AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:41 #41 Skrevet torsdag kl 14:41 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke glem at Trondheim kommune har problemer med kloakken i kommunen. Urenset kloakk renner ut i Nidelven. Og mange av badeplassene i sjøen har avløpsrør i umiddelbar nærhet. Best å bade i ferskvann i Bymarka. Anonymkode: 26447...a58 Dette er jo ikke et Trondheimsproblem, det samme gjelder over hele landet. Nå er det jo en stund siden det har regnet i Trondheim, så det er neppe et problem nå i disse dager. Les gjerne denne saken fra i går, hvor bading i Oslo var frarådet nettopp av denne årsaken: https://www.vg.no/nyheter/i/vgRPoB/oslo-kommune-advarer-mot-aa-bade-i-sjoeen Fra Helsenorge: Unngå å bade rett etter kraftige styrtregn. Regnet førar med seg mykje partiklar og stoff i vatnet, og kan òg innehalde kloakk frå til dømes røyrnettet og overløp i kummar. Badevatnet kan då få forhøgde verdiar av tarmbakteriar frå menneske og dyr. Tarmbakteriar formeirar seg ikkje i vatn og blir brotne raskt ned av solstrålar. Det blir anbefalt som ein hovudregel å vente eitt døgn etter kraftige styrtregn med å bade. Om du likevel har bada, kan det vere lurt å ta ein dusj. Anonymkode: a2da0...e23
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:56 #42 Skrevet torsdag kl 14:56 Vitenskapsmuseet er verdt et besøk og ladestien er fin å ta en tur på. Anonymkode: 09cf0...997
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:02 #43 Skrevet torsdag kl 15:02 Håper du kommer nå som finværet er her. Plutselig er det trøndersk sommer 🤭 Anonymkode: b0309...002
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:02 #44 Skrevet torsdag kl 15:02 Ladestien, Sverresborg og Festningen er noen av mine absolutte favoritter. Svartlamoen er også kult. Bodde forresten mange år på Buran før jeg flyttet utenlands, en bydel du helt fint kan besøke uten å bekymre deg for å bli knivstukket eller måtte knivstikke noen 😅 Anonymkode: 8880b...ba7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:04 #45 Skrevet torsdag kl 15:04 AnonymBruker skrev (På 16.7.2025 den 14.34): Trondheim er fin. Men prøv å holde deg unna området Buran - Lademoen. Mye knivstikking der. Anonymkode: 26447...a58 Ja det er rene krigssonen🤣 Anonymkode: 05e45...cf7
fjærestein Skrevet torsdag kl 17:08 Forfatter #46 Skrevet torsdag kl 17:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vitenskapsmuseet er verdt et besøk og ladestien er fin å ta en tur på. Anonymkode: 09cf0...997 Dit må jeg 😊👍🏻Takk🌸🌸🌸
fjærestein Skrevet torsdag kl 17:09 Forfatter #47 Skrevet torsdag kl 17:09 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ladestien, Sverresborg og Festningen er noen av mine absolutte favoritter. Svartlamoen er også kult. Bodde forresten mange år på Buran før jeg flyttet utenlands, en bydel du helt fint kan besøke uten å bekymre deg for å bli knivstukket eller måtte knivstikke noen 😅 Anonymkode: 8880b...ba7 Høres bra ut😊😊 og ja satte Buran på lista jeg. En blir jo nysgjerrig 😅
fjærestein Skrevet torsdag kl 17:10 Forfatter #48 Skrevet torsdag kl 17:10 (endret) Eh på kartet finner jeg Døpelsen av Jesus Fiskus 😳😁 noen som vil forklare 😅 uansett: takk takk til alle tipsere 😊😊 Endret torsdag kl 17:25 av fjærestein
fjærestein Skrevet torsdag kl 17:17 Forfatter #49 Skrevet torsdag kl 17:17 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Håper du kommer nå som finværet er her. Plutselig er det trøndersk sommer 🤭 Anonymkode: b0309...002 Eh…ja .. finvær er jo i grunn subjektivt 😉😉🌸 ikke så glad i varmen
Nevian Skrevet torsdag kl 17:23 #50 Skrevet torsdag kl 17:23 Vil anbefale å rusle langs Nidelva - veldig trivelig hvis du har med snacks i ryggsekken 😊 Google også Justis-museet. Det ligger også langs elva ☺️
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:17 #51 Skrevet torsdag kl 20:17 Gå opp til Kuhaugen for å få med deg solnedgangen og flott utsikt over byen. Hvis det er finvær, så anbefales utepils på lekteren til Den gode nabo. Anonymkode: 9b4ee...7ed
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:22 #52 Skrevet torsdag kl 20:22 Ingen som har nevnt Ringve botaniske have? Jeg elsker å gå rundt der nå når blomstringen er på topp. Kan fint kombineres med besøk på Ringve museum, det ligger på samme plass. Anonymkode: 336b3...439
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:35 #53 Skrevet torsdag kl 21:35 Vil anbefale en tur opp til Saupstad. Hvis du er lei av bartetrøndere. På folkemunne kalt for Trondheims "karachi". Her har du en multinasjonalt befolkning som sørger for et eksotisk bidrag til Trondheims befolkning. Ikke så mye knivstikking her som på Buran, så du er rimelig trygg her. Anonymkode: 26447...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå