Anonymkode: 87e39...713 Det skal jeg😁 Lunsj dag to 😊😊😊 Takk for svar 🌸🌸🌸🌸
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:18 #27 Skrevet onsdag kl 19:18 Trondheim har også veldig mye god mat! Ta en sen lunsj med dessert på Sellanraa Anonymkode: 07dac...e02
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:26 #28 Skrevet onsdag kl 20:26 Henger meg på de som skriver Munkholmen dersom det er badevær. Vi har hetebølge, og tempen i sjøen er bra! Er også idyllisk i Hansbakkfjæra, men på flo. Gåsaparken på Bakklandet. Utsikt fra Festningen eller taket på Kombo restaurant. Ta en bolle på Snurr på Torget. Solnedgang på promenaden/Brattøra. Pils på lekteren til Den gode nabo. Håper du koser deg i finbyen vår! Anonymkode: f691d...230 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:31 #29 Skrevet onsdag kl 20:31 Ville sjekket ut Ladekaia. Nydelig sted nede ved fjorden. Buss nr 20 mot Grilstad. Gå av på Ringve skole og gå derfra. Vil tro du går ned på ca 10 minutter. Anonymkode: 11e29...584 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:36 #30 Skrevet onsdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eh. Nei Bakklandet er fint. Jeg vet dem driver på med veien der men jeg aner ikke når dem er ferdig. Men kjempe fint og spesielle butikker der. Kafeer og slik. Anonymkode: 76bc4...54a Bakklandet har blitt til en stor sandkasse. De arbeider rundt hele bakklandet og til bybrua. Men Nidarosdomen er fint, anbefaler guidet tur så får du sett mer. Fint å sitte på Solsiden også! Anonymkode: 7d479...fe1 1 1
MarianneE Skrevet torsdag kl 03:08 #31 Skrevet torsdag kl 03:08 😢 Herregud, jeg er født i Trondheim og vokste opp der før jeg flyttet sørover i barneskolealder. Myyye av det som blir nevnt her var en del av barndommen min. Føler'n i hjertet for å si det sånn. Takk ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:35 #32 Skrevet torsdag kl 04:35 Ikke glem at Trondheim kommune har problemer med kloakken i kommunen. Urenset kloakk renner ut i Nidelven. Og mange av badeplassene i sjøen har avløpsrør i umiddelbar nærhet. Best å bade i ferskvann i Bymarka. Anonymkode: 26447...a58
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:10 #33 Skrevet torsdag kl 05:10 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Trondheim er fin. Men prøv å holde deg unna området Buran - Lademoen. Mye knivstikking der. Anonymkode: 26447...a58 Nei, det er det ikke. Går alene der om natten og har aldri blitt eller knivstukket noen. Greit å vite hva du snakker om før du begynner å uttale deg. Anonymkode: f7cb3...bd1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 05:14 #34 Skrevet torsdag kl 05:14 Estenstaddammen og Estenstadmarka er nydelige turområder med bademuligheter. Litt utenfor byen, men lett å navigere seg dit fra NTNU Dragvoll. Anonymkode: f7cb3...bd1 1
fjærestein Skrevet torsdag kl 12:33 Forfatter #35 Skrevet torsdag kl 12:33 binders11 skrev (17 timer siden): Ta trikken til Lian og bad der hvis det er interessant. Festningen er kanskje aktuell? Støtter besøk på Lademoen. Det er lite knivstikking der 😂 Takk 😊😊🌸 Lian og bade 😁😁
fjærestein Skrevet torsdag kl 12:34 Forfatter #36 Skrevet torsdag kl 12:34 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke glem at Trondheim kommune har problemer med kloakken i kommunen. Urenset kloakk renner ut i Nidelven. Og mange av badeplassene i sjøen har avløpsrør i umiddelbar nærhet. Best å bade i ferskvann i Bymarka. Anonymkode: 26447...a58 Oj da. Takk. Sånt vi turister ikke vet ja 🌸🌸🌸🌸🌸
fjærestein Skrevet torsdag kl 12:34 Forfatter #37 Skrevet torsdag kl 12:34 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Estenstaddammen og Estenstadmarka er nydelige turområder med bademuligheter. Litt utenfor byen, men lett å navigere seg dit fra NTNU Dragvoll. Anonymkode: f7cb3...bd1 😍😍takk 🌸🌸
fjærestein Skrevet torsdag kl 12:36 Forfatter #38 Skrevet torsdag kl 12:36 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): Bakklandet har blitt til en stor sandkasse. De arbeider rundt hele bakklandet og til bybrua. Men Nidarosdomen er fint, anbefaler guidet tur så får du sett mer. Fint å sitte på Solsiden også! Anonymkode: 7d479...fe1 Aha. Ja ja. arbeid må til innimellom. Skal sjekke ut guidingen 😊👍🏻 Takk for tips 😊🌸🌸 Endret torsdag kl 12:37 av fjærestein
fjærestein Skrevet torsdag kl 12:38 Forfatter #39 Skrevet torsdag kl 12:38 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Trondheim har også veldig mye god mat! Ta en sen lunsj med dessert på Sellanraa Anonymkode: 07dac...e02 Kult. Lunsj dag tre 😅😍🌸🌸Takk
fjærestein Skrevet torsdag kl 12:42 Forfatter #40 Skrevet torsdag kl 12:42 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Henger meg på de som skriver Munkholmen dersom det er badevær. Vi har hetebølge, og tempen i sjøen er bra! Er også idyllisk i Hansbakkfjæra, men på flo. Gåsaparken på Bakklandet. Utsikt fra Festningen eller taket på Kombo restaurant. Ta en bolle på Snurr på Torget. Solnedgang på promenaden/Brattøra. Pils på lekteren til Den gode nabo. Håper du koser deg i finbyen vår! Anonymkode: f691d...230 Takk. Koser meg garantert. Som sagt vært på ønskelista lenge Trondheim. Supert med tips. Og du har jo til en hel dag der du 😊😁Takk 🌸🌸😊🌸🌸
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå